header imageheader imageheader image
Neon Genesis Evangelion:
Wydumał Nervosol dnia 09.03.2004
Głęboka opowieść dotykająca istoty człowieczeństwa69,30 %404 (69,30 %)
Pretensjonalnie przeintelektualizowana bajka18,70 %109 (18,70 %)
Fajna nawalanka wielkich robotów12,01 %70 (12,01 %)
Wszystkich głosów:583

Zobacz także

Powiązane tematy: Neon Genesis Evangelion.

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 75 dodaj

[1] Re: Neon Genesis Evangelion:
Pea [*.pl], 09.03.2004, 15:24:01, oceny: +0 -0
PeaŁaaał, oddałam pierwszy głos... O_o
[33] Re: Neon Genesis Evangelion:
Astaroth [*.wsinf.edu.pl], 13.03.2004, 15:38:20, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
Niektórym niewiele potrzeba do szczęścia :-)
[47] Re: Neon Genesis Evangelion:
Pazuzu [83.144.73.*], 15.03.2004, 23:09:01, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
PazuzuNie na temat, ale twoja poprzednia ikonka bardziej mi się podobała.
[2] Re: Neon Genesis Evangelion:
Amie [*.acn.waw.pl], 09.03.2004, 20:39:37, oceny: +0 -0
Amiea ja drugi komentarz ;) nie podoba mi się ta ankieta...
[23] Dodupna ankieta
Joe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.03.2004, 23:02:38, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
JoeBez bicia przyznaję się, że tym razem ankieta jest wystękana. Następnym razem postaram się za to lepiej zabrać. Poza tym jeżeli ktoś ma pomysł - webmaster@anime.com.pl.
[3] Re: Neon Genesis Evangelion:
anxiety [*.dolsat.pl], 09.03.2004, 21:00:49, oceny: +0 -0
anxietyMi tez sie nie podoba .. a nie mozna 2-och mozliwosci zaznaczyc ... ? nie ma tzw zlotego srodka, zadna odpowiedz tu nei pasuje :)
[32] Re: Neon Genesis Evangelion:
BURA [*.icpnet.pl], 13.03.2004, 10:44:44, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
tiaaa ale mnie ta historia zbytnio nie pociagala
[4] Re: Neon Genesis Evangelion:
zohar [*.Astral.Lodz.PL], 09.03.2004, 21:34:29, oceny: +0 -0
zoharZgadzam się, ta ankieta jest zbyt sztywna, tego anime nie można podsumować w 3 słowach... Najbliższe prawdy jest określenie pierwsze, ale z pozostałych dwóch też jest coś prawdy, dałbym jakoś 40-50% dla odp.1 i około 30-40% na 3 i reszta na 2 :) A to i tak nie wyczerpuje tematu :D
[5] Re: Neon Genesis Evangelion:
Pazuzu [83.144.73.*], 09.03.2004, 22:27:17, oceny: +0 -0
PazuzuDla mnie: ponura wizja przyszłości, której autorzy może i chcieli coś powiedzieć, czy przekazać, ale chwilami zdrowo przegieli i z lekka się pogubili. Zgadzam się z tym wyżej, sorry stary :D, że wszystkich odpowiedzi po trochu i że nie da się określić tego w kilku słowach /dla tego nie zagłosowałam i nie zagłosuję/. Chciałabym jednak zauważyć, że znaczna część mesjanistyczno - filozoficznej otoczki jest dziełem fanów, na siłę doszukujących się znaczenia każdej sceny /podobną sytuację mieliśmy w przypadku Matrixów/.
[6] Re: Neon Genesis Evangelion:
oloman [*.otvk.olawa.pl], 09.03.2004, 22:43:25, oceny: +0 -0
wybrałem pierwszy komentarz, ale jednak w niektórych momentach pasuje drugi
[7] Re: Neon Genesis Evangelion:
MikeGold [*.nwman.ac.uk], 10.03.2004, 16:07:45, oceny: +0 -0
MikeGoldWg. mnie to juz troche stary temat. O Evangelionie wypowiadalo sie juz wielu i jakkolwiek ja bym sie nie wypowiedzial i tak bede mial spore grono wrogow. Dla mnie Eva to dobra historia pokazana w troche tandetny sposob. Natomiast sprzedana swietnie i to wiele razy. Autorzy tak jakby troche przedobrzyli tez z trescia i koniec koncow nikt nie rozumie finalu (wydaje mi sie ze autorzy tez). Mozna tez powiedziec ze kazdy rozumie zakonczenie na swoj sposob, ale to tylko gmatwanie. Dla mnie Eva nigdy nie byla kultowa ani fascynujaca. Wole, zeby tworcy zdecydowali sie albo na powazne anime albo na glupkowata komedie. Dlatego do grona moich ulubionych nalezy np. GITS. Wybralem odpowiedz nr. 2 choc wiem ze nie jest to do konca prawda. Jednak ankiety sa tutaj tak tworzone, zeby dyskusja nie zdechla po 5 postach. Cheers!
[8] Re: Neon Genesis Evangelion:
Mike* [*.aa.sdi.tpnet.pl], 10.03.2004, 16:37:25, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
Mike*Ankieta dziwna jak na acp, wlasciwie nie wiadomo do czego ma prowadzic bo o Evie dyskutowano i dyskutowany az sie temat zuzyl... wiec nie widze sensu dla tej ankiety...
[9] Re: Neon Genesis Evangelion:
Ogi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.03.2004, 19:03:42, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
dla mnie seria TV była wartościowa ale nie pozbawiona całkowicie infantylnosci . Za to End of Evangelion jest pełen przesłań i wartości dotyczących ludzkości i jej przyszłości (i nie tylko) , tak end jest świetny .. gdyby cała seria byla taka....
[10] Re: Neon Genesis Evangelion:
Ogi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.03.2004, 19:04:37, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
dla mnie seria TV była wartościowa ale nie pozbawiona całkowicie infantylnosci . Za to End of Evangelion jest pełen przesłań i wartości dotyczących ludzkości i jej przyszłości (i nie tylko) , tak end jest świetny .. gdyby cała seria byla taka.... zaznaczyłem odpowiedz pierwszą bo zawsze dazyłem sympatią evangeliona a kiedy zobaczylem End'a to juz w ogóle
[11] Re: Neon Genesis Evangelion:
Ogi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.03.2004, 19:05:32, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
o cholera cos dwa razy wyszło....
[15] Re: Neon Genesis Evangelion:
Vegetka [*.man.poznan.pl], 11.03.2004, 15:12:02, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
VegetkaNie zgadzam sie... Pomijajac infantylnosc pewnych odcinkow seria byla strawna i miala IMHO o wiele ciekawszy final:) A End, coz jak dla mnie przeladowany, efekciarski i z nazbyt typowym zakonczeniem (tak jakby nie moglo sie obejsc bez tej nawalanki i "big bamu" na koncu)... Tyle jezeli chodzi o moj punkt widzenia:) Pozdrawiam wszystkich :)
[18] Re: Neon Genesis Evangelion:
MikeGold [*.newi.ac.uk], 11.03.2004, 19:17:20, odpowiedź na #15, oceny: +0 -0
MikeGoldNajlepiej temat Evangeliona podsumowuje ostatnia kwestia w endzie: "I feel sick". I dokladnie tak sie wtedy czulem.
[42] Re: Neon Genesis Evangelion:
Pazuzu [83.144.73.*], 14.03.2004, 15:07:08, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
PazuzuJeżeli temat jest zużyty, to dla czego mamy tyle postów? /to bedzie dokładnie 42/
[12] Re: Neon Genesis Evangelion:
Greahtor [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.03.2004, 20:59:10, oceny: +0 -0
Greahtortak malo glosow na drugi wariant? dziwnym nie jest...
[21] Re: Neon Genesis Evangelion:
Exelcior [217.153.182.*], 11.03.2004, 22:31:14, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
Exelciordziwnem nie jest... SiLenT?
[22] Re: Neon Genesis Evangelion:
BaToU [*.navi.okay.pl], 11.03.2004, 22:47:26, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
BaToUno bo co ja mogę, ze swoim marnym jednym głosem? ;}
[26] Re: Neon Genesis Evangelion:
cycu [*.internetdsl.tpnet.pl], 12.03.2004, 14:21:14, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
cycuNie jedym Batou, nie jesteś sam ;D
[27] Re: Neon Genesis Evangelion:
BaToU [*.navi.okay.pl], 12.03.2004, 15:06:33, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
BaToUPjona! :D Przynajmniej nie będę płonął sam ;}
[28] Re: Neon Genesis Evangelion:
cycu [*.internetdsl.tpnet.pl], 12.03.2004, 20:30:11, odpowiedź na #27, oceny: +0 -0
cycuNie ma to jak dwa stosiki zamiast jednego ;P
[30] Re: Neon Genesis Evangelion:
BaToU [*.navi.okay.pl], 13.03.2004, 01:03:33, odpowiedź na #28, oceny: +0 -0
BaToU"bo eva była pretensjonalna i przeintelektualizowana" głosić będzie ostrzeżenie na billboardzie, lub inna reklama telefonu zaufania ;}
a w tle pozostałości po tym grilowaniu ;} Słłłit ;}
[36] Re: Neon Genesis Evangelion:
cycu [*.internetdsl.tpnet.pl], 13.03.2004, 21:35:51, odpowiedź na #30, oceny: +0 -0
cycuTaaa... Obok będzie stało ogłoszenie: "Jeśli i ty chcesz dołączyć do osób szerzących herezje na temat EVY, zaznacz odpowiedź pod tytułem 'dwa'" ;)
[37] Re: Neon Genesis Evangelion:
BaToU [*.navi.okay.pl], 13.03.2004, 22:39:36, odpowiedź na #36, oceny: +0 -0
BaToUa małym drukiem: "..i wyczekuj reakcji dyżurującego snajpera" ;}
[40] Re: Neon Genesis Evangelion:
cycu [*.internetdsl.tpnet.pl], 14.03.2004, 12:57:11, odpowiedź na #37, oceny: +0 -0
cycu"...on na pewno spełni twoje oczekiwania" ;D
[43] Re: Neon Genesis Evangelion:
BaToU [*.navi.okay.pl], 14.03.2004, 20:35:49, odpowiedź na #40, oceny: +0 -0
BaToUKurtyna! [!bang!bang!] XD
[46] Re: Neon Genesis Evangelion:
cycu [*.internetdsl.tpnet.pl], 15.03.2004, 16:51:30, odpowiedź na #43, oceny: +0 -0
cycu- "I jak podobało wam się przedstawienie?"
- "Jakieś takie drentwe i [!bang!]..."
- "Czy ktoś ma podobne zdanie?" ;)
[24] Re: Neon Genesis Evangelion:
ufcz [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.03.2004, 10:25:58, odpowiedź na #12, oceny: +0 -0
dziwnym nie jest? czyżby Wilq? ^.~
[13] Re: Neon Genesis Evangelion:
Hinagiku no kurai kage [*.netia.com.pl], 10.03.2004, 22:58:12, oceny: +0 -0
Zabraklo IMO opcji 4 : "NGE dziwnym jest."
[14] Re: Neon Genesis Evangelion:
Melkor [217.173.199.*], 11.03.2004, 13:06:29, oceny: +0 -0
cholera co z tą moją ikonką >:( >:/-niech ktoś mi pomoże(wysłałem swoją ikone, i wszystko jest O.K po zatym że nie jej przy wpisach...).
[16] Re: Neon Genesis Evangelion:
cycu [*.internetdsl.tpnet.pl], 11.03.2004, 16:01:17, oceny: +0 -0
cycuJeśli chodzi o odpowiedź trzecią, to pasuje ona chyba bardziej do Gundam W. Odp.2, gdyż pierwszy wariant jest... zbyt nagięty. Bardziej by pasowało: Głęboka opowieść dotykająca istoty ludzkiego popadania w kompleksy i depresję. XP
[17] Re: Neon Genesis Evangelion:
:) [193.24.200.*], 11.03.2004, 17:21:17, oceny: +0 -0
Neon genesis evangelion to Głęboka pretensjonalnie przeintelektualizowana dotykająca istoty człowieczeństwa bajka o nawalankach wielkich robotów ! (;
[34] Re: Neon Genesis Evangelion:
Hubert Bartkowiak [*.internetdsl.tpnet.pl], 13.03.2004, 15:43:16, odpowiedź na #17, oceny: +0 -0
To jest chyba najlepsza odpowiedź :)
[75] Re: Neon Genesis Evangelion:
Poliperchon [*.adsl.inetia.pl], 09.02.2009, 16:32:18, odpowiedź na #34, oceny: +0 -0
jestem fanatycznym wielbicielem evangeliona, ale co prawda to prawda, wszystkie odpowiedzi tu pasują :)
[19] Re: Neon Genesis Evangelion:
mihoshi [*.81-161.gts.tkb.net.pl], 11.03.2004, 20:59:54, oceny: +0 -0
mihoshiTo tylko mi Eva podobała sie tak,ze oddałabym za nia zycie? ;)

A tak na powaznie to uwazam ze to anime jest swietne, fabuła jest swietnie poprowadzona,wspaniala muzyka i schizowate zakonczenie ];>. Te wspołczesne anime przy evie to szajs ;p

Prosze nie bic! ;]
[25] Re: Neon Genesis Evangelion:
Tablis [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.03.2004, 12:49:11, odpowiedź na #19, oceny: +0 -0
Skomentuje tylko tak: dla mnie Evangelion to najpiekniejsza historia jaka kiedykolwiek powstala(i powstanie, bo nic nie jest w stanie jej przebic). Po prostu cudenko:]
[70] Re: Neon Genesis Evangelion:
;P [80.240.164.*], 31.03.2004, 19:36:46, odpowiedź na #25, oceny: +0 -0
"Jestem za stary...,nieznam siem...?"Takie myśli chodzą mi po głowie jak czytam te komentarze:P Ludzie...Neon to jedno z lepszych jesli nienajlepsze anime jakie powstało, a porównywanie go z takim "SHITEM" jak Gandam to totalne przegięcie:)Jedyne co potrafi mnie pocieszyc to fakt, ze nikt niewyskoczył z Dragon Ballem;PAlbo nieuwaznie czytałem.Jeśli chodzi o ankiete to faktycznie sztywna i zamało opcji:)
[71] Re: Neon Genesis Evangelion:
waste [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 03.04.2004, 16:35:27, odpowiedź na #70, oceny: +0 -0
wasteczyżby to była prowokacja? ;D
[20] Re: Neon Genesis Evangelion:
Exelcior/VashFK [217.153.182.*], 11.03.2004, 22:30:11, oceny: +0 -0
Exelcior/VashFKGeeez, a moj głos znów w mniejszości...i bardzo dobrze ;]
[29] Re: Neon Genesis Evangelion:
KariNComA [*.waw.pl], 12.03.2004, 21:55:37, oceny: +0 -0
KariNComAOpcja ostatnia, wyraznie najmniej popularna.. ;D
Fajna nawalanka, ale seksu jakos malo XD
+{K}+
[48] Re: Neon Genesis Evangelion:
zohar [*.Astral.Lodz.PL], 17.03.2004, 06:15:35, odpowiedź na #29, oceny: +0 -0
zoharSeksu mało, bo Shinji to mięczak, miał przecież tyle okazji, że z połowy odcinków dałoby się wyprowadzić hentaiowe zakończenie alternatywne :D
[31] Re: Neon Genesis Evangelion:
Pazuzu [83.144.73.*], 13.03.2004, 10:18:25, oceny: +0 -0
PazuzuNiby większość na NIE, lub RACZEJ NIE, a jednak TAK wygrywa. Ciekawe...
[35] Re: Neon Genesis Evangelion:
3milka [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.03.2004, 19:03:20, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
3milkaJa zaznaczyłam ten środkek, ale nie ze względu na zformuowaną wypowiedź ( -_- ) tylko dlatego, że EVcia jest u mnie w środku :) Czyli ją lubię, ale bez przesady :) Ładna kreska, ciekawy pomysł i wciągająca fabuła, ale... tak jakby mi czegoś brakuje :/ Jakby to Chmielewska napisała: "Ani mnie grzębi, ani nie zieje" ^^'
[38] Re: Neon Genesis Evangelion:
BaToU [*.navi.okay.pl], 13.03.2004, 22:41:49, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
BaToUFani evy się po prostu wstydzą. [tak tak, jestem gotowy na flejma. ale wbrew pozorom nie dla tego to napisałem. napisałem to, bo taka jest prawda. hihihi]
[53] Re: Neon Genesis Evangelion:
Azrael [*.internetdsl.tpnet.pl], 19.03.2004, 23:31:53, odpowiedź na #38, oceny: +0 -0
Heh, Batou, nie wszyscy fani sie wstydzą, nie wszyscy. Ja tam zaznaczyłem 1, bo to najbardziej mi odpowiada i tyle. A Eva to - przynajmniej dla mnie - jedne z najlepszych anime jakie widziałem w życiu (i pewnie zobaczę). I co, jakaś polemika do "De gustibus non est disputandum"? :P P.S.: A co ty tak z tym fire'em, batou? Krasnoludy ognia chyba nie lubią, bo im się brody przypalają (patrz - czasy a-netu :PP)
[54] Re: Neon Genesis Evangelion:
BaToU [*.navi.okay.pl], 20.03.2004, 19:08:55, odpowiedź na #53, oceny: +0 -0
BaToUSam oglądałem Evę z zapartym tchem, na dodatek kilka razy. I stwierdziłem, że odpowiedź numero duo pasuje jak ulał. Cieszę się, że odpisałeś. Nie lubię, gdy po moich wypowiedziach zapada głucha cisza;}
Co innego brodę zaprószyć, a co innego smugę czerwoną, nad horyzontem się pnącą, oglądać(pamiętam te czasy zamierzchłe, pamiętam). ;}
[58] Re: Neon Genesis Evangelion:
Azrael [*.internetdsl.tpnet.pl], 22.03.2004, 17:47:22, odpowiedź na #54, oceny: +0 -0
Heh, ja mysle, ze nie lubisz :P A co do tego, to coz - mi sie Eve udalo obejrzec dwa razy jedynie a i na tej ziemi zbyt krotko pozostaje, by objac calej Twej modrasci ogrom ;P (tlumaczenie --- nie zgadzam sie z Toba teraz, ale mlody jestem i pewnie zdanie kilka razy zmienie XD) P.S.: To milo ze pamietasz, to milo :)
[59] Re: Neon Genesis Evangelion:
BaToU [*.navi.okay.pl], 23.03.2004, 23:10:34, odpowiedź na #58, oceny: +0 -0
BaToUOpierając się na translacji: wolno Ci. Zresztą sam byłem kiedyś zafascynowany Evą. Przeszło mi, co tylko potwierdza Twoje słowa :)
[60] Re: Neon Genesis Evangelion:
Azrael [*.internetdsl.tpnet.pl], 24.03.2004, 08:07:14, odpowiedź na #59, oceny: +0 -0
Heh, tylko widzisz - mi zafascynowanie Evą nie przejdzie zbyt szybko (jeszcze na pewno kilka razy serię obejrzę jak se załatwię i mangę przeczytam :P). Poza tym, Eva ma jeden GIGANTYCZNY plus w stosunku do innych serii - jest tam Misato XD
[65] Re: Neon Genesis Evangelion:
BaToU [*.navi.okay.pl], 29.03.2004, 13:04:13, odpowiedź na #60, oceny: +0 -0
BaToUPunkt! ;p
[39] Re: Neon Genesis Evangelion:
Amie [*.acn.waw.pl], 13.03.2004, 23:03:14, oceny: +0 -0
AmieNGE trafiło mnie w gust :) Lubię takie efekty, taką muzykę i klimacik... stuff. Dopatrywanie się drugiego dna w każdej scenie jest dla mnie oczywiste w każdym dobrym, symbolicznym anime, ale dopatrywanie się 3, 4, 127 dna i tak dalej jest... denne. I nie ma sensu... Poza tym NGE jest jak mój charakter - zrozumieć się nie da, a kto raz mimo wszystko spróbował, nigdy więcej nie doszedł do siebie ^^
[41] Re: Neon Genesis Evangelion:
Lina-chan [*.slupsk.cvx.ppp.tpnet.pl], 14.03.2004, 13:44:55, oceny: +0 -0
Lina-chanNGE is the best !!! Shinji forever ^^
[44] Re: Neon Genesis Evangelion:
Demiq [*.master.pl], 14.03.2004, 21:49:42, oceny: +0 -0
DemiqHmmmmm tego anime nie da się zaklasyfikować w pierwszej odpowiedzi. Ale co mi tam. Więc porozmawiajmy o Evangelionie. 1) charaktery porządnie ukazane; 2) fabuła wspaniała z zacięciem filozoficznym (według mnie niepretensjonalnym); 3) walki robotów? to tylko jakies 15% tego anime, reszta to tragedia ludzi (zresztą to takie upłycanie jest nie na miejscu :P)... 4) i wogóle Rei RULEZ! :D
[45] Re: Neon Genesis Evangelion:
Pea [*.pl], 14.03.2004, 22:27:27, oceny: +0 -0
PeaEvangelion... ech, co ja mam napisać, jak tylko 2,5 tomika przeczytałam? A więc:
  • Ładna kreska
  • wciagająca fabuła
  • skłania do przemyśleń
  • emmm... narazie więcej chyba nie potrafię powiedzieć... Wiem! Eva 01 jest super narysowana XD
  • [49] Re: Neon Genesis Evangelion:
    Melkor [217.173.202.*], 17.03.2004, 23:07:27, oceny: +0 -0
    A mnie się ciągle ikonka nie pokazuje(taka mała dygresja).... pomużcie!!! A co do evy to się nie wypowiadam bo nieznam, ale po tych wszystkich wypowiedziach chyba sie zapoznam...;P
    [50] Re: Neon Genesis Evangelion:
    Incognito [*.gdansk.cvx.ppp.tpnet.pl], 18.03.2004, 19:52:19, oceny: +0 -0
    oczywiście, że odpowiedź nr 1, a kto twierdzi inaczej,ten niepewnie spotka się z Ziegfriedem :P
    [51] Re: Neon Genesis Evangelion:
    Maya [217.153.152.*], 19.03.2004, 09:11:43, oceny: +0 -0
    MayaOdp nr 2, i możecie mnie zlinczować:P Taką se wersję obrałam i takiej będę sie trzymać.
    [52] Re: Neon Genesis Evangelion:
    Eshin [195.117.21.*], 19.03.2004, 19:40:37, oceny: +0 -0
    Hmm, a co powiecie na porównanie: NGE a Rahxephon?
    [55] Re: Neon Genesis Evangelion:
    Miyazawa [*.energis.pl], 20.03.2004, 23:05:58, odpowiedź na #52, oceny: +0 -0
    MiyazawaPorównujmy! I "Hellsinga" z "Wampirami bez zębów" i ".hack//SIGN" z "Władcą Pierścieni" i "X the Movie" z "Hamtaro" XDDD Evangelion jaki jest, każdy fan widzi. Proponuję ankietę na temat ankiety:)
    [56] Re: Neon Genesis Evangelion:
    BaToU [*.navi.okay.pl], 21.03.2004, 01:07:55, odpowiedź na #55, oceny: +0 -0
    BaToUNo to podanie w trzech kopiach, ze zdjęciem i CV. Na adres redakcji. ;}
    [66] Re: Neon Genesis Evangelion:
    Eshin [195.117.21.*], 29.03.2004, 15:49:27, odpowiedź na #55, oceny: +0 -0
    Wbrew pozorom porównywać jest co- Rahxephon jest wyraźnie wzorowany na Evie, miejscami nawet aż za bardzo (np. Dolem udeżający wysoko z powietrza, wpływający na psychikę Quon), jednocześnie jednak pewne elementy zrealizowane są lepiej,fabuła opracowana tak, by poważnie zaskakiwać z epizodu na epizod (w Evie, przynajmniej mnie, zaskakiwała na wstępie i od ok. Zerucha- pomiędzy nie było źle, ale też nic błyskotliwego), a do tego cały serial trzyma równy poziom, w przeciwieństwie do EVY (porównajmy np. Magmadivera z ostatnimi epizodami). Ale to oczywiście tylko moja opinia.
    [57] Re: Neon Genesis Evangelion:
    PointZerO [*.chello.pl], 22.03.2004, 07:50:00, oceny: +0 -0
    PointZerOPiąta odpowiedź : Nie zrozumiałem evangeliona , pogubiłem się po openingu... Szósta odpowiedź : Cło to Evangelijon ? Siódma odpowiedź : Ee...a.... Dawaj telefon!
    [61] Re: Neon Genesis Evangelion:
    waste [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.03.2004, 18:45:39, oceny: +0 -0
    wasteo kurcze... ale numer. ;D
    większość wybrała odp. nr 1. buhahaha. no, nie spodziewałem się tego. ;P
    [63] Re: Neon Genesis Evangelion:
    BaToU [*.navi.okay.pl], 28.03.2004, 19:40:30, odpowiedź na #61, oceny: +0 -0
    BaToU"nikt się nie spodziewał hiszpańskiej inkwizycji" ;P
    [64] Re: Neon Genesis Evangelion:
    Maya [217.153.152.*], 29.03.2004, 09:12:48, odpowiedź na #61, oceny: +0 -0
    MayaWiesz a ja niestety tak bo NGE urosło w naszym kraju do rangi kultowego must see, wręcz ikona anime chciałoby się rzec choć ja osobiście nie wiem dlaczego. W końcu to u nas robi się wydumane filmy psychologiczne których nikt nie rozumie ale obwoływane są mianem genialnych. O gustach się niby nie dyskutuje ale ja zdecydowanie nie lubię filmów/anime z którego nie wiele rozumiem ;-)
    [69] Re: Neon Genesis Evangelion:
    jasmin [*.ds.uni.wroc.pl], 31.03.2004, 15:29:44, odpowiedź na #64, oceny: +0 -0
    Osobiście uważam, że nie wszystko trzeba rozumieć.
    [62] Re: Neon Genesis Evangelion:
    500 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.03.2004, 12:28:15, oceny: +0 -0
    ŁAŁ, oddałem 500ny głos :D
    [67] Re: Neon Genesis Evangelion:
    ^_- Fryt [*.lubin.dialog.net.pl], 29.03.2004, 18:37:08, oceny: +0 -0
    Ja tam wybralem pierwsza odpowiedz bo nie bylo odp pt: Nie lubie anime przeladowanego grafika komputerowa ;ppppppp Poza tym milo sie oglada i jest fajna muzyka Szczegolnie w End of ^^
    [68] Re: Neon Genesis Evangelion:
    waste [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.03.2004, 01:15:40, odpowiedź na #67, oceny: +0 -0
    wastety chyba nie widziałeś przeładowanego grafiką komputerową anime.
    [72] Re: Neon Genesis Evangelion:
    Paweleczek [*.internetdsl.tpnet.pl], 16.04.2004, 08:25:03, oceny: +0 -0
    NGE to kult. Nic o nim nie wiedziałem az pewnego pieknego wieczoru moj kuzynek podrzucil mi jeden numer. WOW!!! Nastepnego dnia dorzucił mi reszte i tak w ciagu 2 dni przeczytałm EVANGELION'a!
    [73] Re: Neon Genesis Evangelion:
    fisha [*.internetdsl.tpnet.pl], 15.01.2005, 15:41:10, oceny: +0 -0
    Po prostu idealne w każym calu: fabuła, charaktery, kreska... I to z głębokim sensem.Trzeba przeczytać.
    [74] Re: Neon Genesis Evangelion:
    Virus_X [*.bielsko.dialog.net.pl], 01.03.2005, 18:00:39, oceny: +0 -0
    Było to pierwsze anime jakie moje łoczęłta ujżały i do tego po dojczlandowemu to odrazu zauważyłem że ma w sobie coś więcej niż pokemony ktore jakby nie patrzec są płytkie (nie obrażając nikogo)tak więc NGE niezle zakrecony animek trzeba się troche nagłowic żeby dokładnie skumać o co chodzi jakby..^^
    Powered by WashuOS