header imageheader imageheader image
{Rynek}
Plany wydawnicze Studia JG
Autor: Yanek, Data: 04.10.2010, 00:44:54, Źródło: Studio JG
YanekPlany wydawnicze Studia JGNa dniach ukaże się trzeci tom „Axis Powers Hetalia” oraz 26. numer magazynu „Otaku”. Jeszcze w październiku do sieci salonów Empik trafią także dwie kolekcje wydawnicze: „Otaku 4 boys” oraz „Otaku 4 girls”. Wśród tytułów, które ukażą się w ramach nich znajdziecie one-shoty oraz krótkie serie liczące po 2-3 tomy. Mangi będą opakowane w folię i będą wzmocnione tekturowymi "pleckami" - ma to na celu polepszenie ich jakości na Empikowej półce (wszyscy wiemy jak jest w Empiku... tu się pogniecie, tu się naderwie i nikt tomiku nie kupi). Najprościej porównać obydwie kolekcje do sposobu w jaki w Empiku umieszczane są filmy IDG. W październiku do Empików trafią (znane już Wam ze sklepów komiksowych) pierwszy tom komedii ecchi „Boys of Summer” oraz shōnen-ai „Liberty Liberty”.

Listopad przyniesie nam 27 numer „Otaku” oraz prawdziwy rarytas dla fanów „Hetalii” – ponad 100-stronicowe kompendium „Otaku Max Hetalia”. Prócz tego Studio JG rozpocznie serię „Drug-on”, autorstwa Misaki Saitō. Poniżej opis pierwszego tomu serii:

„Drug-on” #1
Legenda głosi, że na tajemniczej wyspie Dragon’s Beak działa potężna magia, która może spełnić nawet najskrytsze marzenie każdego, komu uda się tam dostać. Długi kamienny most łączący ląd z wyspą jest pilnie strzeżony, co jeszcze bardziej podsyca wyobraźnię pragnących spróbować szczęścia mieszkańców portu. Trójka przyjaciół spotyka pod starym zamczyskiem Alice – młodziutką dziewczynę o zagadkowych mocach, która pomaga im dostać się na wyspę. Wielka przygoda zmienia się w koszmar, gdy przychodzi im doświadczyć na własnej skórze prawdziwej natury Dragon’s Beak, zwanej też Wyspą Potworów…

Grudzień przyniesie dużo nowych tytułów. W ramach kolekcji „Otaku 4 boys” i „Otaku 4 girls” ukażą się dwa one-shoty: lekka komedia „Figure Maker” oraz shōnen-ai „Croquis” autorstwa Hinako Takanagi. Prócz tego, na sklepowych półkach pojawi się pierwszy tom „Tokyo Toy Box” oraz długo wyczekiwany drugi tom „StarCraft: Frontline”. Oczywiście nie zabraknie grudniowego numeru „Otaku” :)

Informację, na którą chyba wszyscy czekają zostawiliśmy na koniec...

Tak! Studio JG zamierza wydać „Kuroshitsuji”!!!

Na pierwszy tomik musimy jednak poczekać. Ale... Jeśli chcecie pomóc i skrócić czas oczekiwania na „Kuro” w Polsce możecie:
  • zapisać się do grupy na Facebooku TAK dla Kuroshitsuji w ofercie Studia JG!
  • nagrać i umieścić w serwisie YouTube filmik, w którym opowiecie o tym jak bardzo chcecie, aby Studio JG wydało „Kuroshitsuji” (link do filmiku można wysłać na kuroshitsuji@studiojg.pl)
  • narysować/wydziergać/ulepić z gliny/wymazać pastą do zębów dowód uwielbienia dla serii „Kuroshitsuji”, zeskanować lub sfotografować i wysłać do nas na adres kuroshitsuji@studiojg.pl
  • wszystkie z powyższych, a nawet więcej!

Mówiąc krótko, każda forma pokazania uwielbienia dla tej serii wysłana na kuroshitsuji@studiojg.pl lub do redakcji Studia JG pod adres Studio JG, Al. Jana Pawła II 72/42 00-175 Warszawa, zostanie przekazana w listopadzie wydawnictwu Square Enix.
Każdy Wasz głos poparcia pozwoli przyśpieszyć termin publikacji pierwszego tomu „Kuroshitsuji” w Polsce. Śpieszcie się! Na Wasze prace, filmiki, zdjęcia, listy i wpisy do grupy czekamy do 29 października!

Dodaj do:

Zobacz także

Powiązane tematy: Kuroshitsuji, Otaku.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 172 dodaj

[1] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Zyll666 [*.static.hnet.pl], 04.10.2010, 00:51:50, oceny: +0 -0
Ładnie, ładnie, niezła ofensywa. Bardzo mnie interesują Drug-On i Tokyo Toy Box... Taaa, muszę znaleźć robotę...
[2] Re: Plany wydawnicze Studia JG
bisco [*.radom.vectranet.pl], 04.10.2010, 01:15:13, odpowiedź na #1, oceny: +0 -1
biscoSzukasz wspólnika w szukaniu roboty?
[13] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Zyll666 [*.static.hnet.pl], 04.10.2010, 10:48:19, odpowiedź na #2, oceny: +0 -2
A na czym ma to polegać ?
[17] Re: Plany wydawnicze Studia JG
AtoMan [*.chello.pl], 04.10.2010, 11:34:16, odpowiedź na #13, oceny: +9 -0
AtoManNa siedzeniu przed przeglądarką z otwartym about:blank i stwierdzeniu, że nie ma w tym kraju pracy dla ludzi z naszym wykształceniem.
[18] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Zyll666 [*.static.hnet.pl], 04.10.2010, 12:06:35, odpowiedź na #17, oceny: +1 -1
Do tego to w pojedynkę już doszedłem xD / Ten który mnie zminusował zapewne też nie może znaleźć.
[3] Re: Plany wydawnicze Studia JG
alvis [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.10.2010, 01:20:25, oceny: +0 -1
alvisJuż widzę ten wysyp fanek. This is madness!
[5] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Aria [*.187.236.135.ip.abpl.pl], 04.10.2010, 01:38:03, odpowiedź na #3, oceny: +6 -1
AriaCan u hear that? That's the sound of fan girls screaming.
[6] Re: Plany wydawnicze Studia JG
bla [*.internetdsl.tpnet.pl], 04.10.2010, 01:41:09, odpowiedź na #3, oceny: +2 -6
This is SPARTA! Każda fanka powinna tak skończyć -_-"
[4] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Crono8 [*.chello.pl], 04.10.2010, 01:22:08, oceny: +3 -1
Crono8Nic dla mnie, ale fajnie, że JG daje czadu.
Wolałabym pokazać SE moje uwielbienie dla innej serii xD

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[8] Re: Plany wydawnicze Studia JG
RaV [212.182.121.*], 04.10.2010, 08:16:17, oceny: +2 -2
RaVDobrze, że coś planują, gorzej, że nic z tego mnie nie interesuje. Ale może kiedyś...
[9] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Matt Rozpruwaczka [178.73.49.*], 04.10.2010, 09:29:42, oceny: +2 -2
Przynajmniej mój brat się z Kuro ucieszy. :)
[10] Re: Plany wydawnicze Studia JG
AvantaR [195.93.250.*], 04.10.2010, 09:31:06, oceny: +0 -2
AvantaROoo, moze w koncu skusze sie na cos od Studia Yanka ;]
[12] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 04.10.2010, 10:14:28, odpowiedź na #10, oceny: +13 -6
GrisznakZostałeś fanką KuroShita?
[53] Re: Plany wydawnicze Studia JG
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 04.10.2010, 19:41:07, odpowiedź na #12, oceny: +1 -1
AvantaRNie bardzo ;)
[58] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 04.10.2010, 20:25:17, odpowiedź na #53, oceny: +2 -4
GrisznakCałe szczęście. Już się bałem, że jednego z ostatnich normalnych w tym fandomowym cyrku pogibało.
[126] Re: Plany wydawnicze Studia JG
AvantaR [195.93.250.*], 05.10.2010, 12:18:21, odpowiedź na #58, oceny: +1 -0
AvantaRJa normalny? Nie wiem czy to komplement, czy mnie obrazasz haha.

TTB wyglada ciekawie, Drug-on tez moze byc fajne, zobaczymy :)
[11] Re: Plany wydawnicze Studia JG
monster kuki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.10.2010, 09:35:38, oceny: +6 -5
Szkoda, że akurat JG wyda kurosza, bo oni strasznie "na odwal się" wydają mangi. Już wiem że serce mnie będzie bolało przy czytaniu podobnie jak to było z Hetalią. w prawdzie mogło być gorzej mógł to być Egmont ale i tak radość zaprawiona nutką goryczy...
[15] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Zyll666 [*.static.hnet.pl], 04.10.2010, 11:16:04, odpowiedź na #11, oceny: +0 -2
Wątpię, aby była możliwość wydania tego przez Egmont.
[16] Re: Plany wydawnicze Studia JG
alvis [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.10.2010, 11:28:27, odpowiedź na #11, oceny: +3 -1
alvisZawsze pozostaje wersja angielska ^^
[19] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Chudi X [*.nsystem.pl], 04.10.2010, 12:08:08, odpowiedź na #11, oceny: +15 -0
Chudi XI dogódź tu takim. Najpierw wiele narzekań, bo każde wydawnictwo wydaje wszystko inne tylko nie Kuroshisujji. Choćby wystarczy spojrzeć na komentarze odnośnie dwóch ostatnich ankiet JPFu. Teraz, jak szalone fanki dostaną swój "wymarzony i cudowny tytuł" to narzekanie, że wyda to Studio JG. Gdzie w tym logika?
[20] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Zyll666 [*.static.hnet.pl], 04.10.2010, 12:10:45, odpowiedź na #19, oceny: +20 -0
This is Poland ! xD
[77] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Pazuzu [*.182.71.195.nat.umts.dynamic.eranet.pl], 04.10.2010, 21:40:53, odpowiedź na #20, oceny: +7 -0
PazuzuThis is pastaaa...

Albo: narzekanie - polski sport narodowy.
[33] Re: Plany wydawnicze Studia JG
paniczTsuki [*.127.c67.petrotel.pl], 04.10.2010, 15:11:00, odpowiedź na #19, oceny: +6 -2
paniczTsukija się cieszę akurat, bo oprócz Waneko i JG żadne inne wydawnictwo mi do głowy nie przychodziło. A Studio JG moim zdaniem dobrze dogaduje się z fandomem. zresztą nie można zakładać z góry, że wydanie będzie beznadziejne. Jak już dostanę do łapki to pogadamy :3
[72] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Krzych Ayanami [*.chello.pl], 04.10.2010, 21:27:00, odpowiedź na #11, oceny: +1 -3
Krzych AyanamiA co konkretnie było nie tak? Miałem pierwszy tom Hetalii i źle nie było.
[81] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Chiyu [*.limes.com.pl], 04.10.2010, 22:00:05, odpowiedź na #11, oceny: +2 -2
ChiyuNie rozumiem, poza małymi błędami Hetalia jest bardzo ładnie wydana x.x
[14] Re: Plany wydawnicze Studia JG
buuuuuuuuuu [*.ds12.agh.edu.pl], 04.10.2010, 10:51:55, oceny: +9 -1
Kuroshitsuji? W Polsce chyba już nigdy nie wydadzą mangi, którą bym kupiła D:
[131] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Saiyuko [*.internetia.net.pl], 05.10.2010, 13:48:25, odpowiedź na #14, oceny: +2 -0
SaiyukoPrzynajmniej oszczędzam. Tylko na co?
[135] Re: Plany wydawnicze Studia JG
suu [*.ds12.agh.edu.pl], 05.10.2010, 15:43:39, odpowiedź na #131, oceny: +1 -0
suuNa własny pogrzeb i stype? xD
[137] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 05.10.2010, 16:14:46, odpowiedź na #135, oceny: +5 -1
GrisznakDobrze mieć jakiś cel w życiu.
[21] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Ankh [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.10.2010, 12:50:22, oceny: +6 -4
Ankhjak już mówimy o wydawaniu mang Square Enixu to może Pandora Hearts...? ^^"
[22] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Chudi X [*.nsystem.pl], 04.10.2010, 12:58:49, odpowiedź na #21, oceny: +4 -2
Chudi XZaczyna się...
[23] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 04.10.2010, 13:02:30, odpowiedź na #21, oceny: +9 -0
GrisznakA może od razu całe Final Fantasy? Najlepiej 20 zł za każdą grę.
[27] Re: Plany wydawnicze Studia JG
alvis [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.10.2010, 13:16:39, odpowiedź na #23, oceny: +1 -0
alvisJa myślałam, że tutaj będzie wysyp pisków i wrzasków fanek, a ludzie coś kręcą nosem. Trudno dogodzić :P
[30] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 04.10.2010, 13:22:18, odpowiedź na #27, oceny: +7 -1
Grisznak"Polska, mieszkam w Polsce", jak śpiewał Kazik. O zakład idę, że gdyby pojawiła się informacja o tym, że będzie sprzedawane po 10 zł za tomik, to i tak połowa by narzekała, że za drogo.
123 lata zaborów, 5 lat okupacji niemieckiej i 45 sowieckiej swoje jednak zrobiło.
[40] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Tuminure [*.rudaslaska.vectranet.pl], 04.10.2010, 16:16:26, odpowiedź na #30, oceny: +4 -0
TuminureA druga, że za tanio i że skoro taka cena, to na 100% będzie to daremne wydanie.
[41] Re: Plany wydawnicze Studia JG
alvis [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.10.2010, 16:27:28, odpowiedź na #40, oceny: +3 -0
alvisAlbo będą głosy, że przy tej cenie nie ma obwoluty ;D
[63] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Ankh [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.10.2010, 21:08:23, odpowiedź na #30, oceny: +2 -1
Ankhlol, czy ja mówię coś przeciwko wydawaniu Kuroshitsuji?
Nie.
Ja tylko rzucam propozycją co bym chciała przeczytać.
Skoro już są prowadzone pertraktacje z danym wydawnictwem i jest jakaś tam współpraca to chyba nie jest to tak totalnie wykluczone...ale może się nie znam...może chęć kupienia ulubionej mangi po polsku jest zła...

a co do Kuroshitsuji - nie znam, nie wypowiadam się, a zatem TYM BARDZIEJ na nią nie narzekam.
[29] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Zyll666 [*.static.hnet.pl], 04.10.2010, 13:19:30, odpowiedź na #23, oceny: +1 -1
Niemożliwe, ale dla mnie bomba ^^
[43] Re: Plany wydawnicze Studia JG
ja [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.10.2010, 16:31:51, odpowiedź na #21, oceny: +3 -5
Czarna Kupa Suji mnie ni ziębi, ni grzeje, aczkolwiek Pandory jestem wiernym fanboyem.
[68] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Krzych Ayanami [*.chello.pl], 04.10.2010, 21:24:34, odpowiedź na #21, oceny: +4 -0
Krzych Ayanami"Nie wszystko na raz" - tak z grubsza brzmiała odpowiedź na stronie Studia, gdy padło pytanie o ten tytuł. Chociaż osobiście bardziej bym wolał "Bitter Virgin".
[148] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Darkmaya [*.icpnet.pl], 05.10.2010, 20:54:09, odpowiedź na #21, oceny: +0 -0
DarkmayaSpytałam o ten tytuł w komentarzu i mi odpowiedzianio 'Mamy w planach, ale trochę dalszych :)', więc spore nadzieje są!
[149] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Agrafek [*.adsl.inetia.pl], 05.10.2010, 21:06:20, odpowiedź na #148, oceny: +0 -0
Oł jes! Oziu! Niedługo może usłyszymy o twoim grzechu po polsku!
Nie no, nie wierzę. Łatwiej być sceptykiem w dzisiejszym świecie, naprawdę. Przynajmniej mniejszy zawód jak nic nie wychodzi... =.=
[24] Re: Plany wydawnicze Studia JG
suu [*.ds12.agh.edu.pl], 04.10.2010, 13:12:44, oceny: +7 -1
suuOddam królestwo i rękę kiężniczki za "Houshin Engi"..... Tyle z mojej strony D:
[26] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Aisak [*.chello.pl], 04.10.2010, 13:15:22, odpowiedź na #24, oceny: +6 -1
Aisakmądrze gadasz.... To jest porządna manga...
[52] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Filik [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.10.2010, 19:35:30, odpowiedź na #26, oceny: +5 -1
FilikSama prawda, polać im!
[25] Re: Plany wydawnicze Studia JG
gg gonia [*.novacomp.pl], 04.10.2010, 13:15:21, oceny: +1 -2
gg goniaMi tam się zapowiedzi podobają :D.
[28] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Aisak [*.chello.pl], 04.10.2010, 13:18:31, oceny: +9 -1
AisakNo nie... Jak wydadzą Kuroshitsuji, to znów będzie wielgachny wysyp cosplayów z tego:/ :/ :/ A co do oferty, to w sumie nic ciekawego nie tu nie widzę
[57] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Mao [*.chello.pl], 04.10.2010, 20:24:27, odpowiedź na #28, oceny: +2 -1
MaoGdyby postacie z Kuro były jakieś nieciekawe, a projekty stroi skromne to może i była by tragedia ale jak do tej pory cosplaye z Kuro bardzo ładnie się prezentują więc nie widzę problemu w tym "wysypie" :D
[59] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Szajna. [*.adsl.inetia.pl], 04.10.2010, 20:31:57, odpowiedź na #57, oceny: +5 -1
Szajna.Gorzej jak na konwencie widzisz 10 Cielaków i 20 Sebastianów.
[60] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Hybryda [*.centertel.pl], 04.10.2010, 20:47:21, odpowiedź na #59, oceny: +1 -3
Hybrydakiedy ty widziałaś więcej niż 1 czy 2 sebków == a ciele zazwyczaja mają inne stroje i to bardzo inne, wię co za różnica, nudno nie jest jak było przy deth nocie i 10 L ==
[62] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Aisak [*.chello.pl], 04.10.2010, 20:56:51, odpowiedź na #60, oceny: +3 -0
AisakVocaloidów kiedyś też było mało i stroje były porządnie wykonane... Teraz jest cała masa grup robi Vocaloidy przez co konkursy cosplayowe zrobiły się nudne... Z Kuro będzie tak samo
[67] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 04.10.2010, 21:23:53, odpowiedź na #62, oceny: +2 -0
GrisznakPhi... zapomnieli już o konwentach z 40+ cosplayami Naruto?
[70] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Szajna. [*.adsl.inetia.pl], 04.10.2010, 21:25:45, odpowiedź na #67, oceny: +5 -2
Szajna.W Naruto jest chociaż więcej postaci...
[94] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Hybryda [*.centertel.pl], 04.10.2010, 22:47:32, odpowiedź na #70, oceny: +3 -3
Hybrydaa gówno prawda, bo i tak robi się te główne a inne są rzadko :/ tak samo jest z kuro i z naruto i z każdą inną serią. tylko kuro ma tą przewagę, ze stroje sa ciekawe a nie jakieś pomarańczowe dresy == i jak pojawi się 5 cielów to każdy strój jest inny a jak masz 5 sakur czy innych naruto to masz to samo ;/
[113] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 05.10.2010, 08:49:52, odpowiedź na #94, oceny: +5 -0
To się ponoć Kage Bushin zwało.
[132] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Tuminure [*.rudaslaska.vectranet.pl], 05.10.2010, 14:29:24, odpowiedź na #70, oceny: +4 -0
TuminureAle każda jest ubrana w ten czarny szlafrok w chmurki.
[74] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Aisak [*.chello.pl], 04.10.2010, 21:30:23, odpowiedź na #67, oceny: +1 -0
Aisaknie.. nie zapomnieli... i to też było już nudne....XD
[78] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Pazuzu [*.182.71.195.nat.umts.dynamic.eranet.pl], 04.10.2010, 21:43:51, odpowiedź na #67, oceny: +1 -1
PazuzuA pamiętacie czasy 50 Usagi i 20 Ami?
[80] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 04.10.2010, 21:57:15, odpowiedź na #78, oceny: +1 -2
GrisznakA to mi akurat nie przeszkadza. Ostatnio na Ecchi widziałem całkiem niezłą ekipę sailorkową (ba, nawet Galaxię mięli!).
[84] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Naq [*.acn.waw.pl], 04.10.2010, 22:28:52, odpowiedź na #80, oceny: +0 -0
NaqChyba na Otakonie ^^"
[89] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Pazuzu [*.182.72.9.nat.umts.dynamic.eranet.pl], 04.10.2010, 22:39:25, odpowiedź na #80, oceny: +1 -0
PazuzuMiałam na myśli na jednym konwencie...
Tak, jak kiedyś byłam świadkiem 20 ekip z Dragon Balla, z czego w każdej był: Goku, Bulma i Piccolo, czasem ktoś jeszcze.
[91] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Aisak [*.chello.pl], 04.10.2010, 22:43:06, odpowiedź na #89, oceny: +1 -0
AisakDlatego uważam, że jak za dużo jest cosplayów z jednej serii to się robi nudno i beznadziejnie XD
[65] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Szajna. [*.adsl.inetia.pl], 04.10.2010, 21:23:14, odpowiedź na #60, oceny: +4 -0
Szajna.Na niemalże każdym konwencie jest minimum 3 Sebastianów. I jak się przegląda galerie acepowe, to widok kolejnego cosplay'u z Kurosza jest nudny.

A swoją drogą, o ile stroje na Ciela wymagają trochę pracy (o ile nie są kupione), to z kolei te na Sebastiana są jednymi z łatwiejszych do przygotowania.
[103] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Etna [*.adsl.inetia.pl], 04.10.2010, 23:22:04, odpowiedź na #59, oceny: +1 -0
EtnaMi się wydaje, że wielu fankom tylu Sebastianów by nie przeszkadzało. ;p
[158] Re: Plany wydawnicze Studia JG
borek [*.adsl.inetia.pl], 06.10.2010, 14:24:34, odpowiedź na #59, oceny: +1 -0
borekZrobi się specjalny Kuro-splej specjalnie dla nich. Jeśli będą mieć różne stroje, może być całkiem fajnie.

A jak będą identyczne, to dodamy jeszcze jury w stylu idola, wtykające każde, milimetrowe odstępstwo od oryginału; na następnym conie będzie już większe zróżnicowanie:D
[61] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Aisak [*.chello.pl], 04.10.2010, 20:49:55, odpowiedź na #57, oceny: +0 -0
AisakPrezentować, prezentują się ładnie... Ale jak jest się na konwencie i co drugi cosplay to jest z Kuro to szału można dostać i komuś obrzydzić tą mange/anime... Bo jak to się mówi 'co za dużo to nie zdrowo'
[69] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Szajna. [*.adsl.inetia.pl], 04.10.2010, 21:24:53, odpowiedź na #61, oceny: +0 -0
Szajna.Zwłaszcza, jak się podczas cosplay'u siedzi obok Kurotardek. Nie widziałam gorszych fangerlów niż te Kuro.
[71] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 04.10.2010, 21:26:15, odpowiedź na #69, oceny: +3 -1
GrisznakMało widziałaś.
[73] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Szajna. [*.adsl.inetia.pl], 04.10.2010, 21:28:37, odpowiedź na #71, oceny: +1 -0
Szajna.Możliwe, bynajmniej po przebywaniu w sleepie z nimi miałam dość zarówno Kuroshitsuji, jak i konwentów.
[157] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Pazuzu [*.182.75.25.nat.umts.dynamic.eranet.pl], 06.10.2010, 11:07:00, odpowiedź na #73, oceny: +4 -1
PazuzuSpoko, zanim Kura wydadzą, pojawi się inny mega-ultra-fanserwiśny hit i Kurofanki znajdą nowy obiekt westchnień.
[159] Re: Plany wydawnicze Studia JG
paniczTsuki [*.127.c67.petrotel.pl], 06.10.2010, 15:00:05, odpowiedź na #157, oceny: +0 -2
paniczTsukiobrażasz mnie w tym momencie xp
[163] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Pazuzu [*.182.71.12.nat.umts.dynamic.eranet.pl], 06.10.2010, 22:36:31, odpowiedź na #159, oceny: +1 -0
PazuzuTo się nazywa doświadczenie...
[167] Re: Plany wydawnicze Studia JG
paniczTsuki [*.127.c67.petrotel.pl], 07.10.2010, 15:48:36, odpowiedź na #163, oceny: +0 -0
paniczTsukiniektóre nieważneczegofanki zostaną przy danej serii. wiem, że to naprawdę mały procent, ale jednak.
[75] Re: Plany wydawnicze Studia JG
strow [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.10.2010, 21:37:26, odpowiedź na #28, oceny: +4 -0
strowCo w tym złego, że fani się organizują przy okazji jakiejś premiery i angażują D:?! Nawet jak to nie są boskie cosplaye to tylko im pogratulować ochoty a nie narzekać +_-!
[85] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Aisak [*.chello.pl], 04.10.2010, 22:30:44, odpowiedź na #75, oceny: +0 -3
AisakTo w tym złego, że fandom znów będzie jednolity a nie zróżnicowany
[86] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Zyll666 [*.static.hnet.pl], 04.10.2010, 22:34:06, odpowiedź na #85, oceny: +0 -0
Czy zróżnicowany czy jednolity i tak wiecznie skłócony, więc nie robi :P
[88] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Aisak [*.chello.pl], 04.10.2010, 22:37:12, odpowiedź na #86, oceny: +0 -0
Aisakale przynajmniej jest ciekawiej jak jest zróżnicowany a nie jak na konie na każdym kroku widzi się te same postaci XD
[90] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Zyll666 [*.static.hnet.pl], 04.10.2010, 22:41:21, odpowiedź na #88, oceny: +0 -0
Nie wiem, byłem tylko na jednym konie w życiu xD
[98] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 04.10.2010, 22:56:03, odpowiedź na #88, oceny: +0 -0
GrisznakKuźwa, byłem ostatnio na Otakonie i jakieś 70% osób to jakieś anonymousy, które pierwszy raz na oczy widziałem. Czasy, kiedy faktycznie na każdym konwencie widziało się podobną ekipę minęły już dawno.
[100] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Juki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.10.2010, 23:09:21, odpowiedź na #28, oceny: +3 -0
Jukiprzeciez caly czas jest wysyp cosplayow z tego :P
[31] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Fumika [*.217-171-50.tkchopin.pl], 04.10.2010, 13:32:52, oceny: +2 -1
FumikaCieszę się z "Kuroshitsuji" :]
"Drug-on" brzmi interesująco i ma tylko pięć tomów, więc też kupię.
[32] Re: Plany wydawnicze Studia JG
paniczTsuki [*.127.c67.petrotel.pl], 04.10.2010, 14:46:04, oceny: +5 -10
paniczTsukiKUROSHITSUJI *w*
[34] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Lidia-chan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.10.2010, 15:17:49, oceny: +3 -2
O, Kuroshitsuji! Widzę, że nareszcie jakieś studio zareagowało na prośbę fanek.
Osobiście mam w domu oryginalny tomik Kuro, ale na wersję Polską też się skuszę :D

Co do Drug-on, to brzmi całkiem ciekawie ^^
[36] Re: Plany wydawnicze Studia JG
paniczTsuki [*.127.c67.petrotel.pl], 04.10.2010, 15:37:34, odpowiedź na #34, oceny: +2 -4
paniczTsukija mam 5, 6 oraz 7, ale także zakupię chętnie po polsku.
[35] Re: Plany wydawnicze Studia JG
sawako [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.10.2010, 15:24:36, oceny: +7 -4
*powtarza* nie zepsujcie kuro, nie zepsujcie kuro.
na hetalii wystarczająco się przejechałam (inni pewnie też), a powtórka z drugą ulubioną serią to trochę za dużo .____.'
[37] Re: Plany wydawnicze Studia JG
mario_wario [*.olsztyn.vectranet.pl], 04.10.2010, 15:39:28, odpowiedź na #35, oceny: +3 -0
ratuj się kto może!!!

Swoją drogą miło by było gdyby któreś z szanownych wydawnictw pokusiło się o wydanie tomiku zawierającego różne one-shot`y, w których historia zamyka się w jednym rozdziale.

Dziękuję za uwagę :D
[38] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 04.10.2010, 15:44:55, odpowiedź na #37, oceny: +2 -0
GrisznakHanami już wydało "Beautiful People". Na pewno chcesz powtórkę z rozrywki?
Poza tym, były "Kobiety", była "Japonia widziana oczyma 20 autorów", o Reanimkowych antologiach nie wspominając, bo to już ciut inna para kaloszy.
[39] Re: Plany wydawnicze Studia JG
alvis [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.10.2010, 15:57:20, odpowiedź na #38, oceny: +1 -0
alvisMoim zdaniem fajną sprawą byłby magazyn z oneshotami, coś podobnego jak w Japonii, ale bez serii wielorozdziałowych.
[42] Re: Plany wydawnicze Studia JG
mario_wario [*.olsztyn.vectranet.pl], 04.10.2010, 16:31:43, odpowiedź na #39, oceny: +1 -0
pisząc `różne one-shot`y` miałam na myśli nie tylko różnorodność tematów,ale też różnych artystów. I nie miałam na myśli tylko wydawnictwa Hanami ;)

niestety fan dobrej mangi chciałby za dużo jak na możliwości polskiego rynku,a mało znane serie raczej nie mają tutaj siły przebicia...Chociaż magazyn skupiający się na antologii różnych jednorozdziałowych mang to całkiem niegłupi pomysł. Tylko kto się podejmie takiego działania?
[46] Re: Plany wydawnicze Studia JG
alvis [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.10.2010, 17:20:47, odpowiedź na #42, oceny: +2 -0
alvisJa się podejmę! Tylko muszę skończyć liceum, studia i pomyśleć o własnym wydawnictwie xD
[49] Re: Plany wydawnicze Studia JG
gg gonia [*.novacomp.pl], 04.10.2010, 18:23:27, odpowiedź na #35, oceny: +5 -1
gg goniaJak dla mnie wydanie hetlaii było w porządku. (No chyba że w porównaniu z innymi mam małe wymagania) Mi tam się podobało (obwoluta rządzi !)
[44] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Monogatari. ♥ [*.dynamic.gprs.plus.pl], 04.10.2010, 16:50:49, oceny: +3 -4
Monogatari. ♥Fanki piszczą, wkurzeni sąsiedzi dzwonią po policję, rozbijają się okna, w całej Polsce rozlegają się dzikie wrzaski...
Taaaak, to informacja, że w końcu zostanie wydane Kuroshitsuji po polsku~
Milusio, nie powiem ^.^

Weee, kolejny "Otaku"~
[45] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Lu-chan [*.chello.pl], 04.10.2010, 17:00:22, oceny: +3 -0
Lu-chanto teraz czekam na kolejny cud i wydanie Tegami Bachi ^^
[48] Re: Plany wydawnicze Studia JG
NamidaPe [*.mtvk.pl], 04.10.2010, 18:17:25, odpowiedź na #45, oceny: +1 -4
NamidaPei Pandora Hearts i Karneval i Prince of Tennis i zbankrutuje totalnie XDD'
Kuro w Polsce? dla mnie ekstra ;3
[47] Re: Plany wydawnicze Studia JG
graczykij [195.117.239.*], 04.10.2010, 17:21:29, oceny: +1 -4
graczykijDziękuję wam, myślałam, że już się nie doczekam Kuroshitsuji u nas, już miałam zamawiać po angielsku, a tu szok! Tylko nie zepsujcie wydania, ładnie proszę *_*
[50] Re: Plany wydawnicze Studia JG
am_raditz [*.chello.pl], 04.10.2010, 18:34:08, odpowiedź na #47, oceny: +1 -1
am_raditzStaaaarcraaaft no naaaareszcie !!!! Długo kazaliście czekać na drugi tomik !!!! Na 3 tom pewnie poczekamy pewnie z 3lata czemu fani Hetali mają lepiej nie fair !!
[119] Re: Plany wydawnicze Studia JG
PMSka [*.internetdsl.tpnet.pl], 05.10.2010, 10:19:24, odpowiedź na #50, oceny: +1 -1
PMSkahehehe
[51] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Olazu [*.ssp.dialog.net.pl], 04.10.2010, 19:17:05, oceny: +2 -1
OlazuNareszcie drugi tom Starcrafta! Na to właśnie czekałem~! :)
Swoją drogą, to przydałoby mi się kupić jeszcze raz pierwszy, bo ten który leży u mnie na półce już jest trochę wyświechtany, bom go za często przeglądał ;p
[54] Re: Plany wydawnicze Studia JG
olgita [*.konin.mm.pl], 04.10.2010, 19:42:52, oceny: +2 -1
olgitaWszystko ładnie pięknie, Kuroshitsuji obowiązkowo na mojej półce, tylko jedno ale~! Niech będzie po w miarę rozsądnej cenie, bo jak każdy tom ma kosztować 30 zł jak APH to rodzice mnie z domu wyrzucą xd Chyba, że mają zamiar go wydawać z dużymi przerwami (jak Hanami Balsamistę na przykład) - to już inna rozmowa.
[56] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Lu-chan [*.chello.pl], 04.10.2010, 19:53:41, odpowiedź na #54, oceny: +1 -1
Lu-chanja tam już moge zapłacić to 30 zł byleby tłumaczenie nie kulało.. ;>
[76] Re: Plany wydawnicze Studia JG
olgita [*.konin.mm.pl], 04.10.2010, 21:39:10, odpowiedź na #56, oceny: +4 -0
olgitaNie ważne jakie będzie tłumaczenie. Znając nasz 'kochany i wyrozumiały' fandom i tak będzie zły ;d
[82] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Lu-chan [*.chello.pl], 04.10.2010, 22:01:52, odpowiedź na #76, oceny: +0 -2
Lu-chanNo ale prawda jest taka, że Kuroshitsuji ciężko jest przetłumaczyć tak, żeby nie brzmiało to dostatecznie kretyńsko... W angielskiej wersji bardzo ładnie sobie z tym poradzili ale w polskim jezyku...khe. Już się nie mogę doczekać czegoś w stylu 'jestem diabelnie dobrym lokajem' [sic!]
[87] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Zyll666 [*.static.hnet.pl], 04.10.2010, 22:37:02, odpowiedź na #82, oceny: +11 -0
A co złego w "diabelnie dobrym lokaju" ? Całkiem zgrabnie wybrnięto z braku odpowiedniego, dwuznaczeniowego słowa w naszym języku zachowując sens oryginału. A poza tym wyszło fajne powiedzonko do używania na co dzień, w którym można sobie zamiast lokaja wstawić cokolwiek. "Jestem diabelnie dobrym ślusarzem" ( nie wiem czemu akurat to mi przyszło do głowy :) )
[93] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Lu-chan [*.chello.pl], 04.10.2010, 22:47:01, odpowiedź na #87, oceny: +0 -1
Lu-channo akurat diabelnie dobry lokaj to nie jest najgorsza opcja, zły przykład mi się nasunął. Ale już sama myśl o tym jak wybrną z 'Bocchanem', tłumaczeniem nazw własnych [znowu Bogowie Śmierci zamiast Shinigami, Undertaker będzie Grabarzem? A Madame Red?] osobiście wolę jak w polskim tłumaczeniu zostawia się gdzieniegdzie niezmienione nazwy ^^"

i plus za 'diabelnie dobrego ślusarza' :D
[97] Re: Plany wydawnicze Studia JG
alvis [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.10.2010, 22:54:44, odpowiedź na #93, oceny: +5 -0
alvis"Paniczu", "Bogowie Śmierci", "Madame Red". Co do Undertakera to chyba jednak wolę "Grabarza" niż jakieś dzikie odmiany przez przypadki angielskiej wersji. Nazwy własne to nie problem.
[99] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Lu-chan [*.chello.pl], 04.10.2010, 23:00:19, odpowiedź na #97, oceny: +0 -0
Lu-chanPowiem tak: dopóki nie walną mi takiego numeru jak w Vampire Knight [kolego Kaname...] to nie zamierzam się czepiać : >
[104] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 04.10.2010, 23:22:36, odpowiedź na #99, oceny: +2 -0
GrisznakA tam, "Groch, fasola, silna wola" i tak pozostanie, ex aequo z "Mydłem Powidłem", na pierwszych miejscach list radosnej twórczości polskich tłumaczy mang i anime. Choć Szatan Serduszko będzie im deptał po piętach. Przy tych numerach "kolega" to mało istotny detal. Takich tłumaczeń jak kiedyś dziś już (nie)stety nie ma.
[107] Re: Plany wydawnicze Studia JG
aslleee [*.chello.pl], 04.10.2010, 23:48:31, odpowiedź na #104, oceny: +0 -0
jak mowa o błędach w tłumaczeniach, to zawsze mi się przypomina kaburowski "Wójek" w 2 tomie X-a. Oj wstyd, wstyd ;D
[138] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 05.10.2010, 16:15:38, odpowiedź na #107, oceny: +1 -0
GrisznakLiterówki to inna para kaloszy. Najlepszym się zdarzają.
[142] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Etna [*.adsl.inetia.pl], 05.10.2010, 20:14:22, odpowiedź na #107, oceny: +1 -0
EtnaTu już raczej korekta się nie popisała, a nie tłumacz.
[122] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Crono8 [*.chello.pl], 05.10.2010, 11:30:33, odpowiedź na #104, oceny: +4 -0
Crono8Niedosłyszane rymowanki sailorkowe są straszne, ale Szatan Serduszko to dokładne tłumaczenie francuskiego Satan Petit Cœur. To Francuzi skwasili xD

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[64] Re: Plany wydawnicze Studia JG
nijaki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.10.2010, 21:22:27, oceny: +7 -3
nijaki"Na pierwszy tomik musimy jednak poczekać. Ale... Jeśli chcecie pomóc i skrócić czas oczekiwania na „Kuro” w Polsce możecie"... sami zrobić reklamę nowego tytułu Studio JG?
Trochę to dla mnie dziwne. To trochę tak jakby JPF napisał: "jeśli chcecie żebyśmy szybciej wydawali Naruto przekonajcie jak największą liczbę osób że to jest świetna manga". Nie wiem, może to tylko moje odczucie ale jednak takie namawianie fanów do robienia darmowej kampanii reklamowej wydawnictwu... hmmm....
[66] Re: Plany wydawnicze Studia JG
nijaki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.10.2010, 21:23:45, odpowiedź na #64, oceny: +1 -3
nijakiA swoją drogą wie ktoś ile Naruciak ma jeszcze tomów?
[102] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Etna [*.adsl.inetia.pl], 04.10.2010, 23:21:04, odpowiedź na #66, oceny: +0 -0
EtnaTo dalej wychodzi, więc na razie można powiedzieć, że jest mniej, niż 100. ;p
[79] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Aldar [*.dag.pl], 04.10.2010, 21:55:46, odpowiedź na #64, oceny: +5 -3
AldarChociaż nie jestem fanem KuroSHITsuji, to akurat uważam że to nie jest zła inicjatywa z jednego powodu: jeżeli ktoś chce, aby wydali mangę, to muszą wiedzieć, że się sprzeda. Z tego powodu na reklamie zależy nie tylko wydawnictwu ale i fanom, tym bardziej że KuroSHITsuji ma sporą ilość antyfanów, którzy będą narzekać co chwilę na to.
[110] Re: Plany wydawnicze Studia JG
nijaki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 05.10.2010, 08:31:39, odpowiedź na #79, oceny: +1 -0
nijakiStudio JG skoro ogłosiło że wyda to ma już prawa do tego tytułu i musi go wydać tak czy siak.
Popularność serii zbadali zanim wykupili prawa.
[134] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Mao [*.acn.waw.pl], 05.10.2010, 15:39:20, odpowiedź na #110, oceny: +3 -1
MaoTak! Studio JG zamierza wydać „Kuroshitsuji”!!!

Gdzie wy tam macie "TAK! Studio JG wyda Kuroshitsuji"? Zamierza raczej zostało zapisane jako planuje. Chcemy nie równa się "już wylądowało w druku". Nie jest podana data więc nie ma co spekulować, i już narzekać na spóźnienia skoro jeszcze nawet nie ma żadnego deadline'u ^^""""".
[136] Re: Plany wydawnicze Studia JG
alvis [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 05.10.2010, 16:14:01, odpowiedź na #134, oceny: +1 -1
alvisCiekawe, czy Studio JG ma realne szanse na wydanie Kuro i czy głos fanów zostanie 'doceniony' przez Japonię.
[140] Re: Plany wydawnicze Studia JG
TsukiYasha [*.chello.pl], 05.10.2010, 19:08:38, odpowiedź na #134, oceny: +5 -1
Nie wmawiaj samej sobie, że można być tak naiwnym. Nie byłoby całej zabawy z banerem, fejsem i ogólnego poruszenia oraz nagabywań na artystyczne manifestacje swojego uwielbienia wobec Kuro, gdyby nie mieli praw w garści. Oczywiste jest przecież, że wolą wyłowić z fandomu przybliżoną ilość chętnych na serię, by zdać sobie sprawę, na ile wypali cały pomysł, a tym bardziej, jakie wysiłki wydawnicze i drukarskie należy dostosować i wykonać, by wyjść na plusie. Właśnie dlatego pytają już o typ papieru, każdy dodatek estetyczny do okładki kosztuje, niektórzy szykują się na robienie fanartów. Rzecz też w tym, że japońska wersja Kuro jest naprawdę kunsztowna i zmyślnie wykonana, jak choćby ciekawe dodatki pod obwolutą. Moim zdaniem wersja polska nie powinna niczym odchodzić od japońskiej, bo manga jest naprawdę świetnie dopracowana i wykorzystuje maksimum pola dla form jakiegoś przekazu wizualnego. Zamieszczenie fanartów zapewne ucieszy fanów, ale ujmuje to na jakości mangi jednak... No, ale tu trochę się odeszło od głównego problemu. Pomyśl rozsądnie - gdyby nie mieli już praw, a zdążyli wywołać euforię u fanów i gdyby nie powiodły się negocjacje z Japonią, zrobiliby z siebie przecież pośmiewisko i zniesławiliby siebie przez rozczarowanie fandomu.
[150] Re: Plany wydawnicze Studia JG
CainSerafin [194.181.194.*], 05.10.2010, 21:11:07, odpowiedź na #134, oceny: +3 -1
CainSerafinMao, gdyby za jakiś czas się okazało że Studio JaoiG nie wyda Kuro to czytelnicy naprawdę by się wkurzyli, tym bardziej że po emisji serii telewizyjnej ma całkiem sporo fanów. Ogólnie jestem zdania że wydawnictwa nie powinny zapowiadać niczego nie mając jeszcze licencji w kieszeni, tym bardziej że problemy jakie potrafi sprawić polskim wydawnictwom strona Japońska są wręcz legendarne.
[83] Re: Plany wydawnicze Studia JG
strow [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.10.2010, 22:15:53, odpowiedź na #64, oceny: +1 -0
strowŁo Merlinie no i po co to narzekanie T_T? A ja się ciesze, że wyślę fanarcik, nawet jeśli brzydki ; ).
[92] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Pazuzu [*.182.72.9.nat.umts.dynamic.eranet.pl], 04.10.2010, 22:46:06, oceny: +6 -0
PazuzuFanką Kuro nie jestem, ale manga podobała mi się na tyle, że ją kupię. Ma ładną kreskę, niezły humor, przyzwoite postacie, a nie ma głównej wady anime - Pluto.

Tylko dlaczego mam wrażenie, że Studio JG pogrąża się w fanserwisie?
[95] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Lu-chan [*.chello.pl], 04.10.2010, 22:49:31, odpowiedź na #92, oceny: +3 -1
Lu-chanMój Boże, żeby Pluto był jedyną wadą anime.... II sezon jest jedną wielką wadą, która niszczy ludziom poglądy na mangę, która imo jest warta przeczytania.
[96] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Hybryda [*.centertel.pl], 04.10.2010, 22:51:13, odpowiedź na #95, oceny: +2 -0
Hybrydaja tam lubie anime :P dostajemy 2 różniące się od siebie historie w podobnym klimacie, dodatkowo zakończenie jest boskie /i wymyślone przez toboso więc mraw : >/
[101] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Lu-chan [*.chello.pl], 04.10.2010, 23:10:00, odpowiedź na #96, oceny: +4 -1
Lu-chanw podobnym klimacie? Ale że w podobnym do mangi?
Jesus Christ, nie wiedziałam że w mandze było tyle fanserwisu, cycków i sado-maso. Chyba przeczytam se to jeszcze raz i sprawdze..
[123] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Hybryda [*.centertel.pl], 05.10.2010, 11:39:28, odpowiedź na #101, oceny: +1 -1
Hybrydapowiedziałam podobnym a nie takim samym == manga jest znacznie lepsza, ale anime ma swoje plusy /oglądałam na bieżąco i wyczekiwałam na kolejne odcinki/ czy było az tyle tego w mandze to nie jestem pewna na 100% ale coś się zdarzało /ale co się dziwić, Toboso zaczynała od rysowania yaoiców :P/
[168] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Zyll666 [*.static.hnet.pl], 07.10.2010, 21:02:39, odpowiedź na #96, oceny: +0 -0
Skończyłem przed chwilą drugą serię i podpisuję się pod tym. Pierwsza połowa jest głupia (szczególnie odcinek w pociągu), ale potem robi się ciekawie (chociaż oczywiście nadal głupawkowo :P ), a zakończenie bardzo mi się podobało.
[120] Re: Plany wydawnicze Studia JG
PMSka [*.internetdsl.tpnet.pl], 05.10.2010, 10:23:31, odpowiedź na #92, oceny: +1 -1
PMSkaFanserwis się sprzeda...?
[129] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Zyll666 [*.static.hnet.pl], 05.10.2010, 12:53:51, odpowiedź na #92, oceny: +0 -0
A ono już nie było pogrążone wcześniej ? Ktoś w komentach niedawno napisał od czego są poszczególne wydawnictwa mangowe i studio JG zostało określone jako to od fanserwisu.
[105] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Olazu [*.ssp.dialog.net.pl], 04.10.2010, 23:25:30, oceny: +6 -0
OlazuKomuś się nudziło i zarzucił po minusie do każdej wypowiedzi, która mu się nawinęła?
Grats!
[106] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Sephiron [*.telpol.net.pl], 04.10.2010, 23:39:44, oceny: +0 -0
Wydają Kuroshitsuji ?
Teraz tylko czekać aż wezmą się za wydanie mangi K-ON ! w Polsce >_>
[108] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 04.10.2010, 23:49:09, odpowiedź na #106, oceny: +10 -1
Grisznak"Drug-On" brzmi podobnie.
[109] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Filuś [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 05.10.2010, 00:13:51, oceny: +7 -6
Filuś"zapisać się do grupy na Facebooku TAK dla Kuroshitsuji w ofercie Studia JG!"

Niema przypadkiem grupy: "NIE dla Naruto w polsce" ?? Założyłbym nawet konto na Fejsbuku
[111] Re: Plany wydawnicze Studia JG
nijaki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 05.10.2010, 08:35:46, odpowiedź na #109, oceny: +5 -4
nijakiZgłaszam się!

Każdy nowy bohater ma JESZCZE LEPSZE MOCE boję się że w kolejnym tomie trafi się taki co zabija przez kartki mangi....
[117] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 05.10.2010, 09:59:58, odpowiedź na #111, oceny: +5 -1
GrisznakTo po kija to czytasz?
[118] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Sadakot [*.toya.net.pl], 05.10.2010, 10:01:56, odpowiedź na #111, oceny: +3 -1
SadakotCzyli jednak czytasz Naruto...
[152] Re: Plany wydawnicze Studia JG
nijaki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 05.10.2010, 22:40:28, odpowiedź na #118, oceny: +4 -1
nijakiNaruto to moje dzieciństwo i przez sentyment zerkam jeszcze do nowych tomików ale to już nie to.

Nie lubię popadania w skrajności typu "Naruto to najlepsze manga' albo "Naruto to kupa". Wszyscy polscy fani mangi z kilkuletnim stażem czytali Naruto i Czarodziejkę z księżyca bo to było wydawane, ale fakt że Naruto towarzyszyło nam w młodości nie znaczy że powinno być wciąż wydawane gdy będziemy starzy. Serie się zmieniają z czasem i często na niekorzyść.
[153] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 05.10.2010, 23:35:20, odpowiedź na #152, oceny: +0 -0
Grisznak"Wszyscy polscy fani mangi z kilkuletnim stażem czytali Naruto i Czarodziejkę z księżyca bo to było wydawane".

Zachowaj ostrożność w formułowaniu takich sądów, ok?
[154] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Sadakot [*.toya.net.pl], 05.10.2010, 23:55:58, odpowiedź na #153, oceny: +0 -0
SadakotJa za Czarodziejkę dałabym się pokroić, ale fenomenu Naruto nie rozumiem XD
[156] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Vampircia [*.chello.pl], 06.10.2010, 08:13:51, odpowiedź na #153, oceny: +2 -0
VampirciaMój mąż dalej ogląda Naruto. Nie rozumiem tej nagonki na fanów. Nie wszyscy z nich są upośledzonymi dziesięciolatkami bez innych zainteresowań.
[164] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Zyll666 [*.static.hnet.pl], 06.10.2010, 22:55:36, odpowiedź na #156, oceny: +1 -0
Bo wiele osób ma przeczulenie na punkcie "nieambitności".
[112] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Yen [*.chello.pl], 05.10.2010, 08:37:18, oceny: +2 -0
YenHej newfags. A ktoś nie pomyślał nad "TAK dla Berserka w PL" lub (o duchy przeszłości!) "TAK dla Naushiki"?
[115] Re: Plany wydawnicze Studia JG
alvis [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 05.10.2010, 09:47:06, odpowiedź na #112, oceny: +1 -0
alvisWłaśnie! :< Rozumiem doskonale decyzję o niewydaniu Berserka, ale i tak jestem niepocieszona.
[146] Re: Plany wydawnicze Studia JG
michio [*.pr2-nat.espol.com.pl], 05.10.2010, 20:27:19, odpowiedź na #112, oceny: +4 -1
michioDaj spokój, pieprzony DUKE NUKEM FOREVER wyjdzie przed Naushiką w Polsce (pamiętasz ankietę JPF?)
[160] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 06.10.2010, 16:42:14, odpowiedź na #146, oceny: +1 -0
Po przyznaniu Euro 2012 nic mnie nie dziwi. Z drugiej strony 23.10.2005 też mówiłem iż mnie już nic nie zdziwi.
[114] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Slova [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 05.10.2010, 08:53:08, oceny: +0 -0
Co jest ze mną nie tak, że nie znam kuroshitsuji?
[116] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 05.10.2010, 09:59:25, odpowiedź na #114, oceny: +3 -2
GrisznakNie gustujesz w bizonach i nie jeździsz na konwenty.
[121] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Geenya [*.146.213.209.nat.umts.dynamic.eranet.pl], 05.10.2010, 10:32:55, oceny: +7 -1
Jestem fanka m&a starej daty i bede wspierac [a nie narzekac: "wydajcie to, wydajcie tamto, to jest be, a to jest git"] Studio JG w ich zmaganiach z wybrednym fandomem i kupie pare mang na oslep [zadnej z mang nie widzialam na oczy, kojarze tylko Kuroszitsudzi czy jak to sie tam...]. Ciesze sie, ze w koncu nadeszly czasy, ze mam w czym wybierac :].

Normalnie asshole z Was.
[124] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Crono8 [*.chello.pl], 05.10.2010, 12:00:59, odpowiedź na #121, oceny: +0 -0
Crono8Hmm wydaje mi się, że rynek ma się dobrze. Ja jako fanka starej daty *kaszl* mam już na tyle wyrobione gusta i zawalone półki, że jednak muszę robić ostry przesiew.
[145] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Chudi X [*.nsystem.pl], 05.10.2010, 20:25:57, odpowiedź na #124, oceny: +3 -0
Chudi XRynek ma się dobrze? Sportowej mangi jeszcze u nas nie widziałem (chyba, że coś przeoczyłem), a takie "Captain Tsubasa" z chęcią bym zakupił w polskiej wersji. Poza tym ja bym z chęcią zobaczył jakieś starsze mangi bo tak, to się u nas wydaje praktycznie same nowsze tytuły.
[151] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Crono8 [*.chello.pl], 05.10.2010, 22:12:24, odpowiedź na #145, oceny: +0 -0
Crono8Chodziło mi raczej o to, że wydawnictwa nie narzekają (mogę się mylić~), więc nie trzeba się dla nich poświęcać kupowaniem na oślep.
[155] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Zyll666 [*.static.hnet.pl], 06.10.2010, 00:09:35, odpowiedź na #151, oceny: +1 -0
No właśnie raczej narzekają (vide. JPF i spadek sprzedaży przy dalszych tomach)
[125] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Yen unplugged [78.133.245.*], 05.10.2010, 12:12:49, odpowiedź na #121, oceny: +0 -2
Ja jako fan lekko starej daty będę forsował zdanie, że wydanie czegoś dobrego i wymagającego jest tylko pożyteczne dla fandomu, który wciąż nie może osiągnąć średniej wiekowej >18.
[127] Re: Plany wydawnicze Studia JG
AvantaR [195.93.250.*], 05.10.2010, 12:19:49, odpowiedź na #121, oceny: +2 -1
AvantaRSama nie jestes starej daty, a czasy mamy takie a nie inne. Na pewno jest wiele lepiej niz bylo, ale do zachodu i tak nam daleko :)

Ja JG wespre jak bedzie cos co mnie interesuje, nigdy na oslep :)
[161] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 06.10.2010, 16:59:32, odpowiedź na #121, oceny: +0 -1
Z wzajemnością.

Gratuluję podejścia do wydawcy jak do dziecka specjalnej troski - nieważne co zrobiło i jak to wygląda, ważne że to coś dokonało. I za samo dokonanie go nagradzasz.

Bardziej zabawnie byłoby wtedy gdybyś jeszcze robiła to nieświadomie.
[128] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Shippo_ [*.multimo.pl], 05.10.2010, 12:41:12, oceny: +1 -0
Shippo_Tak, tak, wszystko ładnie, pięknie... tylko jest jeden minus, mianowicie znając Studio JG możemy spodziewać się opóźnień, a więc naprawdę zdziwiłabym się, gdyby chociaż połowa z tych obietnic faktycznie wyszła na czas. KuroShita na przykład spodziewałabym się najwcześniej na początku 2011, ale pewnie wyjdzie na wiosnę. Zresztą, to akurat traktuję jako ciekawostkę, bo i tak go nie kupię. Plus jeszcze to całe pokazanie uwielbienia dla Kuro, przecież Yanek musi wiedzieć, że ta manga ma dużo fanek, więc na pewno wyda ją jak najszybciej, a nie wydaje mi się, że stos rzeczy pokazujących jak wiele owych fanek jest, w jakiś magiczny sposób przyspieszy wydanie.
A jeśli kiedyś na takim chociażby WFKJ przewinie mi się 10 Sebastianów i 20 Cielaków, o postaciach z drugiej serii nie wspomnę, to ogłaszam strajk.
[130] Re: Plany wydawnicze Studia JG
ItachiLover [*.pl], 05.10.2010, 13:07:54, odpowiedź na #128, oceny: +0 -0
To że Yanek wie jeszcze niczego nie przesądza. W pierwszej kolejności musi wiedzieć Japonia - a ta sądząc z wipsu na Hetaliowym ma nas w głębokiej dupie.
[133] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Shippo_ [*.multimo.pl], 05.10.2010, 14:50:02, odpowiedź na #130, oceny: +2 -0
Shippo_To prawda, że najpierw Japonia musi dać nam prawo do wydania mangi, ale czy to znaczy, że te oznaki uwielbienia mają pomóc w zdobyciu praw do wydania Kuro? To znaczy nie wiem, nie sądzę, żeby Yanek wziął te prace i pokazał je Japończykom, bo pewnie i tak polscy fani tej mangi ich mało obchodzą. Zresztą, jak to powiedziałaś, Japonia ma nas głęboko w d.
[139] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Flute [*.zax.pl], 05.10.2010, 17:51:40, oceny: +4 -0
A co tak wogóle jest nie tak z Kuroshitsuji? Pytam z ciekawości
[141] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Ozzy [*.adsl.inetia.pl], 05.10.2010, 19:25:46, oceny: +1 -0
OzzyTak! W końcu się doczekałem Kuroshitsuji! :D
Albo się doczekam...
Dziś jest dobry dzień! Jes jes jes!
[143] Re: Plany wydawnicze Studia JG
mallary [*.uni.opole.pl], 05.10.2010, 20:16:23, oceny: +2 -1
mallary'Liberty Liberty' ;__; Czeka mnie zakup :D
[144] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Alice [80.48.4.*], 05.10.2010, 20:23:38, oceny: +2 -3
AliceNareszcie jakiegoś yaoicaa będzie można po polsku kupić^ ^
I na Kuroo może się skuszexD
[147] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Shichan [*.chello.pl], 05.10.2010, 20:40:23, oceny: +1 -0
ShichanFajnie, że tak dużo jak zobaczę na półeczce, może coś mnie skusi ^^
[162] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Endzii [*.chello.pl], 06.10.2010, 18:05:23, oceny: +6 -9
EndziiKuroShit nadciąga~!
[165] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Kjóik [*.broadband.pl], 07.10.2010, 00:07:47, oceny: +1 -0
Kjóik„Liberty Liberty” - ile razy już od sierpnia się zdążyłam wybrać do komikslandi po zasłyszeniu, że w tym miesiącu ma być na półkach i na miejscu się zawiodłam... Ach, studio JG~. Anyway, poczekam, cierpliwa jestem, jak wreszcie zastanę, to sobie kupię. Ale przy Kuro już radzę uważać, bo nie wiem jak na opóźnienia zareaguje część fanek...
[166] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Yanek [*.acn.waw.pl], 07.10.2010, 02:03:45, odpowiedź na #165, oceny: +0 -0
YanekLiberty Liberty jest dostępne u nas od dwóch tygodni. W Empiku czy sklepach komiksowych będzie w połowie przyszłego tygodnia. Zapraszamy do nas do redakcji (niedaleko Arkadii - info na stronie) - mangi możesz nabyć od ręki.
[169] Re: Plany wydawnicze Studia JG
selcia [*.chello.pl], 08.10.2010, 09:39:37, odpowiedź na #166, oceny: +0 -1
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Moje serducho:D
[170] Re: Plany wydawnicze Studia JG
alvis [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.10.2010, 23:02:50, oceny: +0 -1
alvisI co, już cisza? Ja tu naprawdę oczekiwałam nieokiełznanego nalotu fangirlów~
[171] Re: Plany wydawnicze Studia JG
paniczTsuki [*.127.c67.petrotel.pl], 09.10.2010, 10:18:18, odpowiedź na #170, oceny: +0 -3
paniczTsuki:< smutne, nie?
[172] Re: Plany wydawnicze Studia JG
Yume-chan [*.adsl.inetia.pl], 18.10.2010, 16:51:42, odpowiedź na #171, oceny: +0 -1
*Nalot fangirls* Kuroshitsuji w Polsce?! Teraz wiem na co oszczędzać ^^
Powered by WashuOS