header imageheader imageheader image
{Wydarzenie}
Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
Autor: Yen, Data: 24.08.2010, 21:35:57, Źródło: ANN
YenZmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)Dzisiaj (24 sierpnia), w wieku 47 lat zmarł Satoshi Kon, uznany reżyser i scenarzysta takich filmów jak "Perfect Blue" czy "Paprika".

AKTUALIZACJA:

Przyczyną zgonu reżysera był rak trzustki, zdiagnozowany jako nieuleczalny w dniu 18 maja 2010. W uroczystościach pogrzebowych weźmie udział wyłącznie rodzina zmarłego.

Ostatni wiadomość ze strony Satoshiego Kona możecie znaleźć TUTAJ (ANN). Wpis, będący jednocześnie listem pożegnalnym, rozlegle opisuje zmagania reżysera z chorobą, oraz reakcje jego rodziny i współpracowników.

Dodaj do:

Zobacz także

Powiązane tematy: Satoshi Kon.

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 151 dodaj

[1] Re: Zmarł Satoshi Kon
TsukiYasha [*.chello.pl], 24.08.2010, 21:49:13, oceny: +2 -0
Szkoda.. Ale nie podacie przyczyny śmierci? Jakby nie było, dosyć wczesny ten zgon. A Paprika to był całkiem ciekawy film.
[3] Re: Zmarł Satoshi Kon
Yen [*.chello.pl], 24.08.2010, 21:50:33, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
YenŻadnych szczegółów nie ma na razie, poszukaj w sieci.

Ogólnie brak mi słów.
[5] Re: Zmarł Satoshi Kon
Vejit [*.neotrix.pl], 24.08.2010, 21:58:30, odpowiedź na #3, oceny: +1 -0
VejitSzukając natknąłem się na coś takiego:
" Twitter is in an uproar this afternoon as Gainax employee Takeda Yasuhiro has tweeted about the death of director Satoshi Kon, who was the mind behind anime classics such as Perfect Blue and Paprika. Madhouse producer Masao Maruyama has also mentioned "the death of an important director" on his Twitter page.

UK Anime has also reported the news, although Kon's official website does not reflect any confirmation.
[...] We'll bring you more news on this as we get confirmation, but we hope it's not true. "

Ogólnie to trochę dziwne że wszędzie podają że zmarł ale nikt nie zna żadnych szczegółów :/
Niestety nikt nie żyje wiecznie. Bądźmy wdzięczni za to co nam zdążył dać.
[12] Re: Zmarł Satoshi Kon
Yen [*.chello.pl], 24.08.2010, 22:04:51, odpowiedź na #5, oceny: +0 -0
[27] Re: Zmarł Satoshi Kon
Isami [*.markom.krakow.pl], 24.08.2010, 23:01:40, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
IsamiPaprika, Perfect blue, Millenium Actress, Tokyo Godfathers i Paranoia Agent - cała jego twórczość była (jest) ciekawa. Naprawdę szkoda, że nie będzie jej więcej.
[2] Re: Zmarł Satoshi Kon
Gotenks [*.tvkdiana.pl], 24.08.2010, 21:50:04, oceny: +2 -0
GotenksAż nie wiem co napisać...
Bardzo cenię sobie twórczość tego reżysera i to naprawdę wielka szkoda, że zmarł.
BTW. Są znane jakieś szczegóły?
[10] Re: Zmarł Satoshi Kon
Sakuya [*.chello.pl], 24.08.2010, 22:03:47, odpowiedź na #2, oceny: +1 -0
SakuyaMnie to aż zatkało, kiedy przeczytałam nagłówek. "Paprika" to jeden z moich ulubionych filmów. Całkiem młodo umarł...
[4] Re: Zmarł Satoshi Kon
Goku122 [*.toya.net.pl], 24.08.2010, 21:58:27, oceny: +0 -0
Goku122UK ANN podaje, że Satoshi zmarł wczoraj (23 sierpnia).

Szkoda chłopa, jeszcze niejedno ciekawe dzieło mógłby stworzyć.
[7] Re: Zmarł Satoshi Kon
Vejit [*.neotrix.pl], 24.08.2010, 21:59:56, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
VejitCo do jego dzieł to z tego co wyczytałem "Kon was at work on his fifth film, called The Dream Machine, which he described as "a road movie for robots.". Ciekawe ile jest zrobione i co będzie dalej z tym projektem.
[8] Re: Zmarł Satoshi Kon
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 24.08.2010, 22:01:09, odpowiedź na #7, oceny: +1 -0
AvantaRMam nadzieje, ze wydadza niedokonczone, lub dokonczone w jakies formie "tribute for Satoshi".
[11] Re: Zmarł Satoshi Kon
Vejit [*.neotrix.pl], 24.08.2010, 22:04:13, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
VejitJeśli jest sporo zrobione i miał jakąś zaufaną, zdolną osobę której zdążył przekazać swoją wizję i zapał do tej produkcji, to może uda się skończyć.
[6] Re: Zmarł Satoshi Kon
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 24.08.2010, 21:58:47, oceny: +4 -1
AvantaRO kurwa ... I kto teraz bedzie krecil anime, ktore bede ogladal? Wielka, przeogromna strata dla swiata filmowego. Nie wiem co napisac.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[14] Re: Zmarł Satoshi Kon
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 24.08.2010, 22:06:23, odpowiedź na #13, oceny: +24 -4
AvantaRJa pierdole, nie zaczynajcie z tym chociaz tutaj.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[25] Re: Zmarł Satoshi Kon
Isami [*.markom.krakow.pl], 24.08.2010, 22:52:49, odpowiedź na #24, oceny: +12 -14
IsamiLudzie, bądźcie poważni:/.
[112] Re: Zmarł Satoshi Kon
Leju [*.chello.pl], 30.08.2010, 23:46:10, odpowiedź na #24, oceny: +1 -1
Chrząszczyszewoszyce, powiat Łękołody.
[113] Re: Zmarł Satoshi Kon
Leju [*.chello.pl], 30.08.2010, 23:46:21, odpowiedź na #112, oceny: +2 -0
Ehh, że wam się chce jeszcze bawić w to plusowanie i minusowanie, jak dzieci...^^"

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[111] Re: Zmarł Satoshi Kon
Leju [*.chello.pl], 30.08.2010, 23:45:07, odpowiedź na #29, oceny: +3 -0
Ten komentarz to apel do władz i do społeczeństwa!
[149] Re: Zmarł Satoshi Kon
Świniak [*.adsl.inetia.pl], 06.09.2010, 13:10:29, odpowiedź na #29, oceny: +2 -0
Świniakza sałatą

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[81] Re: Zmarł Satoshi Kon
Ktoś [*.siedlce.vectranet.pl], 26.08.2010, 13:07:49, odpowiedź na #76, oceny: +8 -7
Zastanów się trzy razy zanim coś zamieścisz.
Komentarze pod tym niusem nie służą do robienia cyrku,obrażania innych userów i innych obrzydliwości które ty wyczyniasz.
Ludzie ubolewają,że zmarł artysta a ty z tego robisz śmietnik przeciwko konkretnej osobie.
[15] Re: Zmarł Satoshi Kon
Shoko [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.08.2010, 22:18:18, oceny: +2 -0
ShokoAż mnie zatkało.
47 lat? Ciekawe, kiedy dowiemy się, co się stało.
Perfect Blue jest genialne.
Szkoda gościa ;C
[16] Re: Zmarł Satoshi Kon
Guile [*.home.aster.pl], 24.08.2010, 22:21:30, oceny: +7 -1
GuileJa pierdole... Miałem nadzieję na kolejne arcydzieło w jego wykonaniu. Muszę kupić resztę jego filmów na BD...
[18] Re: Zmarł Satoshi Kon
Gotenks [*.tvkdiana.pl], 24.08.2010, 22:32:04, odpowiedź na #16, oceny: +1 -0
GotenksJa mam wszystkie anime jakie do tej pory wyszły na DVD w Polsce, ale przymierzam się też do zakupienia wersji bluray (w ogóle mam zamiar kupić ulubione filmy na tym nośniku, nie tylko te animowane).
BTW. Czy Perfect Blue ukazało się w końcu w Polsce w HD? Bo pamiętam, że kiedyś były takie zapowiedzi na acepie, ale na oczy takiego wydania nie widziałem...
BTW2. Czy Millennium Actress ukazało się za granicą na BR?
[21] Re: Zmarł Satoshi Kon
Guile [*.home.aster.pl], 24.08.2010, 22:39:46, odpowiedź na #18, oceny: +2 -0
GuileBTW. Czy Perfect Blue ukazało się w końcu w Polsce w HD? Bo pamiętam, że kiedyś były takie zapowiedzi na acepie, ale na oczy takiego wydania nie widziałem...

W Polsce nie widziałem, ale w Stanach wyszło.

BTW2. Czy Millennium Actress ukazało się za granicą na BR?

Wygląda na to, że jeszcze nie.
[17] Re: Zmarł Satoshi Kon
Pazuzu [*.182.96.108.nat.umts.dynamic.eranet.pl], 24.08.2010, 22:29:53, oceny: +4 -0
PazuzuKurde... A właśnie wczoraj "nawróciłam" na Kon'a kolejną osobę... Szkoda człowieka, bo mógł zrobić jeszcze nie jeden świetny film.
[20] Re: Zmarł Satoshi Kon
Azia [*.internetdsl.tpnet.pl], 24.08.2010, 22:38:24, oceny: +3 -5
AziaO nieee, mój ulubiony reżyser ze światka animu D;
[22] Re: Zmarł Satoshi Kon
Crossboy [109.197.184.*], 24.08.2010, 22:41:43, oceny: +4 -1
CrossboyTo największa strata dla japońskiej animacji w historii. Był moim ulubionym reżyserem i w moim odczuciu następcą Kubricka.
[23] Re: Zmarł Satoshi Kon
Nathaniel [*.chello.pl], 24.08.2010, 22:45:52, oceny: +2 -0
NathanielYey, jestem w szoku : O To był jeden z najbardziej szanowanych przeze mnie artystów - za jego oryginalność i łamanie schematów, wychodzenie poza formę... Świat stracił wspaniałego człowieka...
[26] Re: Zmarł Satoshi Kon
Mimizu [*.ds.pg.gda.pl], 24.08.2010, 22:57:04, oceny: +11 -0
MimizuWyjątkowa persona pod wieloma względami. Nakręcił raptem kilka filmów, ale każdy z nich genialny. A przy tym każdy inny, choć wszystkie nasiąknięte unikalnym stylem Kona.

Wydaje mi się, że mimo w sumie niewielkiego dorobku, już od jakiegoś czasu można go było bez przesady wymieniać obok najważniejszych postaci w świecie mangi/anime. To jedna z tych osób, dzięki którym wciąż mówię o sobie "tak, interesuje się anime", pomimo mojej awersji do wielu aspektów tego hobby.

Co się jeszcze tyczy wyjątkowości Kona - wszystkie jego filmy doczekały się (dobrych!) polskich wydań.

Pierwszy raz od dawna czuję się autentycznie poruszony śmiercią "osoby publicznej". Łatwiej byłoby się pogodzić ze śmiercią artysty, który lata swojej świetności ma już za sobą albo który po prostu osiągnął wszystko, co leżało w ramach jego możliwości. Ale tutaj wyjątkowo żałuję filmów, które Satoshi Kon mógłby stworzyć - miał ogromny potencjał, ogromną twórczą siłę, która z pewnością zaowocowałaby kolejnymi interesującymi dziełami. Kto wie, czy nie lepszymi niż te, które zdążył nam pokazać.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[80] Re: Zmarł Satoshi Kon
Hitsu Mayuki [*.bugaj.pabianice.pl], 26.08.2010, 12:42:59, odpowiedź na #77, oceny: +1 -5
Hitsu Mayukipowiedz, co Ci w poście powyżej przeszkadza ? O.o
[97] Re: Zmarł Satoshi Kon
Ktoś [*.siedlce.vectranet.pl], 27.08.2010, 15:50:49, odpowiedź na #80, oceny: +4 -2
Jestem pewny tego,że jest wyznawcą pewnej fandomowej religii
[143] Re: Zmarł Satoshi Kon
Hitsu Mayuki [*.bugaj.pabianice.pl], 03.09.2010, 01:33:55, odpowiedź na #97, oceny: +1 -0
Hitsu Mayukino i ?
[30] Re: Zmarł Satoshi Kon
Yen [*.chello.pl], 24.08.2010, 23:30:44, odpowiedź na #26, oceny: +6 -5
YenZ jednej strony to żal, że odchodzi w takiej sile twórczej, z drugiej strony - nigdy nie zdąży się zepsuć.
[65] Re: Zmarł Satoshi Kon
toshi56 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.08.2010, 00:54:44, odpowiedź na #30, oceny: +4 -3
też, coś.
twierdzić, że lepiej, żeby ktoś umarł, niż obniżyła się jakość jego dzieł. uhm.

właśnie, że wiele się zepsuło, wielki talent obrócił się w nicość.

a Kona naprawdę szkoda. jeszcze rak zdiagnozowany jako nieuleczalny, mógł facet żyć ze świadomością, że w każdej chwili może zejść. może podjął odpowiednie środki podczas prac nad najnowszą pozycją i prace są kontynuowane.
to byłoby ciekawe doświadczenie obejrzeć taki film.
[31] Re: Zmarł Satoshi Kon
xionacz [*.chello.pl], 24.08.2010, 23:35:37, oceny: +3 -1
xionaczTego to się nie spodziewałem ;s
[32] Re: Zmarł Satoshi Kon
biB [*.internetdsl.tpnet.pl], 24.08.2010, 23:37:46, oceny: +4 -0
biBPo raz pierwszy po przeczytaniu niusa na acepie mnie zwyczajnie zatkało...
Niepowetowana strata dla kinematografii japońskiej.
[37] Re: Zmarł Satoshi Kon
bisco [*.radom.vectranet.pl], 25.08.2010, 08:24:14, odpowiedź na #32, oceny: +1 -0
biscoZabrzmi to dość prosto, ale poczułam się identycznie. Ogromny szok... Przynajmniej zginął z godną twarzą, jako nieprzeciętny twórca anime.
[44] Re: Zmarł Satoshi Kon
AvantaR [195.93.250.*], 25.08.2010, 13:27:49, odpowiedź na #37, oceny: +6 -1
AvantaRMasz jakies informacje dokladne na temat jego smierci, ze piszesz, iz 'zginal'?
[98] Re: Zmarł Satoshi Kon
Tuminure [*.rudaslaska.vectranet.pl], 27.08.2010, 16:22:12, odpowiedź na #44, oceny: +0 -3
TuminureCo Ci nie pasuje w użyciu słowa "zginął" w jej zdaniu? Jest okej.
[101] Re: Zmarł Satoshi Kon
Dairi [*.net.autocom.pl], 28.08.2010, 19:39:52, odpowiedź na #98, oceny: +1 -0
DairiSubtelności języka. 'Zginąć' to można nagle i tragicznie, w katastrofie, na wojnie, otruci, etc.
[102] Re: Zmarł Satoshi Kon
Tuminure [*.rudaslaska.vectranet.pl], 28.08.2010, 22:08:36, odpowiedź na #101, oceny: +1 -2
TuminureMyślę, że ta okoliczność, dla wielu jest wystarczająco tragiczna.
[103] Re: Zmarł Satoshi Kon
biB [*.internetdsl.tpnet.pl], 29.08.2010, 00:20:58, odpowiedź na #102, oceny: +2 -0
biBJednakowoż nie zmienia to faktu, że niewiele ma wspólnego ze "zginięciem".
[104] Re: Zmarł Satoshi Kon
Tuminure [*.rudaslaska.vectranet.pl], 29.08.2010, 12:52:06, odpowiedź na #103, oceny: +0 -2
TuminureMyślę, że ma wystarczająco dużo, by tak pisać - nie sądzę, że "zginięcie" jest określone ścisłymi ramami i pozwala jednoznacznie określić kto ginie, a kto "tylko" umiera.
[105] Re: Zmarł Satoshi Kon
RaV [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.08.2010, 14:04:23, odpowiedź na #104, oceny: +0 -0
RaVTo, że dla kogoś dana śmierć jest tragedią nie oznacza, że była ona tragiczna (bo w takim wypadku każda by była). Satoshi Kon nie zmarł nagle i tragicznie, był ciężko chory i dlatego pożegnał się z tym światem. Jakkolwiek by mi nie było smutno z tego powodu jedynym prawidłowym stwierdzeniem jest, że umarł a nie zginął.
[106] Re: Zmarł Satoshi Kon
Juki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.08.2010, 19:40:27, odpowiedź na #104, oceny: +0 -0
Jukizginąć (...) (1.1) nagle, tragicznie stracić życie (w odniesieniu do ludzi)

ginie się na wojnie, na choroby się umiera.
aczkolwiek mam wrażenie, że jakby tu przyszedł profesor Miodek, czy jakikolwiek inny językoznawca, uznałbyś, że i tak ty masz rację...
[107] Re: Zmarł Satoshi Kon
Tuminure [*.rudaslaska.vectranet.pl], 29.08.2010, 21:06:31, odpowiedź na #106, oceny: +0 -1
Tuminure"aczkolwiek mam wrażenie, że jakby tu przyszedł profesor Miodek, czy jakikolwiek inny językoznawca, uznałbyś, że i tak ty masz rację..." - Uznałbym. Niezależnie od tego co by powiedział, zapomniałaś dodać. Nie widzę powodu, dlaczego miałbym nie uznać, skoro pokazana sytuacja idealnie pasuje do definicji. Wystarczająco o tym dlaczego jest tak, a nie inaczej napisałem w poprzednim komentarzu - więcej pisać nie trzeba.
[108] Re: Zmarł Satoshi Kon
RaV [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.08.2010, 22:49:04, odpowiedź na #107, oceny: +0 -0
RaVNie n serio, weź mi pokaż w którym miejscu śmierć na raka wpisuje się w definicję nagłej i tragicznej śmierci bo nie widzę.
[109] Re: Zmarł Satoshi Kon
bisco [*.radom.vectranet.pl], 30.08.2010, 13:17:16, odpowiedź na #108, oceny: +1 -0
biscoLudzie, błagam. Popełniłam błąd merytoryczny. Przepraszam, po prostu to był totalny szok, przez co nie zwróciłam uwagi jak to ujęłam. Jednak czy wy naprawdę w takiej chwili musicie się wdawać w jakieś dyskusje?
[110] Re: Zmarł Satoshi Kon
Tuminure [*.rudaslaska.vectranet.pl], 30.08.2010, 17:06:32, odpowiedź na #108, oceny: +0 -2
TuminureW tym, że nigdy nie wiesz kiedy zginiesz - jak na wojnie. IMO można zginąć śmiercią naturalną. Można zginąć wiedząc, że jest się na skraju śmierci itd. Jeżeli uważasz inaczej - Twoja sprawa.
[144] Re: Zmarł Satoshi Kon
Hitsu Mayuki [*.bugaj.pabianice.pl], 03.09.2010, 01:35:24, odpowiedź na #44, oceny: +0 -1
Hitsu Mayukipowiedz, czepiasz się tego tak sam z siebie czy ktoś Ci za to płaci ?
[150] Re: Zmarł Satoshi Kon
Świniak [*.adsl.inetia.pl], 06.09.2010, 13:14:35, odpowiedź na #144, oceny: +0 -1
Świniakon to lubi nie Avik?
[33] Re: Zmarł Satoshi Kon
Bela [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.08.2010, 00:05:23, oceny: +0 -0
BelaTego się nie spodziewałam o.o A liczyłam na to, że jeszcze zobaczę nowe produkcje spod jego ręki. Ogromna strata...
[34] Re: Zmarł Satoshi Kon
Ryuji [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.08.2010, 00:56:00, oceny: +1 -3
RyujiŻe co?? Omg... ;___;
[35] Re: Zmarł Satoshi Kon
mekyo [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.08.2010, 02:21:05, oceny: +0 -0
Niesamowicie smutna wiadomość...
[36] Re: Zmarł Satoshi Kon
Chestter [*.adsl.inetia.pl], 25.08.2010, 03:45:40, oceny: +2 -2
ChestterKurde, a chciałam sobie dzisiaj wieczorem Paprike znów obejrzeć.
Prawdziwa strata, ale przynajmniej zostawił na w spadku wspaniały dorobek.
[151] Re: Zmarł Satoshi Kon
Kei B. [82.22.201.*], 13.11.2010, 00:59:22, odpowiedź na #36, oceny: +0 -0
Wielka szkoda, też chciałem ale to by była nekromancja:(
[38] Re: Zmarł Satoshi Kon
Nanali [80.48.195.*], 25.08.2010, 09:31:04, oceny: +3 -2
na animenewsnetwork piszą, że żona Kona na jego oficjalnej stronie napisała, że zmarł na skutek raka trzustki.
wrzucam cytat:
"Satoshi Kon passed away due to pancreatic cancer on August 24 at 6:20 a.m. He was 46.

His funeral service will be held for family members only.

We are respectfully and deeply grateful for your kindness during his lifetime.

Kon'stone
Representative Director Kyōko Kon"

wow, jestem w ciężkim szoku. wielka strata dla świata anime
[39] Re: Zmarł Satoshi Kon
Elia [*.wroclaw.mm.pl], 25.08.2010, 09:56:37, odpowiedź na #38, oceny: +6 -6
EliaBo takie pieprzone choroby zawsze muszą dotykać tych, których nie trzeba...

T___T
Nie wiem, co jeszcze mogę napisać.
[40] Re: Zmarł Satoshi Kon
Miyuki-chan [*.matcom.com.pl], 25.08.2010, 10:14:59, odpowiedź na #39, oceny: +12 -3
Najlepiej by było gdyby nikogo nie dotykały TT__TT
Szkoda,oj szkoda...
[57] Re: Zmarł Satoshi Kon
Zyll666 [*.net.stream.pl], 25.08.2010, 21:00:37, odpowiedź na #40, oceny: +1 -0
Heh, apropo raka trzustki i schodząc z tematu, dowiedziałem się, że Rei Hiroe ( autor Black Lagoona) życzy wszystkim, którzy korzystają ze skanlacji właśnie tej choroby... oj, będę o tym pamiętał przy kupnie kolejnego tomu BL...
[59] Re: Zmarł Satoshi Kon
Guile [*.home.aster.pl], 25.08.2010, 21:25:32, odpowiedź na #57, oceny: +2 -2
GuileTeż to zauważyłem, ale już nie chciałem tu tego pisać, bo zwyczajnie nie wypada...
[72] Re: Zmarł Satoshi Kon
AvantaR [195.93.250.*], 26.08.2010, 09:00:55, odpowiedź na #57, oceny: +9 -4
AvantaRGdybym chcial napisac niesmaczny joke, to pewnie bym napisal, ze Satoshi Kon czytal skanlacje BL o_O"
[41] Re: Zmarł Satoshi Kon
Etna [*.adsl.inetia.pl], 25.08.2010, 10:22:49, oceny: +1 -0
EtnaNie mogę uwierzyć... Uwielbiałam jego filmy i czekałam na kolejne...
[42] Re: Zmarł Satoshi Kon
biB [*.internetdsl.tpnet.pl], 25.08.2010, 11:07:04, odpowiedź na #41, oceny: +1 -0
biBDokładnie... Nie dalej jak w tym tygodniu zastanawiałem się "kiedy Kon wyda coś nowego, bo od dawna milczy". Szkoda go, naprawdę go szkoda.
[43] Re: Zmarł Satoshi Kon
Olazu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.08.2010, 11:18:51, oceny: +0 -0
OlazuDopiero co mi ktoś polecił obejrzenie kilku dzieł tego człowieka.
Cóż, pozostaje mi obejrzeć to co zostawił po sobie.
Szkoda, szkoda... wielka strata.
[45] Re: Zmarł Satoshi Kon
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 25.08.2010, 13:46:39, oceny: +9 -14
Szkoda, że umarł.
[46] Re: Zmarł Satoshi Kon
g_o_r_a_l [*.torun.mm.pl], 25.08.2010, 15:49:12, oceny: +2 -0
Przydałoby się zaktualizować newsa (na ANN dodano sporo nowych informacji). Nie przystoi trochę by śmierć tego wspaniałego reżysera streścić w jednym, krótkim zdaniu.
[47] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
Hane-chan [*.chello.pl], 25.08.2010, 16:52:10, oceny: +2 -2
Hane-chanZasmucił mnie ten nius. To przykre, że ludzie mający takie pomysły na filmy jak pan Kon odchodzą z tego świata. Mimo tego zawsze będziemy go pamiętać dzięki dziełom, jakie stworzył.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[49] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
ja [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.08.2010, 17:01:58, odpowiedź na #48, oceny: +12 -9
Proszę, zamilknij.
[50] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
lipa3000 [*.olsztyn.mm.pl], 25.08.2010, 18:11:20, odpowiedź na #48, oceny: +15 -4
lipa3000Z tego co wiem to głupie komentarze są często spowodowane uszkodzeniem mózgu.
[51] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
g_o_r_a_l [*.torun.mm.pl], 25.08.2010, 18:15:29, odpowiedź na #50, oceny: +9 -5
Albo jego niedorozwojem.
[134] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 01.09.2010, 00:53:17, odpowiedź na #51, oceny: +1 -5
Milcz bo jesteś zero.
[133] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 01.09.2010, 00:52:45, odpowiedź na #50, oceny: +0 -4
A twoje komentarze są spowodowane niedorozwojem genetycznym.
[52] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
Dairi [*.net.autocom.pl], 25.08.2010, 18:27:29, odpowiedź na #48, oceny: +2 -0
DairiNo jak na razie to słyszałam tylko, że alkohol być może zwiększa ryzyko, a nie że powoduje. Zwiększenie ryzyka powoduje tona innych czynników.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[83] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
Froh [*.ssp.dialog.net.pl], 26.08.2010, 17:36:42, odpowiedź na #56, oceny: +8 -2
Urodziny powodują śmierć.
Wróć do klasycznych głupot - te filozoficzne Cię nadal przerastają.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[138] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
Tuminure [*.rudaslaska.vectranet.pl], 01.09.2010, 19:06:27, odpowiedź na #132, oceny: +3 -0
TuminureGratuluję inteligencji i mądrości.
[145] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
Hitsu Mayuki [*.bugaj.pabianice.pl], 03.09.2010, 01:37:09, odpowiedź na #132, oceny: +3 -0
Hitsu Mayukizrobiłes ankietę, testy, czy w jakiś inny sposób zamierzasz poprzeć to, co napisałeś ?
[53] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 25.08.2010, 19:06:15, oceny: +1 -2
AvantaRJak ktos znajdzie jakies sensowne tlumaczenie ostatniej notki Satoshiego to niech da link :)
[54] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
Crossboy [109.197.184.*], 25.08.2010, 20:03:43, odpowiedź na #53, oceny: +0 -0
CrossboyKlik - trzy fragmenty.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[58] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
Guile [*.home.aster.pl], 25.08.2010, 21:24:47, odpowiedź na #55, oceny: +20 -6
GuileI kurwa co z tego? Czy naprawdę jesteś taki tępy, że nie potrafisz zrozumieć, że twoje komentarze pod tym niusem są wyjątkowo nietaktowne? Wypierdalaj oglądać elfenrzygi, czy inne chujowe serie, które uważasz za zajebiste, a swoje przewidywania na temat powodu choroby Kona wsadź sobie w dupę.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[62] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
Guile [*.home.aster.pl], 25.08.2010, 22:54:46, odpowiedź na #60, oceny: +14 -4
GuileWolę sobie być prostakiem, niż takim tępym do n-tej potęgi chujem. Nie masz przyjaciół? Znudziło Ci się machanie rączką na pisiorze w górę i w dół, patrząc na elfenrzyga? Stara cię szydełkiem w oko dźgała jak byłeś płodem? Bo już naprawdę nie mam pojęcia jakim trzeba być debilem, żeby nie rozumieć, że nie wypada sugerować, że ktoś jest alkoholikiem pod informacją o jego śmierci. W szczególności, że nie masz żadnych dowodów, by poprzeć swoją tezę, a osoba o którą się rozchodzi to genialny reżyser, który do tej pory nie wydał nigdy bubla. Nie będę tu nawet wspominał o osobach, których faktycznie dotknęła ta strata. Ale nie, przyjdzie sobie taki frajer tomeczek, który będzie snuł swoje teorie, bo przecież nigdy się nie myli...

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[66] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
ja [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.08.2010, 01:18:56, odpowiedź na #64, oceny: +13 -4
Kto takim ludziom daje dostęp do internetu? Żądam jakiegoś nowego prawa zakazującego osobom chorym psychicznie korzystania z niego.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[70] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
ja [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.08.2010, 02:28:02, odpowiedź na #68, oceny: +8 -2
Tak oczywiście, jestem takim aktywnym userem acepu, jak ty mądrym i inteligentnym człowiekiem.
Nie kompromituj się. Rozumiem, że postawiłeś sobie trollowanie za nadrzędny cel w twoim nędznym życiu, ale jak dla mnie to była przesada. Szkoda, że na twoje leczenie jest już za późno.
[75] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
Hitsu Mayuki [*.bugaj.pabianice.pl], 26.08.2010, 11:19:47, odpowiedź na #70, oceny: +3 -1
Hitsu Mayukiech ludzie, to tak jakbyście na jeg nekrologu sobie blog założyli...trochę szacunku, a Ty tom - no już nawet nie chce mi sie komentowac, sam wiesz o co chodzi więc przestań...

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[86] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
Zyll666 [*.net.stream.pl], 26.08.2010, 21:18:01, odpowiedź na #78, oceny: +4 -5
Po Kaczce była sztuczna, bo za wiele to on by nam nie dał. A Satoshi dałby swoim miłośnikom kolejne tytuły.
[114] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
Gargu [*.154.246.94.ip4.artcom.pl], 31.08.2010, 11:18:33, odpowiedź na #86, oceny: +0 -2
GarguPo tobie nie bedzie zadnej.
[117] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
Zyll666 [*.static.hnet.pl], 31.08.2010, 20:29:33, odpowiedź na #114, oceny: +0 -1
No i... ?
[118] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
Gargu [*.154.246.94.ip4.artcom.pl], 31.08.2010, 20:42:02, odpowiedź na #117, oceny: +0 -1
GarguNo i zaloba nie byla "po Kaczce".
[119] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
Zyll666 [*.static.hnet.pl], 31.08.2010, 20:44:05, odpowiedź na #118, oceny: +0 -0
Może i nie była, ale nagle z chodzącego pośmiewiska awansował na bohatera...
[139] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
Tuminure [*.rudaslaska.vectranet.pl], 01.09.2010, 19:08:18, odpowiedź na #118, oceny: +1 -0
TuminureNie była? Spójrzmy na to teraz... obecnie są żądania wybudowania pomnika... kogo? Oczywiście kaczki - nie samolotu czy setki ofiar.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[137] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
Zyll666 [*.static.hnet.pl], 01.09.2010, 15:53:37, odpowiedź na #129, oceny: +2 -0
Swój do swego ciągnie....
[131] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 01.09.2010, 00:50:55, odpowiedź na #62, oceny: +0 -3
Jak śmiesz źle pisać o najlepszym anime wszechczasów. Jesteś najgłupszym userem ACP.
[61] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
Kaczygrod [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.08.2010, 22:52:59, odpowiedź na #55, oceny: +11 -1
KaczygrodNie wykazano, aby spożywanie alkoholu zwiększało ryzyko raka trzustki głąbie. DOROŚNIJ. Ten nowotwór jest wywoływany przez wiele czynników takich jak palenie papierosów lub duża ilość spożywanego mięsa. Możliwe też że Satoshi chorował na cukrzycę lub miał infekcję Helicobacter pylori. Sama płeć artysty niestety była też czynnikiem który wpłynął zapewne na rozwój choroby, gdyż mężczyźni częściej chorują na ten typ nowotworu, tak więc stul pysk i idź do gimnazjum się douczyć, bo coś Ci nie wychodzi to całe mędrkowanie.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[67] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
Kaczygrod [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.08.2010, 02:05:19, odpowiedź na #63, oceny: +9 -2
Kaczygrod"Upośledzonym ludzikiem" jesteś ty jeśli nie rozróżniasz zapalenia trzustki od nowotworu. Jak już mówiłam powtórz sobie materiał z gimnazjum geniuszu. Jak masz źle pisać to w ogóle nie pisz, jakbyś nie zauważył wszyscy tu mają Cię za skończonego idiotę. Mam tylko nadzieję że jesteś zwykłym trollem bo to co sobą reprezentujesz na nic innego nie zasługuje. Pozdrawiam : )))

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[71] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
altagracia [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.08.2010, 02:29:10, odpowiedź na #69, oceny: +16 -1
Świat Tomka:
99,999% kretyni
0,001% Tomek
Przykro mi, taka jest prawda :(( :cry:
[127] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 01.09.2010, 00:47:01, odpowiedź na #71, oceny: +0 -5
Każdy jest mądry kto się ze mną zgadza chociażby odnośnie spraw światopoglądowych i anime.
[84] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
Daiku [*.stk.vectranet.pl], 26.08.2010, 17:53:09, odpowiedź na #69, oceny: +2 -2
DaikuTom Proszę Cię! Skończ przynajmniej tutaj pisać te kretynizmy!
[99] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
Tuminure [*.rudaslaska.vectranet.pl], 27.08.2010, 16:29:15, odpowiedź na #69, oceny: +6 -1
TuminureNikt mnie tu nie ma za idiotę - nie wiem gdzie i jak leczy się schizofrenię ale polecam Ci się tym zainteresować.
[125] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 01.09.2010, 00:44:36, odpowiedź na #99, oceny: +0 -4
Co ty nie powiesz.
[73] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
AvantaR [195.93.250.*], 26.08.2010, 09:03:00, odpowiedź na #67, oceny: +3 -1
AvantaRAle po chuj Ty w ogole z nim piszesz. Przeciez widac, ze to troll-prowokator, prawdopodobnie inny uzytkownik ACPa ;)

Ten news nie jest miejscem na pyskow z tomem. Wystarczy minusowac i po sprawie :)
[115] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
Gargu [*.154.246.94.ip4.artcom.pl], 31.08.2010, 11:22:19, odpowiedź na #73, oceny: +0 -0
GarguZ Pily pisze chyba tylko Tomek.

also
[147] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
Chaos [*.acn.waw.pl], 05.09.2010, 23:04:17, odpowiedź na #115, oceny: +0 -0
ChaosManga-za-dychę? Nie kupuję tego.
[126] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 01.09.2010, 00:45:19, odpowiedź na #73, oceny: +0 -5
Nie BŁAGAM tylko nie minusy. To straszne bo ja ich bardzo nie lubię.
[128] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 01.09.2010, 00:47:35, odpowiedź na #67, oceny: +0 -5
Lecz się gówniarzerio.
[74] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
Pazuzu [*.182.102.61.nat.umts.dynamic.eranet.pl], 26.08.2010, 09:47:04, odpowiedź na #55, oceny: +4 -0
PazuzuI co z tego? Proste pytanie - co z tego? Umniejsza to jego dziełom? Sprawia, że przestaje być wielkim reżyserem?
Nikt tu nie napisał, że był wzorem dla młodzieży, świętym, czy wybitnym człowiekiem, był bardzo dobrym twórcą, a to dwie różne sprawy. I tyle.
I na prawdę nie widzę sensu, dla którego tyle razy powtórzyłeś, że pił. Poza tanią prowokacją.
[79] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
Kurwi [*.acn.waw.pl], 26.08.2010, 12:14:50, oceny: +5 -1
Najśmieszniejsza jest reakcja na to, że ktoś sugeruje, że reżyser mógł pić dużo alkoholu. A co, to już picie alkoholu jest czymś złym? Gość ciężko pracował, robił rzeczy, które wielu uważało za wartościowe, i nie mógłby sobie wieczorem strzelić pół buteleczki czegoś mocniejszego? Menelem nie był, nikogo nie bił, na koszt społeczeństwa też nie żył. Jeszcze zabrońcie seksu, bo też o tym mówić nie wypada.
[82] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
AvantaR [195.93.250.*], 26.08.2010, 14:50:33, odpowiedź na #79, oceny: +8 -0
AvantaRMoze pil, ale gadanie bez zadnych podstaw, ze mialo to jakis zwiazek z jego choroba jest IMO nieladne.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[87] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
Isami [*.chello.pl], 26.08.2010, 22:05:41, odpowiedź na #85, oceny: +4 -0
IsamiInsynuowanie, że ktoś mógł zachorować przez nadmiar alkoholu (lub wprost - bycie alkoholikiem) uważasz za grzeczne? To bardzo ciekawy system wartości reprezentujesz.
Z drugiej strony zniżanie się do poziomu prowokatora, także nie jest zbyt mądre, a juz napewno nie odnosi żadnego dobrego skutku.
[92] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
Miyuki-chan [*.matcom.com.pl], 27.08.2010, 09:27:31, odpowiedź na #87, oceny: +1 -3
Nie uważam ,że takie insynuacje są grzeczne,ale troche źle mnie zrozumiałaś/eś.Chodziło mi o to,że Tom zwrócił uwage,ze to mógł być powód,ale nie nachalnie.Zgadzam się,że nie powinno się zniżać do poziomu kogoś kto wszczyna jakieś "kłótnie" czy jest trollem ;/
[96] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
Guile [*.home.aster.pl], 27.08.2010, 15:12:21, odpowiedź na #92, oceny: +5 -0
GuileJeśli dla Ciebie nie jest nachalnym napisanie drugi raz tego samego komentarza, bo pierwszy zaminusowano, to nie wiem jak inaczej można to nazwać.
[100] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
Miyuki-chan [*.matcom.com.pl], 28.08.2010, 11:32:28, odpowiedź na #96, oceny: +1 -1
A faktycznie :D Dopiero teraz zauważyłam.Może minusują mnie jacyś fanatycy O o
[116] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
Gargu [*.154.246.94.ip4.artcom.pl], 31.08.2010, 11:25:12, odpowiedź na #100, oceny: +0 -0
[135] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
Qqq [*.olsztyn.mm.pl], 01.09.2010, 14:43:33, odpowiedź na #116, oceny: +0 -1
Skończ z tymi żenującymi linkami. Już i tak jesteś wystarczająco nędzny
[122] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 01.09.2010, 00:37:56, odpowiedź na #92, oceny: +0 -5
Masz rację Miyuki-chan. Ale powiem ci, że znam wiele takich trolli jak na ACP. Też lubią obrażać kogo się da i mniejsza z tym kim jest ta osoba.
[123] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 01.09.2010, 00:38:51, odpowiedź na #87, oceny: +0 -4
Skoro taka mogła być prawda to warto o tym napisać. Co nie.
[88] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 26.08.2010, 22:34:16, odpowiedź na #85, oceny: +1 -1
AvantaRTo nie do mnie, ja sie w gadki z trollem nie wdaje ;)
[124] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 01.09.2010, 00:43:57, odpowiedź na #85, oceny: +0 -3
Przestań mnie obrażać. Co ty sobie w ogóle wyobrażasz.
[146] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
Hitsu Mayuki [*.bugaj.pabianice.pl], 03.09.2010, 01:41:49, odpowiedź na #124, oceny: +1 -0
Hitsu Mayukimam wrażenie, że bardziej Cię broni niż obraża ale kit z tym...
[89] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
TsukiYasha [*.chello.pl], 26.08.2010, 23:38:09, oceny: +1 -0
Jak tak sobie to wszystko pod notką przeczytałam, to wyciągam smutny wniosek, że może to tylko Polacy, a może i ogółem ludzie, mają jakiś impet do tworzenia stron konfliktu.. Ale tutaj nie osądzam jakiejś konkretnej grupy, czy nacji. Po prostu nie wiem czy uogólniać, czy skonkretyzować... Zawsze znajdzie się ten, kto rzuci kamieniem, o dziwo coraz częściej, gdy mówi się o cudzej śmierci. I po co to wszystko, jeden chłopak zirytował garstkę ludzi. Jeśli ten 0,001% ma swoją własną doktrynę, w którą wierzy jak skończony masochista na własnej opinii, to życzcie mu wszystkiego najlepszego, szkoda się kimś takim przejmować. Dobrze jednak, że ktoś tam zawsze ma impet do nawracania debilizmu na właściwy tor. I co tam, branoc.
[90] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
ZrywkA [83.2.21.*], 27.08.2010, 00:35:29, odpowiedź na #89, oceny: +1 -0
ZrywkAmało mnie obchodzi czy chlał, pieprzył sie po kątach albo ćpał, to co po sobie zostawił jest genialne i to jest ważne...na jego miejscu była bym zadowolona z mojego życia mimo że tak krótkiego...a ludzie mogą gadać ale to nie ważne jeżeli ja jestem z siebie zadowolona..
[93] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
TsukiYasha [*.chello.pl], 27.08.2010, 11:27:12, odpowiedź na #90, oceny: +1 -1
Um, no ja rozumiem, podzielam tą sama opinię, ale zupełnie nie rozumiem, czemu się odniosłaś do mojego komentarza ^^' Ja psiałam tutaj o Tomie. Podsumowałam jego działalność pod tym artykułem.
[121] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 01.09.2010, 00:35:54, odpowiedź na #89, oceny: +0 -2
No właśnie. Ja spokojnie i grzecznie napisałem opinię,a inni zaczęli do mnie pyskować, mnie przezywać.
[91] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
Kuba1 [*.satfilm.net.pl], 27.08.2010, 07:42:31, oceny: +1 -0
[94] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
Yume-chan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.08.2010, 12:37:10, odpowiedź na #91, oceny: +1 -3
*szloch**snif*Wieczny odpoczynek racz mu dać Panie.Czemu najznakomitsi ludzie umierają?
[136] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
Qqq [*.olsztyn.mm.pl], 01.09.2010, 14:49:15, odpowiedź na #94, oceny: +0 -1
Bo tak.
[95] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
Sune [*.adsl.inetia.pl], 27.08.2010, 12:55:57, oceny: +0 -2
SuneTen rok... jest jednym z najgorszych >.> co to 2013? :/

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[140] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
Zyll666 [*.static.hnet.pl], 01.09.2010, 19:35:42, odpowiedź na #120, oceny: +1 -1
No bo wyjątkowo głupi wilk się trafił...
[141] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
tom-- [*.pila.vectranet.pl], 01.09.2010, 20:30:30, odpowiedź na #140, oceny: +0 -5
Ale ci się nudzi trollu. Tylko obrażać potrafisz.
[142] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
Zyll666 [*.static.hnet.pl], 01.09.2010, 20:49:09, odpowiedź na #141, oceny: +0 -1
Mówisz do lustra ?
[148] Re: Zmarł Satoshi Kon (AKTUALIZACJA)
Bukomir [*.olsztyn.mm.pl], 06.09.2010, 10:17:55, oceny: +2 -2
I chuj z tym.
Powered by WashuOS