header imageheader imageheader image
{Rynek}
Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Autor: Vulcan, Data: 26.10.2006, 22:58:46
VulcanNowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środkuTo, że powstaje nowe czasopismo o azjatyckim komiksie i animacji – ARIGATO – już wiecie. Poniżej możecie przeczytać jaka będzie zawartość pierwszego numeru.

ANIMACJA JAPOŃSKA - recenzje
- Ergo Proxy (TV) (4 str.)
- Macross Zero (OAV) (2 str.)
- Angel Heart (TV) (2 str.)
- Paprika (MOVIE) + wywiad - Satoshi Kon (4 str.)
- Trinity Blood (TV) (2 str.)
- Gun & Sword (TV) (2 str.)
- Speed Grapher (TV) ( 2 str.)
- Blood (TV) (2 str.)
- Noein (TV) (2 str.)

ANIMACJA KOREAŃSKA - recenzje
- Aachi And Ssipak (2 str.)
- Wonderful Days (2 str.)

ANIMACJA CHIŃSKA - recenzje
- Thrue the Moebius Strip (4 str.)
- Dragon Blade (2 str.)

ANIMACJE INNE (2 str.)
- Rennaisscence
- Cool World

Animacja azjatycka na polskim rynku (4 str.)
Skrótowe informacje, przegląd polskiego rynku, co wyszło, ciekawostki, zapowiedzi, krótkie recenzje polskich wydań

MANGA - recenzje
- Biomega, Blame NSE, + wywiad z Tsutomu Nihei (4 str.)
- Hells Angel (2 str.)
- Freesia (2 str.)
- Alita Last Order (4 str.)
- Endo - shorty (2str.)
- Deus Vitae (2 str.)
- Basilisk (2 str.)
- IO (4 str.)
- AIKI (2 str.)

MANHWA - recenzje
Chrono Code (2 str.)
Peigenz (2 str.)
In Dream World (2 str.)
DVD (2 str.)
Model (2 str.)

Manhua - recenzje
C.A.T. (2 str.)

Manga po amerykańsku i europejsku (4 str.)
Komiksy inspirowane mangą i anime z wymienionych rynków - recenzje, ciekawostki, newsy
- Battle of The Planet
- Banzai Girl
- Sabrina The Teenage Witch
- Vampi
- Lexian Chronicels

Manga na polskim rynku (2 str.)
Skrótowe informacje, przegląd polskiego rynku, co wyszło, ciekawostki, zapowiedzi, krótkie recenzje polskich wydań

Komiksy erotyczne (4 str.)
- hentai: VIVA FREE DOM!
- hentai: MONZETSU EXPLOSION
- inne: Caliente
- inne: Starship Titus

ASIAN CINEMA - polski rynek wydawniczy (2 str.)
- The Myth (MIT)
- New Police Story (Nowa policyjna opowieść)
- Azumi
- The Promise (Przysięga)
+ newsy

ASIAN CINEMA - import (2 str.)
- The Banquet
- The Duelist
- Dragon Tiger Gate
- The Last Love Song on This Planet
- Thai Dragon
- The Art of Seduction
+ newsy

Moda (2 str.)
Najpopularniejsze azjtyckie modelki, najpopularniejsi azjatyccy modele, fotki i historie, (2 str.) - kobiety: Sato Eriko, Nemoto Harumi, Koike Eiko czyli dziewczyny które kocha Oh!Great!
- mężczyźni: Hayami Mokomichi - japonki go kochają :)
skrótem : - co się nosi w Japonii moda ulicy, moda z żurnali

Asian Music Newslatter (2 str.)
Krótkie informacje z azjatyckiego rynku muzycznego, najlepiej sprzedające się płyty, top artyści, ciekawostki, plotki, ale także 3 najlepsze płyty azjatyckiego undergroundu

Gry (2 str.)
- w co się gra w Japonii
- gry na podstawie komiksów i animacji
- komiksy na podstawie gier

Mistrzowie FANARTU
(na razie tajemnica)(wewnętrzne okładki)

Jak zauważyliście nie ma oddzielnego działu news, nie oznacza to bynajmniej ze newsów w ARIGATO nie będzie. Owszem będą. Rozmieszczone zostaną w specjalnych pionowych i poziomych ramkach na prawie wszystkich stronach.

Wkrótce demo graficzne ARIGATO.

Premiera rynkowa magazynu – połowa grudnia.

Dodaj do:

Zobacz także

Powiązane tematy: Arigato.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 107 dodaj

[1] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku!
aleandra [*.kam.pl], 26.10.2006, 23:04:11, oceny: +0 -0
aleandraNa razie nie mi oceniać zawartość pisma, ale bardzo się cieszę, że twórcy tegoż w końcu powiedzieli jasno: taki a taki komiks jest z takiego nurtu a takiego, a ta animacja pochodzi stad a stad. :)
[2] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku!
m. [*.espol.com.pl], 26.10.2006, 23:34:31, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
Dziwnym nie jest.
[38] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku!
aleandra [*.kam.pl], 27.10.2006, 17:41:11, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
aleandraDziwnym może nie, ale mangazyn moim zdaniem kręcił w tej dziedzinie.
[95] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku!
CeLL [*.akron.net.pl], 02.11.2006, 20:38:11, odpowiedź na #38, oceny: +0 -0
CeLLJak w każdej innej.
[3] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Zza_Kwiatka [*.crowley.pl], 27.10.2006, 00:17:18, oceny: +0 -0
PLAKAT!, plakat, plak...a...tu nie będzie? : (
[20] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.10.2006, 10:39:19, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
no niestety tez zaluje, bo mamy dobre materialy, ktore mozna by smialo na plakat wykorzystac, ale na dzien dzisiejszy - nie jest to niestety rentowne
[4] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Seba [*.petrus.com.pl], 27.10.2006, 00:31:12, oceny: +0 -0
A będzie gdzieś miejsce na zwykłą publicystykę?
[19] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.10.2006, 10:37:30, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
a co to jest zwykla publicystyka?????:))))))))))
[42] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Seba [*.tvk.torun.pl], 27.10.2006, 19:48:38, odpowiedź na #19, oceny: +0 -0
Teksty inne niż recki i newsy, na których, jak widzę, będzie oparte pismo? Głównie chodzi mi o felietony okołomangowe, coś na zasadzie Head In Jar czy Kataną i Mangą ze starego kawajca.
[45] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.10.2006, 20:13:47, odpowiedź na #42, oceny: +0 -0
mysle, ze to co nazywasz reckami bardzo ci zaskoczy, wiem do czego jako czytlenik "mangowych" pism jestes przyzwyczajony - felieton i to prawdziwej "gwiazdy" moze bedzie - gwiazda mysli:) - natomiast z powodu koncepcji pisma nie ma sensu stawiac na tematy jak to nazwales okolomangowe
[62] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
RadaZ [*.tvk.torun.pl], 29.10.2006, 10:30:15, odpowiedź na #45, oceny: +0 -0
Dobrze wiedzieć, że macie jakąs koncepcję. Życzę konsekwencji i efektywności podczas jej realizowania. :)
[5] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Vries [*.warynski.net], 27.10.2006, 01:09:06, oceny: +0 -0
VriesNie chciałem kupować a pewnie kupię, bo wywiad z Niheiem to smaczny kąsek dla fana gatunku.
[6] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Zaufany [*.chello.pl], 27.10.2006, 01:30:30, oceny: +0 -0
ZaufanyA można wiedzieć, kto to wydaje?
[7] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
gnys [*.internetdsl.tpnet.pl], 27.10.2006, 01:46:32, odpowiedź na #6, oceny: +0 -1
za duzo niepotrzebnych pierdol nie kupie przeczyta sie wiadomo gdzie chinszczyzna koreanszczyzna, mydlo powidlo Komiksy erotyczne jakies szmiry o kotrych nikt nie chce znac poza autorem i jak juz musicie pisac o komiksach erotycznych to zglodscie sie do jakiegos godcia od brazny komiksowej anie opisujecie pierwszy lepszy gniot znaleziony w necie
[9] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Hitomi [*.adsl.inetia.pl], 27.10.2006, 07:33:03, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
HitomiGeez, po prostu kocham takich narzekających ludzi. Nic nowego nie wnosi, a marudzi, jakby był nie wiadomo kim. Jak chcesz hentaie, to sobie kup. A może to akurat nie są gnioty? BTW, gazeta powinna być zafoliowana, wtedy empikowi czytacze mieliby utrudniony dostęp^.^. Poza tym, czy ktoś może wie, czy Arigato będzie dostępne drogą wysyłkową? Ja już czekam z niecierpliwoscią^.^.
[10] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Dembol [*.net.autocom.pl], 27.10.2006, 08:10:13, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
Dembolgb 2 onet.
[16] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.10.2006, 10:16:46, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
komiks hentai - viva to jeden z najbardziej kontrowersyjnych tytułow ostatnich lat, dlaczego dowiesz sie z ARIGATO, co do drugiej pozycji to jej tworca jest obecnie najbardziej topowy artysta tego nurtu w Japonii. pozostale dwie - to przeboje rynku europejskiego i amerykanskiego nawiazujace do nurtu hentai. Co do ludzi z jak to okreslasz branzy, to pozwole sobie odpuscic komentarz, bo musialbym znow pouprawiac megalomanie :) - zadaj sobie po prostu troche trudu i dowiedz sie czegosc o wydawcy
[25] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
3x3cu70r [*.toya.net.pl], 27.10.2006, 11:29:31, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
3x3cu70rNo i się doczekaliśmy... znowu reklamowanie gołą dupą ^_^ no ale i tak kupię, choćby i żeby wreszcie coś poczytać...
[73] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Tereska [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.10.2006, 22:04:46, odpowiedź na #25, oceny: +0 -0
TereskaTaa, tak jest najłatwiej. Dobrze, że na okładce jest ładna panienka, ale nie musi od razu świecić cyckami. Pismo nie jest skierowane tylko do nastoletnich napaleńców.
[46] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Pea [*.internetdsl.tpnet.pl], 27.10.2006, 20:16:05, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
Peapoprawność językowa górą, tak? =_='' Moim zdaniem jest wielu ludzi, ktorzy chętnie poczytają o animacji i komiksie innych, niz japoński.
[59] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Zza_Kwiatka [*.crowley.pl], 28.10.2006, 19:32:47, odpowiedź na #46, oceny: +0 -0
No ba! Widac, ze delikwent "duzo" czyta i "swietnie" literkuje : ).
Ja rownież myślę, że ktoś chętnie poszerzy swoje horyzonty poza Japonię zwłaszcza, że wielu ludzi nie ma jeszcze dostepu do internetu.
[21] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.10.2006, 10:39:59, odpowiedź na #6, oceny: +1 -0
mozna:)
[8] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
RadaZ [*.tvk.torun.pl], 27.10.2006, 06:30:23, oceny: +0 -0
** impressed **

:)
[11] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Yui Tohma [*.231.udn.pl], 27.10.2006, 08:27:22, oceny: +0 -0
Yui TohmaO shite, dużo się tego zapowiada
[12] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
kpt. Harlock [*.internetdsl.tpnet.pl], 27.10.2006, 08:43:44, oceny: +0 -0
kpt. HarlockChętnie kupię/poczytam. Choć niejapońszczyzna średnio mnie interesi.

Czekam na demo.
[13] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
linasakura [*.bazapartner.pl], 27.10.2006, 08:47:46, oceny: +0 -0
linasakurazacieram rączki ^^
[14] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
LOX [80.54.108.*], 27.10.2006, 09:12:41, oceny: +0 -0
Powiem krotko, na pwno kupie,zastanawia mnie tylko cena ale i tak kupie.
[17] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.10.2006, 10:17:44, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
Lox cena jest znana od dawna 10 zl
[15] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Chaos [*.acn.waw.pl], 27.10.2006, 09:26:53, oceny: +0 -0
ChaosKupuję :D
[18] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 27.10.2006, 10:28:28, oceny: +0 -0
GrisznakBrzmi nieźle...Choć nie ukrywam, że ciekaw jestem jakie wydawnictwo za tym stoi.
[22] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
M3n747 [*.chello.pl], 27.10.2006, 10:45:20, oceny: +0 -0
M3n747Oho, wabik seksualny. Minus na starcie.

W sumie jedyne co by mnie mogło interesować, to tekst o Macross Zero, ale znając siebie i tak kupię przez zwykłą ciekawość. A nuż coś z tego będzie.
[23] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.10.2006, 10:52:16, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
zaden wabik, komisy hentai to olbrzymi nurt w Japonii i na swiecie, cieszacy sie ogromna popularnoscia, nie widze powodu by o takich komiksach nie pisac, skoro maja sowich fanow idacych w miliony - jesli wyjdzie 2 numer, to w tym dziale znajda sie mangi i manhwy erotyczne dla kobiet:)
[26] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
3x3cu70r [*.toya.net.pl], 27.10.2006, 11:30:25, odpowiedź na #23, oceny: +0 -0
3x3cu70rAleż wabik jest... dla mnie plus 8)
[32] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Hitomi [*.adsl.inetia.pl], 27.10.2006, 16:19:27, odpowiedź na #23, oceny: +0 -0
HitomiTo ja już czekam na drugi numer^.-. Nie no, żartuję. Choć mam nadzieję, że znowu nie rozpocznie się dłuuuga dyskusja nt nagości w m&a-_-"
[71] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Namaru [*.hstl5.put.poznan.pl], 29.10.2006, 20:23:42, odpowiedź na #32, oceny: +0 -0
Nie ma o czym dyskutować. W M&A jest sporo nagości i ogólnie pojętej golizny.
[55] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Astaroth [*.toya.net.pl], 28.10.2006, 10:59:51, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
AstarothNie można dawać plusów/minusów za to, że dają artykułu o danym temacie. Nie wiem, czy ten wątrek znacznie wpłynie na zainteresowanie pozycją - większość i tak kupi pierwszy numer by zobaczyć czy będzie warto robić to dalej, niezależnie od tego czy będzie tam coś na temat hentaii czy nie.
[24] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Leith [*.2.14.tuwien.teleweb.at], 27.10.2006, 11:07:14, oceny: +0 -0
Moze to tylko moje zludzenie, ale po tytulach, ktore znam, pismo wydaje sie byc strasznie "meskie" T.T (ale itak kupie ^^')
[35] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.10.2006, 16:47:31, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
mam tez troche zludzenie takie, choc ladnych chlopcow nie zabraknie - moze dwie trzy recenzowane pozycje zostana przeniesione na drugi numer, bo drugi mi sie kobiecy bardzo szykuje :), ale uspojam od razu wielki zmian nie bedzie. Mozna ten spis traktowac w tym stanie na 90 proc
[27] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Monia [*.in-addr.btopenworld.com], 27.10.2006, 11:44:31, oceny: +0 -0
Moniajesli bedzie mozliwosc wysylki poza Polske to z pewnascia kupie ^_^
[28] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
R'Q [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.10.2006, 13:22:45, oceny: +0 -0
R'QNo proszę - zawartość wymiata! Mam nadzieję, że pismo się utrzyma.

I że dotrze także do empików w mniejszych miastach.
[29] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Yen [212.160.215.*], 27.10.2006, 14:08:28, oceny: +0 -0
YenMiodzio :)
[30] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Shaiel [*.acn.waw.pl], 27.10.2006, 14:28:39, odpowiedź na #29, oceny: +0 -0
ShaielZapowiada sie naprawde ciekawie, kupie napewno :)
[37] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Lina-chan [*.sml.pl], 27.10.2006, 17:38:04, odpowiedź na #30, oceny: +0 -0
Lina-chanja też :)
[31] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
nushia-chan [*.chello.pl], 27.10.2006, 15:23:02, oceny: +0 -0
nushia-chanHoho... No ja też napewno kupię, jakoś uzbieram kasę, choćby nie wiem co:)
[33] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Lisek [*.witnet.pl], 27.10.2006, 16:33:03, oceny: +0 -0
LisekWydaje mi sie czy poprostu nie ma zadnej recenzji jakiejs typowej komedii (tej z typu 'slodkich')?
[34] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.10.2006, 16:45:03, odpowiedź na #33, oceny: +0 -0
sa sa :) ladne laski plus zagubiony chlopiec, wielkie milosci sa sa :)
[36] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Krzych Ayanami [*.chello.pl], 27.10.2006, 17:30:55, oceny: +0 -0
Krzych AyanamiSTARSHIP TITUS ?!
HAHAHAHAHAHAHA!!!! Podnieście mnie bo sam nie wstanę!!! :D :D :D :D Niesamowity pomysł :D W życiu bym nie wpadł, że coś się o tym napisze :D Podoba, mi się bardzo mi się podoba, że ktoś tam w redakcji zauważył, że pornosy też istnieją.

Ogólnie mówiąc wygląda mi na to, że dla mangowych zjebów będzie to gazeta niejadalna, ale zupełnie mi ich nie żal. O pozycjach innych niż japońskie też z chęcią poczytam.

Tak przy okazji, czy będzie można liczyć na to, że w ramach pozycji amerykańskich napiszecie w przyszłości kilka słów o The Lounge? Za artykuł o tej pozycji bym ozłocił.
[43] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.10.2006, 19:53:00, odpowiedź na #36, oceny: +0 -0
mialem olbrzymi klopot by wybrac komiksy z mojej kolekcji, zwazywszy ze moze byc tylko numer 1 pisma, bo rynek nie kupi pomyslu na pismo azjatyckie w formie jaka planujemy, z bolem serca odrzucalem pozycje z listy, naparwde wiele tematow wyladowalo w szufladzie jak np sinfest i planowany wywiad z autorem, jesli arigato przetrwa, kto wie... co do starship titus- zadecydowala popularnosc tej pozycji wsrod fanow i naprawde fajne "mangowe" seksowne laski :)
[39] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
yina [*.net.euron.pl], 27.10.2006, 17:54:55, oceny: +0 -0
yinarobi się coraz ciekawiej
[40] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Greahtor [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.10.2006, 18:39:37, oceny: +0 -0
Greahtorzaciekawiło mnie to 3 najlepsze płyty azjatyckiego undergroundu. ciekawe co autor(ka) uważa za podziemie.

kupię mimo tego, że z całości zainteresowało mnie góra 8 stron (cinema, music, moda)
[41] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.10.2006, 19:47:19, odpowiedź na #40, oceny: +0 -0
pokazalismy wam poki co tematyke, jeszcze nie wiecie jak to wszytsko zostanie podane, wierz mi, ze zaintersuje cie wiecej stron :), mam przynajmniej taka nadzieje
[44] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
oyu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 27.10.2006, 19:58:33, odpowiedź na #41, oceny: +0 -0
nie wiem czy wszyscy widzieli wiec jeszcze raz wklejem, - oto grafika jaka znajdzie sie na 99 proc na jednej z okladek - grafa - co do okladki w wersji dla pań finalizujemy sprawe, wkrotce powinnem pokzac drugi art
[47] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Pea [*.internetdsl.tpnet.pl], 27.10.2006, 20:20:25, odpowiedź na #44, oceny: +0 -0
Peasłodka *^o^*
[48] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Roshi [*.gprsbal.plusgsm.pl], 27.10.2006, 20:37:43, oceny: +0 -0
Hmm.. Mam szczerą nadzieję, że pojawi się w końcu jakikolwiek periodyk, który będzie utrzymywał się na rynku tak, jak kiedyś Kawaii (i nie nawiązuję tu bynajmniej do treści tego poprzedniego - chodzi raczej o "stałość"). Nie obchodzi mnie, kto to wyda, ale co będzie w środku, czy będzie to jadalne i czy będzie w stanie utrzymać się na rynku.
Hope so..

Życzę już teraz powodzenia wydawcom! ^^
[49] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
zergadis0 [*.icpnet.pl], 27.10.2006, 21:37:31, oceny: +0 -0
WOW. To się nazywa spis treści! Masa recenzji nowości, wszystkie interesujące mnie działy. Na pierwszy rzut oka jestem bardziej zainteresowany niż Mangazynem! Kupuję bankowo :D.
[50] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Mimizu [*.elblag.dialog.net.pl], 27.10.2006, 22:38:27, oceny: +0 -0
MimizuHej! To się fajnie zapowiada! Kto wie, może jest szansa na porządne mangowe pismo w Polsce?
[51] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Emi-chan [*.4web.pl], 27.10.2006, 23:38:22, oceny: +0 -0
Emi-chanPozostaje tylko czekac,az wyjdzie :). Mam nadzieje,ze nie przegapie tego jak "Anime+", ktorego nie wiem czemu w zadnym Empiku nie widzialam.

Tez licze,ze w koncu jakies trwalsze pisemko nam powstanie,tylko szkoda,ze format taki duzy,przydaloby sie cos latwiejszego do zlapania, chociazby B6,albo A4...
[52] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Emi-chan [*.4web.pl], 27.10.2006, 23:39:09, odpowiedź na #51, oceny: +0 -0
Emi-chan*A5 miało być
[53] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Ryoko Yuki [*.insat.net.pl], 28.10.2006, 06:56:07, oceny: +0 -0
Ryoko YukiHm.. pożyjemy - zobaczymy co z tego wyniknie, ale jakby nie było - faynie, ze wychodzi znowu wychodzi jakieś ogólno japońsko-komiksowe czasopismo, bo czego jak czego ale takiej pozycji na naszym rynku zdecydowanie brakuje ^^.
[54] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Iskier [*.sandomierz.pilicka.pl], 28.10.2006, 10:21:19, oceny: +0 -0
Iskieri gra szafa! dla samego wywiadu z niheiem kupie. mimo informacji jakie daje net, zawsze kupowałem kawai czy mangazyn bo wole czytać z papieru niz wypłakiwac oczy przed monitorem :P
[56] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Gotenks [*.tvkdiana.pl], 28.10.2006, 11:11:27, oceny: +0 -0
GotenksWOW. Tematycznie bardzo mi odpowiada, dobraliscie ciekawe tytuly. Teraz czekam na to demo graficzne.
Czuje, ze bede mial fajny prezent na swieta :)
[57] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
michiodot [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.10.2006, 14:41:29, oceny: +0 -0
michiodotVulcan, czy na ACP już nikt nie wiąże newsów w tematy? O Arigatorze był już przynajmniej jeden news i jak widzę, w tym newsie nie ma odsyłacza do niego. To samo się tyczy jednej lub kilku wiadomości od #otaku-pl.
[58] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Vincent [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.10.2006, 15:36:20, oceny: +0 -0
VincentHmm czekam z zaciekawieniem i niecierpliwością. Zapowiada się naprawdę nieźle. Poczekamy zobaczymy. Powodzenia! Jestem dobrej myśli.
[60] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Refresh [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.10.2006, 00:16:20, oceny: +0 -0
Refreshmam kilka pytań: jaki będzie format i cena pisma?i kiedy pierwszy numer? bo z chęcią kupię :D aha, kto wydaje?
[61] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Roshi [*.gprsbal.plusgsm.pl], 29.10.2006, 09:50:24, odpowiedź na #60, oceny: +0 -0
Na połowę pytań mógłbyś odpowiedzieć poprzez wertowanie wątku - ma ukazać się w połowie grudnia, kosztować 10 złotych, a w wydawanie zamieszany jest prawdopobodnie Vulcan.. ^^'
Ja chciałem jednak spytać, jak będzie (o ile tu już wiadome) wyglądała sprawa kolportażu? Będzie wysyłka, trafi do saloników prasowych, EMPIKów?
[64] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
P_P [*.espol.com.pl], 29.10.2006, 14:42:09, odpowiedź na #61, oceny: +0 -0
Nie Vulcan, tylko Twoja stara. W każdym razie tyle samo są zamieszani w ten projekt.
[65] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Vincent [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.10.2006, 15:18:32, odpowiedź na #64, oceny: +0 -0
VincentNie ma to jak odpowiedzi na poziomie gimnazjum bądź niżej. Gratuluję kultury i przaśnie dowcipnego słownictwa.
[68] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Roshi [*.gprsbal.plusgsm.pl], 29.10.2006, 18:25:26, odpowiedź na #64, oceny: +0 -0
Mam nadzieję, że się nie pogniewasz, ale..
Pierdolisz! O tak..
Moja - jak to mówisz - stara - leży w szpitalu i nawet pewnie nie ma siły, by wydawać rozkazy swoim podwładnym, którzy wedle Twojego mniemania są powiązani z "Arigato".
Wybacz, że muszę odpowiadać na podobnym do Twojego poziomie (choć właściwie nie wiem, czy oczekiwałeś wyższego), ale zazwyczaj nie lubię jak mi ktoś matk.. tfu! starą obraża..
No offence..
[75] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
michiodot [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.10.2006, 01:28:25, odpowiedź na #68, oceny: +0 -0
michiodotA ty skąd tego Vulcana wytrzasnąłeś?
[84] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Roshi [*.gprsbal.plusgsm.pl], 30.10.2006, 22:34:01, odpowiedź na #75, oceny: +0 -0
Jakoś mi się nasunęło przez kontekst newsa - myślałem, że skoro go napisał (a nie wygląda to na notkę zaczerpniętą z jakiegoś sajta, z którego każdy mógłby takową napisać), to może mieć coś wspólnego z projektem..
My apologies..
[77] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
p_p [172.25.43.*], 30.10.2006, 15:32:14, odpowiedź na #64, oceny: +0 -0
p_pWTFAY zlodzieju ksywek?
[78] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
P_P [*.espol.com.pl], 30.10.2006, 17:56:38, odpowiedź na #77, oceny: +0 -0
Idź stąd.
[79] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
p_p [172.25.43.*], 30.10.2006, 18:33:17, odpowiedź na #78, oceny: +0 -0
p_pZastanowie sie nad tym
[81] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Vincent [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.10.2006, 21:33:23, odpowiedź na #79, oceny: +0 -0
VincentChyba dobrym wyjściem byłoby odebranie przypadkowym gościom możliwości komentowania. Chcesz pisać? Zarejestruj się. Może zwiększyłby się na ACP współczynnik kultury.
[85] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Roshi [*.gprsbal.plusgsm.pl], 30.10.2006, 22:38:51, odpowiedź na #81, oceny: +0 -0
True, true..

[Fak! Znów mnie Avik zjedzie, że posty nabijam XD]
[87] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
P_P [*.espol.com.pl], 30.10.2006, 23:04:27, odpowiedź na #81, oceny: +0 -0
GTFO, "tripfag".
[89] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Vincent [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.10.2006, 23:39:25, odpowiedź na #87, oceny: +0 -0
VincentAle mi pojechałeś, no comment... :D
[66] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Vincent [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.10.2006, 15:23:27, odpowiedź na #61, oceny: +0 -0
VincentKurczę, z jednej strony zwiększenie dostępności a z drugiej ryzyko poniesienia strat ze względu na Empikowe Czytelnictwo. Chyba wrzucanie do saloników itp. byłoby zbyt ryzykowne jak na pierwszy numer czasopisma. Przynajmniej mnie się tak wydaje.
[70] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Roshi [*.gprsbal.plusgsm.pl], 29.10.2006, 18:28:54, odpowiedź na #66, oceny: +0 -0
Właściwie to whatever - mam tylko nadzieję, że Ci, którzy chcą pismo przeczytać, będą mieli taką okazję.. ;)
[72] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Vincent [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.10.2006, 21:56:28, odpowiedź na #70, oceny: +0 -0
VincentWiesz, teoretycznie Empikowi Czytelnicy są dla mnie również whatever. Ale fakt faktem że jak pisemko nie otrzyma odpowiednich funduszy ze sprzedaży to padnie po pierwszym numerze. Tak więc w gruncie rzeczy jeśli szykuje się naprawdę ciekawy magazyn, to jednek nie jest to takie do końca whatever, bo możemy skończyć z kolejnym pierwszym numerem do kolekcji. A tego nie chcemy, prawda? ;)
[86] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Roshi [*.gprsbal.plusgsm.pl], 30.10.2006, 22:43:08, odpowiedź na #72, oceny: +0 -0
Pewnie, że nie.. Choć w sumie.. Mój jednostkowy egzemplarz A+ gdzieś się zwieruszył, a takiego jednorożca do kolekcji fajnie byłoby mieć.. XD
I niech mi tu ktoś nie kmini, że empikoczytanie nie zmniejsza sprzedaży, bo sam widzę hordy ludzi, którzy czytają po kątach dzienniki, czasopisma, annały, nekrologi i - ofkoz - mangi - sam mam na koncie dwie Love Hiny, które przeczytałem w Empiku z braku kasy (ale oczywiście po jakimś czasie szybko nadrobiłem zaległości.. XD). Wielu ludzi z braku kasy, ale często z czystego skąpstwa, nie kupuje, tylko czyta sobie pokątowo w salonikach prasowych i empikach - true, true.. Sad but true..
[88] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Vincent [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.10.2006, 23:36:14, odpowiedź na #86, oceny: +0 -0
VincentDo mojego osobistego zadupia A+ nie dotarło a na zamawianie byłem zbyt leniwy xD
[74] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Pelias [*.adsl.inetia.pl], 30.10.2006, 00:14:46, odpowiedź na #66, oceny: +0 -0
Empikowe Czytelnictwo.
Pierdolisz. To jest magazyn FFS. Kto chce ja kupic ten ja kupi, a kto chce tylko obejrzec zrobi to w Empiku, bibliotece albo pozyczajac na przerwe od kolegi.
A tak przymajmiej Ci co chca kupic beda mieli gdzie.


Shessz, watpie by to straszliwe "Empikowe Czytelnictwo" kiedykolwiek, w jakikolwiek sposob prsyczynilo sie do spadku sprzedazy jakiejkolwiek mangi lub gazety/magazynu okolo-mangowego.
[76] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
P_P [*.espol.com.pl], 30.10.2006, 01:37:15, odpowiedź na #74, oceny: +0 -0
Speaking of which - czy są już skany nowego numeru OTAKU?
[82] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Vincent [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.10.2006, 21:39:45, odpowiedź na #74, oceny: +0 -0
VincentNie poczuwam się do "pierdolenia" czegokolwiek bądź kogokolwiek - wyrażam swoje zdanie i staram się to robić stosunkowo kulturalnie.
"Empikowe Czytelnictwo" z całą pewnością straty i coraz częściej słyszę/czytam taki tekst - "przeczytam mangę w Empiku". Zgodzę się z Tobą że jeżeli byłoby to już obecne kawałek czasu, z wyrobioną pozycją na rynku pismo. Wtedy nie powinny być one na tyle duże aby zachwiać danym tytułem. Ale mamy do czynienia z nowym czasopismem które nie może sobie pozwolić na poważne straty na starcie.
[83] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Vincent [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.10.2006, 21:43:14, odpowiedź na #82, oceny: +0 -0
Vincent... z całą pewnością PRZYNOSI straty...
[92] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
R'Q [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.11.2006, 10:21:01, odpowiedź na #83, oceny: +0 -0
R'QTak zwane "empikowe czytelnictwo" dotyczy każdego czasopisma i gazety w Polsce - w Polsce wychodzi ok. 120 czasopism i jakoś wszystkie nie poupadały. Gdyby "empikowe czytelnictwo" aż tak zwiększałoby prawdopodobieństwo upadku pisma, to dlaczego nawet takie niszowe czasopisma jak "Computer Arts" czy "Nowa Fantastyka" wciąż są na rynku?
[96] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Vincent [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 03.11.2006, 23:26:59, odpowiedź na #92, oceny: +0 -0
VincentNie znam historii tych czasopism, ale teraz nie upadają bo wśród swojego niszowego grona odbiorców mają już wyrobioną opinię oraz jakieś doświadczenie na temat sprzedaży - wiedzą ile rzucić do Empików etc. aby nakład cały nakład do nich nie wrócił przypadkiem. Osobiście nie sądzę, aby na początku swojego istnienia, redakcje tych czasopism rzucały się od razu w ten sposób ne Empiki, kolportery itp. itd. Aczkolwiek jak zaznaczyłem - mogę się mylić, bo nie znam ich historii.
[101] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Dembol [*.net.autocom.pl], 04.11.2006, 22:35:24, odpowiedź na #96, oceny: +0 -0
DembolSratatata.

Zrozum (i inni podobni tobie też niech zrozumieją), że Empik to jedna z lepszych sieci dystrybucji prasy w Polsce. Na każdą osobę, która przeczyta pismo w Empiku przypada kilka, które je kupią. Gdyby nie Empik to taka osoba mogłaby nie wiedzieć o istnieniu magazynu, nie kupić go bo odstraszyłyby ją koszty przesyłki (dość wysokie w stosunku do ceny towaru) lub ogólna niechęć/brak umiejętności zamawiania przez sieć. Ponadto obecność pisma w Empiku=możliwość zainteresowania osoby spoza lub z dalszego krańca fandomu, która niekoniecznie musi się zajebiście orientować w bieżących nowinkach wydawniczych jak każdy mangowiec odświeżajćy ACP co 5 minut.

Na zakończenie: większośc ludzi czytających magazyny w Empiku i tak by nie kupiła pisma przez internet/inne, więc wydawca nic nie traci (może oprócz tych kilku wymiętolonych egzemplarzy), a może dotrzeć do większej ilości ludzi.
[102] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
R'Q [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 05.11.2006, 11:08:46, odpowiedź na #101, oceny: +0 -0
R'QPopieram!
[93] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Jakijatammialemnick [83.238.228.*], 01.11.2006, 21:43:14, odpowiedź na #82, oceny: +0 -0
Moment, moment. Masz jakis dowod na to ze ludzie rezygnuja z zakupu gazety bo wola sobie poczytac w empiku, czy tylko ci sie tak wydaje?
[97] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Vincent [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 03.11.2006, 23:29:33, odpowiedź na #93, oceny: +0 -0
VincentZa dowód wystarczy mi to co widzę.
A tak swoją drogą masz jakiś dowód na to że ludzie NIE rezygnują z zakupu gazety pomimo że przeczytają ją w Empiku, czy tylko tak Ci się wydaje?
[98] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
animemanga [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.11.2006, 01:18:01, odpowiedź na #97, oceny: +0 -0
animemangaJa potrafiłem przeglądać Kawaii czy Mangazyn w empiku mimo, iż miałem prenumeratę :P .
A nawet po przeczytaniu mangi w empiku, decydowałem się na jej zakup. Lubię wiedzieć za co płacę, więc czytanie przed zakupem jest najlepszym rozwiązaniem.
[100] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Vincent [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.11.2006, 15:41:37, odpowiedź na #98, oceny: +0 -0
VincentWyjątek potwierdzający regułę. Niestety nie wszyscy czynią tak jak Ty.
[103] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Jakijatammialemnick [83.238.232.*], 06.11.2006, 14:59:19, odpowiedź na #97, oceny: +0 -0
Tak, patrz post ponizej. Sam tez wole kupic ksiazke i przeczytac ja zabijajac nude podrozy pociagiem, lub wygodnie w wlasnym domku. Przy czym jasno odrozniam ksiazki czytane w empiku, o ktorych wiem ze i tak bym ich _nie kupil_, (bo brak kasy, a na kupowaniu w ciemno ostro sie nadzialem) od tych ktore chce kupic. Inna sprawa, ze dzieki empikowemu czytelnictwo odkrylem i kupuje trzech nowych autorow, ktorych w normalnej ksiegarnii _nigdy_ bym nie tknal.
[67] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Dembol [*.net.autocom.pl], 29.10.2006, 17:31:47, odpowiedź na #61, oceny: +0 -0
DembolJa chciałem jednak spytać, jak będzie (o ile tu już wiadome) wyglądała sprawa kolportażu? Będzie wysyłka, trafi do saloników prasowych, EMPIKów?

Na to pytanie mógłbyś znaleźć odpowiedź w poprzednim newsie gdzie napisano: Planowany nakład w liczbie 3000 egzemplarzy ma być dostępnych w specjalistycznych sklepach oraz EMPiK-ach.
[69] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Roshi [*.gprsbal.plusgsm.pl], 29.10.2006, 18:27:44, odpowiedź na #67, oceny: +0 -0
Nie odnotowałem wcześniej sznurka - ale dzięks za info - to właśnie chciałem "usłyszeć".. ;)
[63] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
moonlight_goddess [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.10.2006, 11:43:15, oceny: +0 -0
moonlight_goddessprzejrze jak juz bedzie dostepne i wtedy moze zakupie.Jesli moje studenckie fundusze mi na to pozwola :]
[80] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Nodame [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 30.10.2006, 18:57:14, oceny: +0 -0
pismo wydaję się podchodzić pod dorosłego odbiorcę... bardzo mnie to cieszy, bo już jestem po manii na "kawaii produkty". Kupię na pewno (szkoda tylko, że połowa pisma będzie black&white... bo jednak lubię jak jest jakiś kolor). Tylko nazwa pisma mi się nie podoba, ale jeszcze się taki nie urodził co by każdemu dogodził :P Pozdrawiam redakcję, oby się udało :)
[90] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
harpagon [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.11.2006, 02:00:27, oceny: +0 -0
harpagonNie za duży przepych z tymi animacjami ? Może jeszcze animacja kambodżańska i wybrzeżasto-kościsto-słoniowa ? Czepiam się trochę, bo mam obawy jak się ten moloch będzie rozwijać. Życzę mimo wszystko udanego startu. Jak będzie w kiosku, na pewno kupię.
[105] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Yen [*.interbit.com.pl], 16.11.2006, 23:01:59, odpowiedź na #90, oceny: +0 -0
YenOd przepychu głowa nie boli. A od 378 produkcji anime, które różnią się tylko rozmiarem miseczki głównej bohaterki owszem.
[91] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
harpagon [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 01.11.2006, 02:11:22, oceny: +0 -0
harpagonAha i jeszcze słówko odnośnie tych newsów. Dziwne. W każdym normalnym magazynie sprawy informacyjne przedstawia się na kilku pierwszych stronach. Stary sprawdzony schemat. Po co tu kombinować (??)
[94] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Yaci [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 02.11.2006, 00:09:16, odpowiedź na #91, oceny: +0 -0
Newsy w pionowych ramkach na różnych stronach są np. w 'PC World Komputer'. Z doświadczenia mogę powiedzieć, że jest to mało wygodne - chcąc przeczytać newsy trzeba przewertować kilka stron, podczas gdy ze spokojem można by to mieć na jednej.
[99] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
diir [*.aster.pl], 04.11.2006, 10:31:52, odpowiedź na #94, oceny: +0 -0
diirMoże być ciekawie.
[104] Re:hmmm
yrol [*.stella.net.pl], 12.11.2006, 11:59:11, oceny: +0 -0
W mojej opinni sprzydałby się jeszcze mały dzialik dotyczący kultury Japonii (nie koniecznie tej pop), a jeżeli chcecie ogólnie stawiać na Azję, to dotyczący szeroko pojętej kultury azjatyckiej. Recenzja jakiejś książki z tej tematyki czy opis jakiegoś aspektu danej kultury. Tego typu dział jest o tyle uzasadniony, że fani azjatyckiej kreski czy filmu nie skupiają się li tylko na mangach i animcach, często chcą poszerzyć swoją wiedzę o tego typu informacje. Postawienie tylko na recenzje jest o tyle ryzykowane, że przeciętny zjadać internetowego chleba informacje dotyczące danych tytułów może znaleźć na necie, stron z reckami jest cala masa, nie tylko polskojęzycznych.
[106] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
Mai Takeru [*.chello.pl], 19.11.2006, 12:46:54, oceny: +1 -0
Mai TakeruNiestety nie znam żadnego anime/mangi, których recenzje będą w pierwszym numerze Arigato. Tzn. nie "nie znam", a raczej "nie słyszałam o nich". Cóż, ja nie jestem taki mangomaniak, żeby wchodzić na kilkanaście stron mangowych dziennie, po to, by być zapoznana z wszystkimi nowościami. Prawdę mówiąc, jestem leń straszny i wolę sobie o mangach w jakimś piśmie poczytać, niż w necie. A że pisma nie było.. I'm zacofana. T_T Ale będzie! XD Co do tych manhw, itd - fajnie, fajnie, choć jednak wolałabym, by recki komiksów z JAPONII stanowiły zdecydowaną większość. Cóż, wiele osób mówi, że teraz komiksy z "wielkookimi bohaterami", które nazywanoby "francuskimi/ niemieckimi/ jakimiśtamjeszcze mangami", i które z powodzeniem możnaby uznać za mangę,mogą powstać wszędzie na świecie... Jednak zauważyłam, że takie manhwy, choć przecież Korea nie jest taka oddalona od Japonii, różnią się bardzo od mang. Mają jakiś taki inny klimat, grafikę, nie wiem.. Jednak niespecjalnie mi odpowiadają. Moim hobby są japońskie komiksy i seriale animowane, a także kultura Japonii, tak więc na razie nie mam jakiejś szczególnej potrzeby czytania o chińskich produkcjach. Zobaczymy, czy to się zmieni, jak poczytam Arigato. XD Co do okładki: wersja z kobietką nie podoba mi się totalnie. :P Wcale mi nie chodzi o to, że bym wolała faceta.. Tylko, żeby ta babka JAKOŚ ubrana była, no! :P :P :P Co do czytania w Empiku: zanim zacznę kupować jakąś serię mangi, czytam pierwszy tomik "na miejscu". To chyba logiczne, że chcę zbierać te serie, które mi się podobają. A jak mam się przekonać, czy mi się podobają? Muszę je przeczytać, i tyle. XD Popieram też obecność Arigato w Empikach - gdyby ich tam nie było, miałabym spore problemy z zakupem, jako że zamawiać NICZEGO na wysyłkę nie planuję w najbliższej przyszłości. :)
[107] Re: Nowe pismo ARIGATO – wiemy co będzie w środku
lolo99 [*.netcorp.pl], 25.11.2006, 21:11:03, oceny: +0 -0
Brawo!

Gratuluje panom odwagi z proba wprowadzenia pisma stricte anime/manga na polski rynek. Pewnie zdajecie sobie sprawe ze nie bedzie latwo.

Osobiscie chcialnym aby Arigato bylo swego rodzju kontynuatorem MANGAzynu, tzn. kierowanym raczej do dojrzlego czytelnika w ktorym priorytetem powinny byc teksty a nie shoty z glupawymi podpisami. Co z tego ze macie w spisie swietne anime, skoro ich recenzje beda beznadziejnie napisane i nie oddadza jakosci omawianego tytulu.

Tyle ode mnie. trzymam za was kciuki!

btw, na kiedy dokladnie jest przewidziana premiera?
Powered by WashuOS