header imageheader imageheader image
{Rynek}
Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Autor: Joe, Data: 11.11.2006, 12:24:40, Źródło: Otaku
JoeOtaku 1 Special Edition z Jakby PałeczkąPierwszy numer Otaku zebrał sporo niepochlebnych opinii, a „jakby pałeczka” zaczęła funkcjonować jako synonim nieporadnego stylu. Redakcja nie zraziła się negatywnym odbiorem, a teraz zamierza wręcz wynieść swoje błędy na piedestał wydając Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką. Będzie to dodruk pierwszego numeru uzupełniony o dodatkowe artykuły, w tym traktujące o pracy redakcji, a główną atrakcją SEzJP ma być obszerny tekst o „najbardziej powalających tekstach i atakach redakcyjnej głupawki towarzyszących ekspresowej pracy nad pierwszym numerem magazynu”. Co więcej, będzie to wydanie ekskluzywne, w twardej okładce, z większą ilością kolorowych stron, a każdy egzemplarz będzie numerowany. Cena adekwatnie ekskluzywna: 24,99 zł. Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej do 15 grudnia. Planowany termin wydania to 18 grudnia.

Ponieważ po przeczytaniu tej zapowiedzi na stronie Otaku nie bardzo mogłem w to uwierzyć spieszę donieść, że informacja została telefonicznie potwierdzona przez redaktora naczelnego. Jestem pod wrażeniem ułańskiej fantazji redakcji. W tej sytuacji temu ekskluzywnemu wydawnictwu brakuje tylko autografów twórców na każdym numerze. Mam nadzieję, że ta sugestia zostanie pozytywnie rozpatrzona.

Dodaj do:

Zobacz także

Powiązane tematy: Otaku.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 217 dodaj

[1] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Roshi [*.gprspla.plusgsm.pl], 11.11.2006, 12:28:25, oceny: +0 -0
Ty myślisz, Yanek, że ktoś to kupi?
I masz rację! XD

Biorę.. XD Ale z autografem boskiego Yanka dla Roshiego.. Pliz! :*
[2] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Zoisaite [*.chello.pl], 11.11.2006, 12:28:46, oceny: +0 -0
Zoisaitebuahahahaha...lece zamawiam preordera LOL
[3] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Blackleaf [*.207.223.murka.net], 11.11.2006, 12:32:14, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
BlackleafJa zamówię sobie dwa na wszelki wypadek jakby się mi zniszczyło i jeden dla brata jeszcze :P W ogóle to rozważam kupienie tego jeszcze więcej bo pewnie za 2-3 miechy na Allegro to będzie warte krocie xDD
[4] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Roshi [*.gprspla.plusgsm.pl], 11.11.2006, 12:37:32, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
Prawie jak Beathovenowski zeszyt z podstawówki!
To JUŻ jest kultowe..
Ale jak Yanek mi podpisze, to wezmę.. XD
[5] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Zoisaite [*.chello.pl], 11.11.2006, 12:45:48, odpowiedź na #4, oceny: +0 -0
Zoisaitemyslisz ze Yanek nie ma lepszych zajec niz podpisywanie swoich exclusivsow? ;] ooo...gdyby trafil mi sie numer z podpisem moglbym sie chwalic na podworku a tak to bieda ;(
[6] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Roshi [*.gprspla.plusgsm.pl], 11.11.2006, 12:51:50, odpowiedź na #5, oceny: +0 -0
Płacę, więc wymagam.. :]
A myślę, że na tych 40 dodrukach mógłby się poświęcić i napisać coś od serca.. Tak.. Od serca.. Coś w stylu - pieprzony fandom - zdziercy..
Albo coś innego od serca.. Tak.. XP
[33] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Naq [*.chello.pl], 12.11.2006, 12:11:56, odpowiedź na #5, oceny: +0 -0
NaqKażdy egzemplarz "Otaku SE" będzie podpisany przez główny skład redakcji.
[7] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Ozz [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.11.2006, 12:55:17, oceny: +0 -0
Ozz'Special Edition z Jakby Pałeczką'... Może jeszcze wrzucą tam relację z Kurwatraszkonu ?? Wolę swój szary egzemplarz zakupiony na Doji :P
[127] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
szymusiek22 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.11.2006, 00:44:21, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
szymusiek22Nie drażnij ludzi (przegapiłem jakimś cudem wtedy).
[8] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Joe [*.crowley.pl], 11.11.2006, 13:25:07, oceny: +0 -0
JoePrzyznam, że dręczy mnie niezdrowa ciekawość odnośnie dodatkowych artykułów. Jeżeli jakby pałeczka trafiła do druku, to jakie perełki musiały zostać odrzucone.
[13] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Yanek [*.acn.waw.pl], 11.11.2006, 14:34:52, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
YanekYou will see my dear friend... you will se... muaahahaha hahahahahaha hahahahahaha hahaha haha ha lol *kof* *kof* *kof* damn grypa
[68] Rrrrright.
emokid_O_o [*.espol.com.pl], 14.11.2006, 02:33:41, odpowiedź na #13, oceny: +0 -0
Z niebytu wyrwal go dotyk. Doznanie jakze niewielkie gdy zestawic je w kontrascie z wszechogarniajacym halasem klubu. Ostre basy atakowaly kazdy centymetr jego skory, tony wysokie wwiercaly sie w czaszke a oblednie mrygajace czerwono niebieskie swiatlo rozrywalo skompany dymem polmrok klubu. Oslepiony i nieswiadom stanu w ktorym sie znajduje, odruchowo zmruzyl oczy. Stala przed nim - zwyczajna ale zarazem... piekna w swojej zwyczajnosci. Niby nic specjalnego ale zarazem jakias tajemnicza sila sprawiala ze wydalwala mu sie cudowna. Jej blad wlosy zwiazane rozkosznie w dwa warkocze opadaly na nagosc odslonietych ramion. Pochylila sie. Teraz dokladnie mogl zobaczyc jej jedrne piersi otoczone zwiewna tiulowa mgielka bluzki.

Znowu odplynal w alkocholowy majak. Mimo tego umysl staral sie ze wszystkich sil przypomniec sobie gdzie sie znajduje, co tu robi i kim jest ta urocza dziewczyna. Powolnie plynace mysli ukladaly sie niczym wielkie puzle formujac odpowiedzi na te pytania. Byl w klubie... chyba przesadzil z alkocholem - a mial jej pilnowac. Stary duren! - Ostra mysl podswiadomosci przeciela jego jazn chlodnym ukuciem. Mial pilnowac a sam chyba potrzebowal opieki. Wladza powrocila do rak i nog. Uniosl sie odrobine ku gorze i skierowal twarz w strone dziewczyny. Sztywny jezyk powoli skladal slowa. Powiedzial jej ze sie martwil. Tak... Martwil sie... szczegolnie te kilka minut temu gdy niebedac nawet swiadomym wlasnego istnienia dryfowal na krze pijackiego widu.

Huk muzyki sprawil ze i tak nie slyszal jej odpowiedzi. Czy powiedziala dziekuje? A moze przeklnela go i jego stan? Pewnym jest ze pochylila sie jeszcze bardziej. Prawie lezala na nim. Muzyka dudnila, swiatla blyskaly i w tym wlasnie pandemonium doznan poczol jej usta na swoich ustach. Rozchylil wargi i pozwolil jej aksamitnemu jezykowi spotkac sie z jego jezykiem. Smak jej sliny... cos pomiedzy malina a truskawka. W jednej chwili otoczyla go swiadomosc. Zapach jej perfum zmieszanych z tanecznym potem, dotyk jej skory, jej dloni na jego dloniach, uscisk zaplecionych palcow - wszystko uderzylo go w jednej chwili. Ich jezyki masowaly sie jeszcze mocniej. Poczol wzwod w nogawce spodni. Tak przeciez nie powinno byc... przeciez byla jego siostra...
[72] Re: Rrrrright.
hiro nakamura [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.11.2006, 02:40:16, odpowiedź na #68, oceny: +0 -0
hiro nakamuraWTF? Czyzby ktos (Yanek?) spisywal swoje mokre sny? LOL.
[82] Re: Rrrrright.
i [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.11.2006, 09:28:59, odpowiedź na #72, oceny: +0 -0
czemu zajebałeś misiowi i/lub tiberowi awata? zmyliłeś mnie, jak szukałem wizualnie wpisów wartych przeczytania.
[86] Re: Rrrrright.
i [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.11.2006, 10:21:19, odpowiedź na #82, oceny: +0 -0
nevermind, my bad.
[94] Re: Rrrrright.
i'm michio [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.11.2006, 17:28:43, odpowiedź na #86, oceny: +0 -0
i'm michioWho are you?
[97] Re: Rrrrright.
Idn [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.11.2006, 17:59:19, odpowiedź na #94, oceny: +0 -0
Idnit is I, LeClerc!
[115] Re: Rrrrright.
duke3d [.*], 14.11.2006, 22:49:30, odpowiedź na #97, oceny: +0 -0
duke3dPanie, nie wyjezdzaj z supermarketem, jak mowa o WHO ARE YOU WHO WHO WHO WHO.
[117] Re: Rrrrright.
otaking [*.espol.com.pl], 14.11.2006, 22:56:49, odpowiedź na #94, oceny: +0 -0
who who who who
[206] Re: Rrrrright.
Yanek [*.acn.waw.pl], 18.11.2006, 19:57:43, odpowiedź na #68, oceny: +0 -0
YanekSuck me bitch
[214] Re: Rrrrright.
duke3d [.*], 21.11.2006, 20:46:58, odpowiedź na #206, oceny: +0 -0
duke3dFajne sa te oficjalne wypowiedzi redakcji Otaku, ale monotonne juz sie robia. Jak bys wycial sobie pare zeber to stres by ci troche zjechal.
[9] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 11.11.2006, 13:27:31, oceny: +0 -0
AvantaRYanek, ty jednak jestes znacznie bardziej szalony niz myslalem ó_O"
[10] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 11.11.2006, 13:29:33, oceny: +0 -0
GrisznakDla redaktorów będą egzemplarze darmowe??? Well, tak tytułem ciekaowstki - niektórzy chodzili po NegiConie i zbierali autorgafy na drugim numerze.
[12] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Yanek [*.acn.waw.pl], 11.11.2006, 14:33:45, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
YanekNiestety Griszniaku - koszt druku jest obłędny (spada dopiero po 50 sztukach) więc nie możemy sobie pozwolić na rozdawanie "jakby pałeczki" redaktorom. Conajwyżej może jakiś rabat uda się wykrzesać - ale to do mnie na priv lub gg.
[11] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
animemanga [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.11.2006, 13:52:27, oceny: +0 -0
animemangaJakbym nie miał na co wydać 25 zł.
Przypomina mi się mangazyn tuż przed upadkiem i próby sprzedawania tego samego po kilka razy.
[14] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
SasiK [*.chello.pl], 11.11.2006, 14:49:25, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
SasiKZa 25 zeta?! bueheheh.. śmiech na sali.. pomyślcie o tych którzy już kupili to "badziewie" ,a teraz dodajecie kilka stronek do tego i twardą okładke.. nie no żenada ==" Wolę kupić "Arigato".
[16] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
lisek_87 [*.chello.pl], 11.11.2006, 15:48:04, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
lisek_87Cena jak z Kosmosu ~~ a jak mam jeszcze czytać kolejne Mega inteligentne artykuły Sanzoku to z bogiem >.> pierwszy egzemplarz mi wystarczy..... zresztą 25 zeta to wejściówka na kon (praktycznie rzecz biorąc)
[20] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
sanzo [*.internetdsl.tpnet.pl], 11.11.2006, 22:03:52, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
a naaaastąp.
[15] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Yaci [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.11.2006, 14:53:53, oceny: +0 -0
Ja bym nawet kupił, ale za tą cenę to sorry... No chyba, że Yanek przewiduje jakieś zniżki dla swoich fanów. :P
[17] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Draug [*.sds.uw.edu.pl], 11.11.2006, 18:35:41, odpowiedź na #15, oceny: +0 -0
Draug1 kwietnia jest za niecale, ale jednak, pol roku. powinszowac pomyslu na zart za to :]
[18] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Dairi [195.150.112.*], 11.11.2006, 19:55:25, oceny: +0 -0
DairiNie no, 25 zł za ten syf... ktos ma duże poczucie humoru. Czekam na Arigatou.
[19] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
RadaZ [*.tvk.torun.pl], 11.11.2006, 20:56:03, oceny: +0 -0
Sciągne skany... XD
[21] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Kisiel [*.e-wro.net.pl], 11.11.2006, 23:10:45, oceny: +0 -0
specialne wydanie 1 numeru?
nie przypadkiem limitowane? :>
jak wam zejdzie 100 numerów to gratuluję

a mi nadal yoko nie oddał 1 numeru jak mu porzyczyłem po Doji :((
[22] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
otaking [*.espol.com.pl], 12.11.2006, 00:13:15, oceny: +0 -0
Sky is the limit dla zdebilenia Yanka. Ale czego można spodziewać się po kimś, kto zakłada osrane majtki na głowę?
[23] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
duke3d [.*], 12.11.2006, 00:20:11, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
duke3dLike, to bodly go where no SPF has gone before.
[28] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Yanek [*.acn.waw.pl], 12.11.2006, 11:25:57, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
YanekCzęsto miewasz tego typu problemy czy poprostu chcesz się nam pochwalić swoimi osiągnięciami z przedszkola?
Miej jaja, wpadnij na konwent i powiedz mi to w twarz jak jesteś taki mocny.
[29] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
otaking [*.espol.com.pl], 12.11.2006, 11:31:31, odpowiedź na #28, oceny: +0 -0
LOL. Mogę nawet wpaść do ciebie na chatę i ci to powiedzieć.
[30] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Yanek [*.acn.waw.pl], 12.11.2006, 11:35:35, odpowiedź na #29, oceny: +0 -0
YanekZ przyjemnością na ciebie poczekam. Zamiast rzucać teksty jak z piaskownicy to raczej trzymał byś się konkretów. Przejawiasz mentalność typu "ktoś coś robi - źle, ktoś nic nie robi - źle". I czekam na przeprosiny w sprawie tych gaci - nie przypominam sobie żeby kiedykolwiek taka sytuacja miała miejsce.
[31] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
otaking [*.espol.com.pl], 12.11.2006, 11:46:18, odpowiedź na #30, oceny: +0 -0
Och, ależ proszę - przepraszam, że zapomniałeś, jak włożyłeś sobie osrane majtki na głowę.

A konkrety są takie, że byś złodzieju przeprosił za to gówno, zamiast próbować sprzedawać je drugi raz. Bo to nie jest oznaką twojego poczucia humoru, tylko skrajnie posuniętego zdebilenia. Jesteś największym kretynem w całym fandomie i to jest smutny fakt.
[34] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Yanek [*.acn.waw.pl], 12.11.2006, 12:19:11, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
YanekSłuchaj Michio... ja wiem że ty jesteś mały biedny zapomniany i niedowartościowany. Jeśli masz mi coś do powiedzenia to mów mi to w twarz. A nie bawisz się w swoje żałosne gierki kryjąc się za coraz nowymi nickami. Jesteś najbardziej cynicznym kawałem chuja jakiego kiedy kolwiek udało mi się spotkać. Z jednej strony potrafisz z uśmiechem komuś podać ręke a zaraz potem obsmarowujesz go za jego plecami. Żebyś miał chociaż odwagę osobistą podpisać się pod tym swoimi imieniem i nazwiskiem... ale ty ciągle uprawiasz podjazdowe gierki rodem z piaskownicy. Acepową tradycją kończe tą jakże wybitną dyskusje z tobą tym pięknym cytatem: "Śmierdzi ci z ryja..."
[37] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
otaking [*.espol.com.pl], 12.11.2006, 13:19:53, odpowiedź na #34, oceny: +0 -0
ziew, za długie, nie chiało mi się czytać.

więc tak, majtkogłowy, jeszcze raz, powoli: normalny człowiek przeprosiłby za to złodziejskie gówno, które zrobiłeś, a nie udawał teraz, że to taki fajny żarcik. ty wolisz w to brnąć, co jednoznacznie wskazuje na fakt, że jesteś kretynem. albo odwrotnie, jesteś kretynem, więc wolisz w to brnąć. w sumie same shit.
[40] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
titus pullo [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.11.2006, 13:44:08, odpowiedź na #37, oceny: +0 -0
titus pulloUważaj, bo zaraz dostaniesz po twarzy Kawaii, które nie spełniło oczekiwań Yanka.
[44] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Roshi [*.gprspla.plusgsm.pl], 12.11.2006, 15:01:09, odpowiedź na #37, oceny: +0 -0
Może wróćmy całą kupą (w końcu fandom) do tej dyskusji, gdy już Otaku upadnie (a przecież musi upaść! A jak! Chyba, że wpuścicie Michia do redakcji - on naprawi!), wtedy będzie porównywalne z Kałajcem i innymi "wielkimi upadłymi", okej?
Jealous?
Wiem, mnie też to w przedszkolu strasznie wkurwiało, gdy rozwalały mi się puzzle 20 i nie potrafiłem ich ułożyć, a 20 minut później przychodził kumpel z piaskownicy i stawiał 50-tkę w kilka minut z zamkniętym lewym okiem i bez prawego jaja.. Tak.. To było.. Chujkowe..
I tak, wiem Micz, jestem chujkowy, nie znam się, jestem palantem i.. A o czym jeszcze zapomniałem i tak poniżej dopiszesz..
[45] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
duke3d [.*], 12.11.2006, 15:26:27, odpowiedź na #44, oceny: +0 -0
duke3dBy docenic jakikolwiek aspekt projektu Otaku trzeba byc niedojrzalym, glupim lub infantylnym. Jak czytam twoje komentarze tu i na Otaku.pl, to dochodze do wniosku, iz kwalifikujesz sie do wiecej niz jednej grupy.
[46] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Roshi [*.gprspla.plusgsm.pl], 12.11.2006, 15:30:54, odpowiedź na #45, oceny: +0 -0
Nie chcę, abyś postrzegał moje słowa jako jakiś afront, ale dotychczasowe komentarze napisane przez Ciebie na acepie (a przewertowałem ich mnogość) niestety NIE kwalifikują się do grupy 'konstruktywna krytyka', co więcej opierają się o słowa "głupi debil", "idiota", "asshole".. To serio jakieś takie suche i mało konstruktywne.
BTW - pamięta ktoś Tomiego? XD
[47] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
duke3d [.*], 12.11.2006, 15:39:56, odpowiedź na #46, oceny: +0 -0
duke3dBo nie ma byc konstruktywne, ale dosadne. Jak kolesiowiec pisze, ze Asuconu ma nie byc, to jakim mianem mozna go okreslic? Jak ktos probuje bronic Otaku, to co mozna o nim powiedziec? No wiec, ktora bramke wybierasz?
Pamietamy Toma, toz to czesc najnowszej histerii fandomu. Chcesz przejac po nim schede?
[48] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
tom69 [.*], 12.11.2006, 15:52:18, odpowiedź na #47, oceny: +0 -0
tom69Chcesz przejac po nim schede?
Tfu... Paleczke!
[66] Żal, co dupę ściska
emokid_O_o [*.espol.com.pl], 14.11.2006, 02:21:29, odpowiedź na #44, oceny: +0 -0
stal tam,
czul to
kazde klujace uderzenie serca w piersi
jej piersi
czul
czul jej piersi

twardniejaca brodawka

czul...
czul samego siebie
kazdy wlos
kazdy por na skorze
kazdy oddech

strosza sie,
unosza,
wlosy na jego rekach

stoja od siebie
o kilka krokow
zaledwie oddaleni

lecz przestrzen
niedoprzebycia

jego dlonie
nie splataja
warkoczy z jej
wlosow

jej usta
pocalunku nie zloza

dopoki miedzy nimi
zimne szklo
komputerowych szyb

stuk stuk...
klawiatura
pocalunek
:*
[67] Re: Żal, co dupę ściska
duke3d [.*], 14.11.2006, 02:30:56, odpowiedź na #66, oceny: +0 -0
duke3dMichio-kun, najadles sie zlych tabletek, ze tak okropnie pobredzasz? Chyba ze to kopypasta??
[69] Re: Żal, co dupę ściska
otaking [*.espol.com.pl], 14.11.2006, 02:34:34, odpowiedź na #67, oceny: +0 -0
delysius kopypasta is delysius
[70] Re: Żal, co dupę ściska
duke3d [.*], 14.11.2006, 02:38:12, odpowiedź na #69, oceny: +0 -0
duke3dLinka!!!!!!
[71] Re: Żal, co dupę ściska
otaking [*.espol.com.pl], 14.11.2006, 02:39:42, odpowiedź na #70, oceny: +0 -0
[73] Re: Żal, co dupę ściska
duke3d [.*], 14.11.2006, 02:57:35, odpowiedź na #71, oceny: +0 -0
duke3dO kurwa... JA PIERDOLE... Zajebiscie zajefany towar, ziom!! PRAWIE tak dobre jak http://www.otaku.pl/blog...
[79] Re: Żal, co dupę ściska
i [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.11.2006, 09:18:12, odpowiedź na #73, oceny: +0 -0
a jakie zajebiste komenty do wpisów. do php też ma, hihi, złotą rączkę.

moment, nie złotą, czarną, czarną jak najczarniejsza czerń z czarnej otchłani pełnej czarnych czarności, och!

aż mi się skojarzyła Franziska von Karma.
[84] Re: Żal, co dupę ściska
i [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.11.2006, 10:05:43, odpowiedź na #79, oceny: +0 -0
[92] Re: Żal, co dupę ściska
CeLL [*.akron.net.pl], 14.11.2006, 17:19:19, odpowiedź na #84, oceny: +0 -0
CeLLCo za gra/kawałek?
[98] Re: Żal, co dupę ściska
Idn [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.11.2006, 18:00:17, odpowiedź na #92, oceny: +0 -0
IdnGyakuten Saiban AKA Phoenix Wright.
[209] Re: Żal, co dupę ściska
Yanek [*.acn.waw.pl], 18.11.2006, 19:59:19, odpowiedź na #73, oceny: +0 -0
YanekO tak.. byłeś boski... ups... troszkę ci pociekło boczkiem... zliż językiem
[213] Re: Żal, co dupę ściska
duke3d [.*], 21.11.2006, 20:36:49, odpowiedź na #209, oceny: +0 -0
duke3dNie jestem twoja dziwka. Sorry :(
[208] Re: Żal, co dupę ściska
Yanek [*.acn.waw.pl], 18.11.2006, 19:59:01, odpowiedź na #71, oceny: +0 -0
YanekPołykaj! POŁYKAJ!!
[78] Re: Żal, co dupę ściska
i [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.11.2006, 09:13:41, odpowiedź na #66, oceny: +0 -0
no dobra, przyznaję się, pisałem lepsze w tej ósmej klasie. a na pewno sprawniejsze gramatycznie, ortograficznie i stylistycznie. och, ależ ze mnie atęszyn hor.
[99] Re: Żal, co dupę ściska
Roshi [*.gprsbal.plusgsm.pl], 14.11.2006, 19:36:26, odpowiedź na #66, oceny: +0 -0
Kuźwa.. Mój następny mentor.. Za chwilę będę musiał się ostro rozjaźniać, żeby za wami nadążyć.. [mała litera była w "wami", sorki, celowa]
[102] Re: Żal, co dupę ściska
Idn [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.11.2006, 21:27:12, odpowiedź na #99, oceny: +0 -0
Idnto masterpis Twojego idola Yanka, szerloku.
[105] Re: Żal, co dupę ściska
Roshi [*.gprsbal.plusgsm.pl], 14.11.2006, 21:55:47, odpowiedź na #102, oceny: +0 -0
Widzę, że jeszcze nikt nie podchwycił idei - nie bronię Yanka, tylko próbuję uświadomić ludzi (co ja pierdolę? przecież tu się nikogo nie da uświadomić..), że wszyscy mają prawo do błędu, a Ci, którzy mają ich na koncie dosyć sporo, nie powinni innych gnoić - tak z grubsza.
A że to masterpis - zauważyłem - nie nawiązywałem jednak do samego tekstu, a do celu, w jakim został tu umieszczony..
To mniej więcej tak, jak gdybyś chciał na pytanie "która godzina?" odpowiedzieć "szarozielony"..
Chyba że istnieje jakieś głęboko ukryte znaczenie, które zna jedynie sam autor posta..
Geez.. Why it's so fucked up? Still arguin'..
[107] Re: Żal, co dupę ściska
Idn [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.11.2006, 22:12:14, odpowiedź na #105, oceny: +0 -0
Idnjest różnica między popełnieniem błędu, a sprzedawaniem go za 24,99. dlaczego niby michio miałby nie mieć prawa nazywać rzeczy po imieniu? "kto jest bez grzechu niech pierwszy rzuci kamień"? tym bardziej, że grzechy michia są trywialne, w porównaniu z tym, co wyczynia imć Yanek.

a "głęboko ukryte znaczenie" i "cel" "szarozielonego" w tym przypadku nie ma nic wspólnego z Twoim "która godzina?" i osobiście uważam, że jest umieszczony przyjemnie absurdalnie. lurk moar.
[116] Re: Żal, co dupę ściska
duke3d [.*], 14.11.2006, 22:56:40, odpowiedź na #105, oceny: +0 -0
duke3dtylko próbuję uświadomić ludzi (co ja pierdolę? przecież tu się nikogo nie da uświadomić..)
Jak bedziesz dorosly, to opowiem ci o pszczolkach i zabach.

że wszyscy mają prawo do błędu, a Ci, którzy mają ich na koncie dosyć sporo, nie powinni innych gnoić - tak z grubsza. No to patrz - nie wiesz kim jestem (przynajmniej mam nadzieje, ze kumple mnie wsypali), wiec nie wiesz, czy mam jakies bledy na koncie czy nie. A to znaczy, ze mam prawo twierdzic, iz mam na koncie same sukcesy, ergo: moge wsadzac Yankow do gnojowki jesli uwazam, ze tam ich miejsce.
[207] Re: Żal, co dupę ściska
Yanek [*.acn.waw.pl], 18.11.2006, 19:58:19, odpowiedź na #66, oceny: +0 -0
YanekSsij mocniej dziwko
[60] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Vincent [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.11.2006, 00:39:31, odpowiedź na #37, oceny: +0 -0
VincentNie ma to jak konstruktywna dyskusja. A tak na marginesie normalny człowiek przeprosiłby za zrobienie z dobrego czasopisma - oczojebnego pisemka dla dzieci poniżej 5 roku życia a nie teraz jechał po wszystkich którzy próbują coś zrobić bądź co bądź lepiej od Ciebie. Racja - Otaku zawiodło, masa błędów etc. I co? Do konca życia będziemy za to wieszac psy na Yanku za ten pierwszy numer? Następny będzie lepszy, a co! A nawet jeśli nie Otaku nie wypali (czego oczywiście NIE życzę) to trudno. Nie sądzę żeby to była jakaś kompromitacja, a właśnie próba naprawienia czegoś co KTOŚ "zepsuł" - mówiąc delitkanie. Co do O#1SE sądzę ze pomysł bardzo zabawny :) Pozdrawiam
[61] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
otaking [*.espol.com.pl], 14.11.2006, 00:52:44, odpowiedź na #60, oceny: +0 -0
Racja - Otaku zawiodło, masa błędów etc. I co?

I chcą za to teraz 25 złotych, niepiśmienny pojebie. Coś jeszcze chcesz powiedzieć?
[80] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
i [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.11.2006, 09:22:32, odpowiedź na #61, oceny: +0 -0
misio, nieładnie piszesz. rozumiem wyzywać ludzi od pojebów z osranymi majtami na głowie, ale od niepiśmiennych? zgorszyłem się. albo będę dżezi - jakby zgorszyłem się.
[64] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
duke3d [.*], 14.11.2006, 01:59:39, odpowiedź na #60, oceny: +0 -0
duke3dWiekszosc "dzieci ponizej piatego roku zycia" nie umie czytac, ty swiniojebco. 80 procent wszystkich czytelnikow nowego "Kawaii" stanowil glowny trzon wiekowy fandomu - 12/17-latki.
Nikt niczego nie zepsul. Bredzisz, eunuchu.
[100] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Roshi [*.gprsbal.plusgsm.pl], 14.11.2006, 19:42:52, odpowiedź na #64, oceny: +0 -0
Już wiem, kim jesteś!
Jesteś pierdolonym super-ego pieprzonego Micza!

Taa.. Rozgryzłem to.. Może nie było to tak trudne, skoro oboje używacie porównywalnie sophisticated słownictwa.. ;)
Omedeto!
P.S. - nie, nie zniżyłem się tak do końca do 'waszego' poziomu stylistyki - chciałem tylko nawiązać z 'wami' lepszy kontakt.. :)
[101] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Vincent [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.11.2006, 21:19:43, odpowiedź na #100, oceny: +0 -0
VincentPrzykre jest to ze tak bardzo zaniżaja oni poziom komentarzy na ACP swoim brakiem jakiejkolwiek kultury
[103] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Idn [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.11.2006, 21:35:46, odpowiedź na #101, oceny: +0 -0
Idnpokaż go to palcem (ten poziom on), bo chciałbym uwierzyć, że śnię. być może u Ciebie w domu nazwanie gówna gównem jest niewybaczalnym faux pas, ale w prawdziwym świecie tak zwykło się robić.
[106] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Roshi [*.gprsbal.plusgsm.pl], 14.11.2006, 21:58:18, odpowiedź na #103, oceny: +0 -0
Nazywanie gówna gównem może "fopa" nie jest, ale przejeżdżanie po ludziach kombajnem i obsypywanie ich chujkami, ciulami, świniojebcami może już bardziej, isn't it?
[108] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
hattori hanzo [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.11.2006, 22:19:08, odpowiedź na #106, oceny: +0 -0
hattori hanzoA co, jeśli chujkami, ciulami (świonojebcami może nie, bo do tego trzeba ponoć mieć jaja) właśnie są? Tak retorycznie pytam.

Roshi, IMO sam się podkładasz swoimi tekstami.
[110] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Idn [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.11.2006, 22:21:22, odpowiedź na #108, oceny: +0 -0
Idnzawsze można te świnie jakoś strap-onem, myślę.
[109] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Idn [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.11.2006, 22:19:46, odpowiedź na #106, oceny: +0 -0
Idnniekoniecznie. a co jeśli zasłużyli? co jeśli wypowiadają się o sprawach, o których nie mają bladego pojecią i piszą tylko dlatego, że zbulwersowało ich słownictwo bądź sam fakt zaistnienia werbalnej agresji? co jeśli są chujkami, ciulami i świniojebcami? tu jest internet, tu nie ma miejsca na polityczną poprawność, żeby jej obrońcom czasem żyłka z tego powodu nie pękła.
[111] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Roshi [*.gprsbal.plusgsm.pl], 14.11.2006, 22:34:36, odpowiedź na #109, oceny: +0 -0
Spoko - EOT - jestem szczylem - nie znam się.
Wiem tylko, że do pewnych spraw można dochodzić inaczej niż przez chujkowanie - ale to może tylko moja wizja..
Sorry.
[112] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
roshi. [*.espol.com.pl], 14.11.2006, 22:42:33, odpowiedź na #111, oceny: +0 -0
[119] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Roshi [*.gprsbal.plusgsm.pl], 14.11.2006, 23:02:11, odpowiedź na #112, oceny: +0 -0
Micz! Toż to wspaniałe! Jak udało Ci się dotrzeć do mojego profilu na ACP, dałnlołdnąć na dysk zdjęcie sprzed jakichś czterech lat, wrzucić do Zaawansowanego Edytora Grafiki (jakim jest Paint) i - nade wszystko - użyć obcego języka, by mi ubliżyć!
Ouch.. Mast hef hert.. Stil das..
Tak baj de łej - dobrze się bawisz? Szkoda, że nie stać mnie na Painta, też bym się w 'obróbkę' pobawił..
Jak to było?
Try more, EMO.
[122] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
otaking [*.espol.com.pl], 14.11.2006, 23:12:44, odpowiedź na #119, oceny: +0 -0
Uwiodły mnie twoje brwi.

BRWI!
[137] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
SHOOP DA WHOOP [*.interbit.com.pl], 15.11.2006, 19:21:26, odpowiedź na #122, oceny: +0 -0
SHOOP DA WHOOPCan Puchiko play too?
[138] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
SHOOP DA WHOOP [*.interbit.com.pl], 15.11.2006, 19:22:24, odpowiedź na #137, oceny: +0 -0
SHOOP DA WHOOPI meant this
[139] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
puchiko as a boy [*.espol.com.pl], 16.11.2006, 00:43:33, odpowiedź na #138, oceny: +0 -0
cute.

ale poświęć czas lepiej na naukę planowania kadrów na stronie, bo jeszcze Ci nie idzie.
[140] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
lol internetto [*.interbit.com.pl], 16.11.2006, 11:06:13, odpowiedź na #139, oceny: +0 -0
lol internettoSilence, albo... WYSMARUJĘ CIĘ W MOIM WEBKOMIKSIE!
[128] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
książę pomorski [*.aster.pl], 15.11.2006, 09:39:26, odpowiedź na #119, oceny: +0 -0
Jaką 'obróbkę', ty nawet nie wiesz, co to cudzysłów. Głąbie.
[125] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Vincent [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.11.2006, 00:00:26, odpowiedź na #109, oceny: +0 -0
VincentA co jeśli ktoś cierpi na chroniczny brak myślenia i zanik kultury a jedyne co potrafi robić to jechać po wszystkich i wszystkim co ma inne poglądy niż on (czyli praktycznie po wszystkich) ew. stara się zrobić coś czego on nie robi bądź naprawić to co on ślicznie spieprzył (czyli praktycznie też wszystkich), do tego jechać dosyć wulgarnie i nie posaidając nawet żadnych logicznych powodów żeby coś komuś powiedzieć? Tylko tak po prostu, byle wyjechać z chamstwem.
[126] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Idn [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.11.2006, 00:02:24, odpowiedź na #125, oceny: +0 -0
Idnnie znam nikogo takiego. chyba, że mówisz o Yanku.
[113] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
duke3d [.*], 14.11.2006, 22:43:52, odpowiedź na #101, oceny: +0 -0
duke3dPrzykre jest to, ze tak bardzo zaniżaja oni poziom kultury na ACP swoim brakiem jakiejkolwiek inteligencji.
Idz pogonic ludzi w Empikach.
[114] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
michio2 (worse than michio1) [.*], 14.11.2006, 22:44:17, odpowiedź na #100, oceny: +0 -0
michio2 (worse than michio1)Już wiem, kim jesteś! Jesteś pierdolonym super-ego pieprzonego Micza!
Phi, tez mi odkrycie. Ja z kolei wiem, ze jestes nieslubna corka Yanka a sie tym nie chwale.
To teraz znajdz jeszcze moje Id i bede znowu kompletny.

P.S. - nie, nie zniżyłem się tak do końca do 'waszego' poziomu stylistyki - chciałem tylko nawiązać z 'wami' lepszy kontakt.. :)
Wiec WYNIKANIE, a nie ALTERNACJA, glabie kapusciany.
[118] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Idn [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.11.2006, 22:59:31, odpowiedź na #114, oceny: +0 -0
IdnTo teraz znajdz jeszcze moje Id
myślę, że Id michia jest Yanek, reprezentujący wszystkie skryte pragnienia papieża mangi (m.in. wydanie magazynu o mandze, założenie konta na deviantarcie i pisanie mrocznych, skomplikowanych wierszy o egzystencjalnej naturze, a także opowiadań o ciemnej ciemności), który, z racji piastowanego stanowiska, nie może sobie pozwolić na ich uzewnętrznianie. i tak naprawdę cała ta afera jest efektem odwiecznego konfliktu Superego (któremu obecnie podlega również Ego, czyli sam michio) z Id. tylko jeszcze nie wiem gdzie w tym wszystkim jest libido i seks analny z własną matką, ale myślę, że wspólnymi siłami i do tego dojdziemy.
[120] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Roshi [*.gprsbal.plusgsm.pl], 14.11.2006, 23:05:34, odpowiedź na #118, oceny: +0 -0
Myślisz, że przes seks analny z własną matką można jednak do czegoś dojść? W sumie.. Może rzeczywiście.. Wspólnymi siłami..
Micz pomoże - Micz naprawi..
[124] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
duke3d [.*], 14.11.2006, 23:39:52, odpowiedź na #120, oceny: +0 -0
duke3dRoshi, czy ty wlasnie powiedziales "seks"? Natychmiast przestan uzywac slow ktorych znaczenia nie znasz! Badzze empirysta, do cholery...
[132] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
lucy [*.aster.pl], 15.11.2006, 09:57:12, odpowiedź na #100, oceny: +0 -0
Roshi. Normalnie dałeś się sprowokować jak Frytka Wojewódzkiemu.
[151] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Vericon [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.11.2006, 13:58:50, odpowiedź na #64, oceny: +0 -0
"Nie zgadzam się z czyimś zdaniem - wyzywam go od eunuchów i świniojebców!"
[154] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
duke3d [.*], 16.11.2006, 14:08:39, odpowiedź na #151, oceny: +0 -0
duke3dArgumenty na twoje bredzenie byly tuz obok. Rozumiem, nie doczytales.
[150] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Vericon [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.11.2006, 13:54:07, odpowiedź na #37, oceny: +0 -0
"Stworzyli coś, co mi się nie podoba! Złodzieje!"
[165] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Idn [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.11.2006, 14:43:01, odpowiedź na #150, oceny: +0 -0
Idntak to się ładnie nazywa, wiesz. jak miły pan akwizytor sprzeda Ci okdkurzacz za jedyne 9999,99PLN mówiąc, że to wybawienie dla Twojego dywanu, a tak naprawdę ledwo co wciągą papierki o średnicy ~1cm, ma niewyprofilowaną, odpadającą rączkę i obiektywnie rzecz biorąc wart jest nie więcej jak 10zł na straganie panów zza wschodniej granicy, czy ów sprzedawca nie jest złodziejem?
to już nie jest kwestia subiektywnej oceny. gdyby Yanek stworzył fanzin nikt nie miałby do niego pretensji, ot kolejna amatorka, w dodatku kiepska, niech se to sprzedaje po konwentach, może ktoś kupi. ale monsieur Yanek wydał pismo, magazyn, w pełni komercyjny, z numerkiem ISBN, tak zwany produkt i ten oto produkt jest gównem jakiego jeszcze nie było w historii produktów, ma mniej stron niż ustawa przewiduje, artykuły są conajmniej pretensjonalne, a cena, zamiast, dajmy na to, złotówki, wynosi tyle, co cena profesjonalnie zrobionego pisma z konkurencyjnej branży. w tej chwili Yanek próbuje sprzedać ten sam syf za dużo, dużo więcej i obrócić całą sprawę w żart. wybacz, jeśli to nie jest dla Ciebie złodziejstwem, to znaczy, że masz coś nie tak z funkcjami mózgu i przydałaby Ci się lobotomia, bądź coś w ten deseń.
[174] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
michiodot [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.11.2006, 14:57:22, odpowiedź na #165, oceny: +0 -0
michiodotwybacz, jeśli to nie jest dla Ciebie złodziejstwem, to znaczy, że masz coś nie tak z funkcjami mózgu i przydałaby Ci się lobotomia, bądź coś w ten deseń.
Zalecam lobotomię frontalną. Wkłada się cienką metalową pipetę w korę frontalną (pomiędzy nosem a kanalikiem łzowym) i wchodzi w tkankę miękką w płacie czołowym. Kilka płynnych szarpnięć w dół i górę, oddzielenie lateral hypothalamus, czyli bocznej części podwzgórza, która jest odpowiedzialna za odczuwanie przyjemności. Rezultatem jest szybka redukcja stresu oraz, na co mam nadzieję, poprawa poglądów Vincenta.
[49] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Deedlit [62.29.133.*], 12.11.2006, 16:32:18, odpowiedź na #34, oceny: +0 -0
DeedlitYanek.... Ty po prostu jesteś zboczony psychicznie >XD
[65] mały biedny zapomniany i niedowartościowany
emokid_O_o [*.espol.com.pl], 14.11.2006, 02:18:09, odpowiedź na #34, oceny: +0 -0
Ciemnosc spowila moje oczy, cisza zaatakowala moje uszy setkami glosnych igiel... bylam odcieta od swiata. Rachuba czasu zostala utracona juz dawno. Umysl pochloniety praca poszczegolnych neuronow powoli i nieuchronnie zaglebial sie w metliku rozmyslan. Czemu tu jestem? Kim jestem? Czemu nie pamietam nic. Gdzie jest to gdzie jestem?? Jestem swiadoma. To jest najwazniejsze. Czemu nie dane mi jest zobaczyc tego co kryje sie za zaslona ciemnej nocy??

Trwalo to niewiadomo ile... dni, noce... pozbawiona rachuby czasu nie bylam w stanie tego wszystkiego zliczyc. W pewnym momencie nastalo swiatlo. Nie bylo jasne... raczej ciemne i czarne. Nie moglam ujrzec nic wiecej. Moje nie przyzwyczajone oczy powoli wylapywaly detale ciemnego swiatla. Widzialam postacie ludzi, skapanych w jasnych przeblyskach swiatla. Pulsujaca rytmem muzyka powoli wdzierala sie do glowy. Powolny, jednostajny lomot bebna i syntezatora... ludzie pochlonieci swoistym dance macabre. Lecialam miedzy ludzmi, miedzy ich spoconymi cialami, nos wylapujacy fetor i odor ludzi od kilku godzin/dni/lat? zatopionych w ekstatycznym tancu. Dopiero po chwili zdalam sobie sprawe z faktu iz wsrod mijajacych mnie ludzi jest dwoch wysokich mezczyzn ktorzy zdawali sie mnie niesc. Niesc? Po co? Dlaczego? Wisze w powietrzu...

Lece?

W pewnym momencie skrecilismy gwaltownie. Polozyli mnie na podwyzszeniu w zaciemnionej lozy. Odwrocili sie, zasuneli kotare i opuscili mnie.
Miesnie szyi nie reagowaly. Kazdy ruch trwal slimaczo dlugo... zupelnie jakbym tonela w galarecie egzystencji. Wtem stalam sie swiadoma... obok mnie siedzial On.
Nasze oczy spotkaly sie. Wysoki, dlugowlosy cien, skopany w mroku. Jego niebieskie oczy, hipnotyczne spojrzenie oraz usmiech... ten usmiech.. Pochylil sie, rozchylil fragment owijajacego mnie materialu, moja naga skora przylgnela do jego czarnej koszuli, jego usta spoczely na mojej szyi.. Katem oka w ciemnosci jego ust dojrzalam ostry blysk.
Nagle uczucie bolu przeszylo mnie momentalnie ustepujac slodkiej przyjemnosci. Czulam jak moje cialo z kazdym uderzeniem serca powoli wiotczeje pograzajac sie w nadchodzacej ciemnosci... ... znow ciemnosc... z kazdym uderzeniem.... ... serca... ... krew...

Kropla... po kropli... ciemnosc...

...bylo jasno. Oczy powoli lapaly ostrosc. Lezalam zawinieta w material przy duzych metalowych drzwiach. Dwoch facetow, ktorych znalam nie mogac sobie przypomniec skad, chwycilo mnie, wnioslo przez metalowe drzwi chlodni, polozylo na zimnym metalu, drzwi zamknely sie. Ogarnal mnie chlod i ciemnosc... ciemna ciemnosc...
[77] Re: mały biedny zapomniany i niedowartościowany
i [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.11.2006, 09:09:03, odpowiedź na #65, oceny: +0 -0
fajne, pisałem takie w ósmej klasie podstawówki, och, cóż za wewnętrzne napięćie, cóż za strumień świadomości... Yanek, myślałeś może o tym, żeby książkę wydać jak Jedi? byłaby bestselerem wśród mrocznych czternastolatek z dysortografią, dysgramatyką, dysstylistyką i dysmózgowiem.
[89] Re: mały biedny zapomniany i niedowartościowany
lucy [*.aster.pl], 14.11.2006, 10:37:58, odpowiedź na #77, oceny: +0 -0
Duh. Tym ostatnim zwłaszcza.
[131] Re: mały biedny zapomniany i niedowartościowany
che guevara [*.aster.pl], 15.11.2006, 09:54:06, odpowiedź na #77, oceny: +0 -0
Ej, mam pomysł. Niech Yanek wyda książkę Dżedaja i dołączy do Otaku. Najlepiej na CD, żeby nie było literówek.
[210] Re: mały biedny zapomniany i niedowartościowany
Yanek [*.acn.waw.pl], 18.11.2006, 20:01:35, odpowiedź na #65, oceny: +0 -0
YanekSmakowało?
[35] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Joe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.11.2006, 12:26:24, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
JoePo papieżu mangi spodziewałem się większej odpowiedzialności za słowa. Rzucanie oskarżeń, a potem wykręcanie się to raczej domena znienawidzonych przez Ciebie debili. Czyżbyś doszedł do wniosku, że skoro nie możesz ich pokonać to lepiej się do nich przyłączyć?

Nie zgadzam się też z drugą postawioną przez Ciebie tezą. W moim odczuciu, gdyby ktoś pokusił się o zorganizowanie plebiscytu na największego kretyna w fandomie miałbyś większe szanse na wygraną niż Yanek.
[36] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
otaking [*.espol.com.pl], 12.11.2006, 13:17:12, odpowiedź na #35, oceny: +0 -0
Och, och. Chcesz powiedzieć, że Yanek nigdy nie założył sobie osranych majtek na głowę?
[81] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
i [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.11.2006, 09:25:48, odpowiedź na #36, oceny: +0 -0
photo or it didn't happen!

nie żebym nie wierzył, ale ominęło mnie to faptastyczne wydarzenie. :/
[38] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
duke3d [.*], 12.11.2006, 13:28:06, odpowiedź na #35, oceny: +0 -0
duke3dW moim odczuciu, gdyby ktoś pokusił się o zorganizowanie plebiscytu na największego kretyna w fandomie miałbyś większe szanse na wygraną niż Yanek.
Wasc raczy zartowac. Dowcip kiepsciejszy niz trzecie wydanie Otaku 1. Yanek jest w tej chwili bezkonkurencyjny.
[43] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Joe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.11.2006, 14:47:53, odpowiedź na #38, oceny: +0 -0
JoeW wyborach decyduje większość. Większość fanów pomimo wielokrotnych tłumaczeń, zapewnień i wyjaśnień samego zainteresowanego, wciąż uważa michia za osobę, która z przyzwoicie funkcjonującego Kawaii uczyniła kolorowe gówienko nie warte dotknięcia nawet długim kijem, co zaowocowało jego zniknięciem z rynku. Tymczasem Yanek w powszechnym mniemaniu jest śmiesznym kolesiem od cosplayów i redaktorem niezbyt udanego i niezbyt znanego fanzinu. Tak, bez dwóch zdań stawiam na wygraną michia.
[62] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Dembol [*.net.autocom.pl], 14.11.2006, 01:03:11, odpowiedź na #43, oceny: +0 -0
DembolW wyborach decyduje większość.
Jak pokazuje przykład wyborów parlamentarnych i prezydenckich większosć może się mylić.
[63] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
otaking [*.espol.com.pl], 14.11.2006, 01:13:32, odpowiedź na #62, oceny: +0 -0
Joe chciałby zrobić plebiscyt, czy 2+2=4 czy 2+2=5.
[75] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
i [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.11.2006, 08:58:50, odpowiedź na #63, oceny: +0 -0
zważywszy na poziom większości ewentualnych plebejuszy wygrałoby 5.
[95] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
titus pullo jr. narodził się dziś [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.11.2006, 17:37:43, odpowiedź na #75, oceny: +0 -0
titus pullo jr. narodził się dziśJa obstawiam 6,27.
[133] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Joe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.11.2006, 17:45:40, odpowiedź na #63, oceny: +0 -0
Joe2 + 2 ≈ 5 dla bardzo dużych wartości dwójki
[135] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
otaking [*.espol.com.pl], 15.11.2006, 18:38:57, odpowiedź na #133, oceny: +0 -0
Opowiedz jakiś dowcip z XXI wieku.
[212] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
ble [*.telpol.net.pl], 21.11.2006, 00:14:17, odpowiedź na #135, oceny: +0 -0
to zależy od wybranej przestrzeni i metryki
[90] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Deptak Boguslawa [*.internetdsl.tpnet.pl], 14.11.2006, 14:54:19, odpowiedź na #43, oceny: +0 -0
Goth, ale z ciebie debil, Michale Durysie.
[91] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Joe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.11.2006, 16:08:22, odpowiedź na #90, oceny: +0 -0
JoeOpinia brukowca nic dla mnie nie znaczy.
[123] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Doktor Who (who who who who) [*.espol.com.pl], 14.11.2006, 23:18:25, odpowiedź na #91, oceny: +0 -0
Michale D., ale on ma akurat racje, w tym przypadku.
[93] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
CeLL [*.akron.net.pl], 14.11.2006, 17:23:14, odpowiedź na #43, oceny: +0 -0
CeLLWiększość mandomu to wczesnonastoletnie, zdebilałe i skonfudowane seksualnie emokidsy, które nie radzą sobie nawet z alkoholem na konwencie, co dopiero z etyczną wyceną czegokolwiek.
[153] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Vericon [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.11.2006, 14:06:53, odpowiedź na #38, oceny: +0 -0
Yanek bezkonkutrencyjny? Dobra: Wydawanie broszurki niskiej jakości za 30 zł może jest głupie.
A co głupiego zrobił michio?
Gdy nie zgadza się z czyimś zdaniem - wyzywa...
Przerabia ich zdjęcia w Paincie...
Wyśmiewa się z czyichś brwi (!)...
Kryje się pod różnymi ksywkami, jakby nie wiedział jak łatwo go namierzyć!
itd, itd.
Bardzo się stoczył.
[162] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
michio6 [.*], 16.11.2006, 14:32:35, odpowiedź na #153, oceny: +0 -0
michio6Gdy nie zgadza się z czyimś zdaniem - wyzywa...
Ja mysle, ze po prostu zle znosi pierdolenie glupot.

Przerabia ich zdjęcia w Paincie...
W szopie, memonosicielu.

Wyśmiewa się z czyichś brwi (!)...
To jest twoja interpretacja.

Kryje się pod różnymi ksywkami, jakby nie wiedział jak łatwo go namierzyć!
LOL! Pokaz te rozne ksywki, superhaxorze. Zwaz tylko zauwazyc, ze nawet 19-letni emokok wie, ze "espol" to awatar jest.

itd, itd.
Go on, make my day.

Bardzo się stoczył.
...pod stol. Ze smiechu, czytajac Vincenta, Roshi'ego itd. itd....
[166] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
to ja jestem michio! [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.11.2006, 14:45:24, odpowiedź na #153, oceny: +0 -0
to ja jestem michio!kup sobie mózg, jak sam Ci nie wyrósł, zdarza się.
[129] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
tommy february [*.aster.pl], 15.11.2006, 09:44:46, odpowiedź na #35, oceny: +0 -0
Joe, nie nadużywaj słów, których znaczenia nie jesteś pewien. Czyli jakiejś połowy Twoich zasobów.
[148] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Vericon [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.11.2006, 13:52:31, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
Jak uważasz, że Otaku to gówno, to po prostu go nie kupuj. Zaś specjalna edycja 1. nr-u pewnie znajdzie z kilkudziesięciu nabywców.
[158] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Dembol [*.net.autocom.pl], 16.11.2006, 14:20:41, odpowiedź na #148, oceny: +0 -0
DembolCzyli już nie można opiniować i ratować innych przed wydaniem kasy na jak to określiłeś/-aś "gówno"?
[160] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Idn [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.11.2006, 14:29:08, odpowiedź na #148, oceny: +0 -0
Idnjak uważasz, że wojna w Iraku to gówno, to po prostu nie zwracaj na nią uwagi. wiem, przesadzone, ale prawdziwe. co daje Ci prawo do odbierania nam prawa krytyki?
[142] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Yen [*.interbit.com.pl], 16.11.2006, 11:13:55, odpowiedź na #28, oceny: +0 -0
YenYanek, dałeś dupy jak świnia w rzeźni. Drzesz mordę niepotrzebnie, a troll tylko się delektuje kolejnymi smarkami z Twojej piwnicy. Sad but true.
[211] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Yanek [*.acn.waw.pl], 18.11.2006, 20:03:13, odpowiedź na #142, oceny: +0 -0
YanekNa gołe klaty... tu i teraz! :P
[104] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
LOL I'M USING THE INTERNETS! [*.interbit.com.pl], 14.11.2006, 21:43:58, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
LOL I'M USING THE INTERNETS!Spengbub sey soumfing funnay egaynn!
[121] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
otaking [*.espol.com.pl], 14.11.2006, 23:07:57, odpowiedź na #104, oceny: +0 -0
Is that you, Yenek?
[136] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Yen [*.interbit.com.pl], 15.11.2006, 19:04:06, odpowiedź na #121, oceny: +0 -0
Yenlol
[147] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Vericon [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.11.2006, 13:50:38, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
Michio - rozumiem, że nie podoba ci się Otaku. Masz wolność wyrażania poglądów, mówienia, że "Otaku jest głupie" lub nawet, że "Otaku to gówno". Dobrze! Nie podoba ci się - nie kupuj drugiego numeru. Ale dlaczego wyzywasz Yanka? Wydał pierwsze od dwóch lat pismo o m&a, zobaczymy, czy się utrzyma - jeśli nie - szkoda.
Poza tym... Przecież niektórym może się Otaku podobać.
[152] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Michio-kun [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.11.2006, 14:01:16, odpowiedź na #147, oceny: +0 -0
Michio-kunAle dlaczego wyzywasz Yanka? Wydał pierwsze od dwóch lat pismo o m&a
Wydał fanzin jakich wiele. Zapewne lepszy od jednych fanzinów i z pewnością gorszy od innych. Różni się tylko tym od pozostałych, że Yankowi się wydaje że to nie fanzin. Nie gloryfikuj czegoś, czego się nie da gloryfikować.

Poza tym... Przecież niektórym może się Otaku podobać.
Każdemu jego porno.
[24] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Tiber [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.11.2006, 00:32:11, oceny: +0 -0
TiberZ wielką chęcią ściągne skany!
[25] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
SasiK [*.chello.pl], 12.11.2006, 05:04:42, odpowiedź na #24, oceny: +0 -0
SasiKSanzo nie wychylaj się tak lepiej ;] // byle jakie pisemko.. nie rozśmieszajcie mnie dodatkami błagam xDDDD
[32] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
sanzo [*.internetdsl.tpnet.pl], 12.11.2006, 11:46:27, odpowiedź na #25, oceny: +0 -0
a naaastąp. Z tobą to akurat nie ma o czym gadać, bo nie masz żadnej argumentacji i w ogóle. Przejrzałaś pewnie na doji kilka stron (zapewne tylko moje) i od razu złe itp. Wolę coś robić (nawet jak początki nie są za dobre) niż być takim szarym mułem i pokazywać kozaka jak to zza monitora ładnie się bluzga i wybrzydza.
[39] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
duke3d [.*], 12.11.2006, 13:39:41, odpowiedź na #32, oceny: +0 -0
duke3dPanie, dales dupy i tyle. Skoros grafoman to najpierw naucz sie pisac zamiast publicznie osmieszac i jeszcze drzec ryj.
[83] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
nighty [*.chello.pl], 14.11.2006, 09:53:20, odpowiedź na #32, oceny: +0 -0
nightysanzo, wez olej, krytykowac kazdy potrafi, a skoro mysli, ze sam zrobi lepiej to niech pierw zrobi, a potem z toba dyskutuje.
[85] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
otaking [*.espol.com.pl], 14.11.2006, 10:08:07, odpowiedź na #83, oceny: +0 -0
lol
[87] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
i [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.11.2006, 10:25:29, odpowiedź na #32, oceny: +0 -0
michio, w przeciwieństwie do Ciebie, potrafi pisać. jest w ogóle taki dobry zwyczaj, że te "nie za dobre początki", jak to bardzo optymistycznie określiłeś, pisze się do szuflady, a nie kaleczy nimi wzrok osób postronnych.
[88] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
i [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.11.2006, 10:28:50, odpowiedź na #87, oceny: +0 -0
kurna, myślałem, że sanzo pije do michio. klepanie na acepie zaraz po pierwszej kawie z rana przed pracą nie jest dobrym pomysłem (co oczywiście nie zmienia faktu, że teksty w/w są chujowe jak barszcz).
[96] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
duke3d [.*], 14.11.2006, 17:46:10, odpowiedź na #88, oceny: +0 -0
duke3dSmiem twierdzic, ze moja tworczosc okololiteracka jest na poziomie troche wiecej niz ciut (interpretant: skromnosc) wyzszym niz dokonania takiego na przyklad pana Sanzo. Moglbym wystawic jeden czy drugi tekst, ale wierzcie mi, zanudzilby was na smierc.
[26] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Radical [*.crowley.pl], 12.11.2006, 09:36:23, oceny: +0 -0
RadicalO_o ... Gratuluję redakcji dobrego humoru w taką pogodę.
[27] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Dżejkob [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.11.2006, 11:05:26, oceny: +0 -0
A co to zmieni? Widziałem 2 nr, jest raczej średni. Połowa tekstów, najprawdopodobniej w troszke innej formie (mam nadzieje), pojawiała się w Kawaii. Każdy nr będą wydawac podwójnie z dodatkowymi artykułami, żeby zachęcić do czytania? Dla mnie to pisemko jest na 0.
[130] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
lucy lux perpetua [*.aster.pl], 15.11.2006, 09:51:13, odpowiedź na #27, oceny: +0 -0
Drugi numer raczej średni? Co do jakości testów, nie będę się wypowiadać, ale wciąż są literówki, ortografy, autorzy mają też chyba kłopoty z interpunkcją. Mniej niż w poprzednim numerze, but still. Nic dziwnego, że w powszechnej opinii mangowcy są odmóżdżeni, skoro jarają się pisemkiem, którego autorzy nie do końca opanowali język ojczysty.
[134] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
michiodot [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.11.2006, 18:16:57, odpowiedź na #130, oceny: +0 -0
michiodot*20 LETNIA* (na okładce!)

*UŻEKŁA* (może "użarła"?)

*ROŻNOWIŁEŚ (na grillu?)

*ZRUJNOWANY (...) SAMOCHÓD, STATEK* (moje ulubione!)

*YOKO KANO*

*TERAZ, JEŚLI TYLKO CHCESZ TA, ORAZ 2000 INNYCH PRZYPINEK, MAGNESÓW, BRELOKÓW, OTWIERACZY I PODKŁADEK MOŻE BYĆ TWOJE!* (yay!)
[41] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Ozz [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 12.11.2006, 13:46:28, oceny: +0 -0
OzzZadziwiające, ile negatywnych emocji może wywołać jeden niewinny żarcik ;]
[42] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Dembol [*.net.autocom.pl], 12.11.2006, 14:47:25, oceny: +0 -0
DembolLOL. Pierwsze pismo gdzie okładka będzie grubsza od magazynu.
[50] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Froh [*.bielsko.dialog.net.pl], 13.11.2006, 15:36:42, oceny: +0 -0
Zastanawiam się czy nie przeprosić Jediego że nabijałem się z jego grafomanii. Z ułomności cnotę czynimy? Co następne - najgorszy hardsub? Najgorszy konwent? Wersja deluxe z dopracowaniem największych wtop i potknięć? Plus stany niestabilności psychicznej w wersji tabloid. Mam nadzieję że ktoś ich doceni i wręczy jakąś nagrodę na jakimś konwencie.
P.S. V2 naprawdę jest wizjonerem - czas przejść na emeryturę skoro jakością staje się brak jakości.
[55] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Vulcan [*.pools.arcor-ip.net], 13.11.2006, 22:58:24, odpowiedź na #50, oceny: +0 -0
VulcanZ zajebistych subów przypomina mi się pamiętny Trigun subowany przez Reactora, który był usiany ortami jak jeż igłami:)
[58] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Froh [*.bielsko.dialog.net.pl], 13.11.2006, 23:58:48, odpowiedź na #55, oceny: +0 -0
A pamiętasz co było na końcu? Było by to motto "obecnych czasów"? Warto przenieść nowe idee w resztę życia fandomu - np: joe w końcu ma swoje niusowe perełki. Może by wprowadzić przykładowo jako punkt programów konwentów grupowe wyjście na miasto w piwno-towarzyskim celu? Po co użalać się na mierność i nudę na niektórych konwentach jak można zarządzać konwentowiczom rozrywki we własnym zakresie - panel zwiedzania miasta, czy zapoznania z lokalną kulturą. Taki "spieprzaj dziadu panel". Później organizatorzy mogliby opowiadać o swoich głupawkach. Można by zaczerpnąć garściami pomysłów z Latającego Cyrku.
[56] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
michiodot [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 13.11.2006, 23:51:31, odpowiedź na #50, oceny: +0 -0
michiodotJaki Yandom, takie Yanki.
[203] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Krejt [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 18.11.2006, 00:29:56, odpowiedź na #50, oceny: +0 -0
KrejtZ niecierpliwością oczekuję powrotu Tchawica-kun i ich "Powiedz halo Czarnemu Jackowi".
[204] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Froh [*.bielsko.dialog.net.pl], 18.11.2006, 06:18:21, odpowiedź na #203, oceny: +0 -0
A schron przeciwatomowy już posprzątałeś?
[205] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Dembol [*.net.autocom.pl], 18.11.2006, 11:37:55, odpowiedź na #203, oceny: +0 -0
DembolW specjalnej edycji za 20zł od chaptera ;)
[51] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Mai Takeru [*.chello.pl], 13.11.2006, 20:29:02, oceny: +0 -0
Mai TakeruLudzie! Nie spodziewałam sie takiej "dyskusji" na takim "poziomie" (cha, cha, cha). Co prawda, Michio przerobił Kawaii moje kochane na pisemko dla dzieciaczków, co prawda zawsze był on cyniczny... Ale walić takie teksty jak "założyłeś osrane majtki na głowę"?! Ja na miejscu Yanka nawet bym nie zaczynała z kimś, kto używa takich sformułowań, dyskutować. Jak widzę wspomniana cyniczność Michia przerodziła się w międzyczasie w zwykłe chamstwo. Smutne... A co do Otaku nr 1 SE - bo jak dotąd ten komentarz coś nie na temat jest :D - jakbym miała duuuże kieszonkowe, to bym kupiła. XD ALbo nie - namówiłabym kumpelę, żeby kupiła, i bym pożyczyła! XD
[52] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Bździągwa [*.internetdsl.tpnet.pl], 13.11.2006, 21:04:49, odpowiedź na #51, oceny: +0 -0
A ja na to "zasmażka" ;)
[53] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
saarbruckergurl [*.asternet.pl], 13.11.2006, 21:11:53, odpowiedź na #51, oceny: +0 -0
ale... co jeśli Yanek NAPRAWDĘ zakładał obsrane majtki na głowę? To zmienia postać rzeczy.
[57] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
otaking [*.espol.com.pl], 13.11.2006, 23:55:41, odpowiedź na #51, oceny: +0 -0
"A teraz załóż majtki i zrób mi herbaty".
[59] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Lucy [*.aster.pl], 14.11.2006, 00:29:15, odpowiedź na #51, oceny: +0 -0
Mai, dziewczynko. Sprawdź sobie w słowniku jeszcze raz słówko "cyniczny". I uważniej czytaj wypowiedzi starszych kolegów (te powyżej, na przykład). I dopiero potem zaciągaj długi.
[143] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Asher [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.11.2006, 12:53:45, odpowiedź na #59, oceny: +0 -0
Niewątpliwie - trzeba się wzorować na starszych kolegach, takich jak michio i duke3d!
[156] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
duke3d [.*], 16.11.2006, 14:12:44, odpowiedź na #143, oceny: +0 -0
duke3dIndeed - starszych. Ciesze sie, ze na podstawie moich kwiecistych postow prawidlowo oszacowales moj wiek.
[170] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Idn [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.11.2006, 14:49:49, odpowiedź na #156, oceny: +0 -0
Idnkłamiesz! pierwszy Duke może i miałby teraz 15 lat, ale 3D ledwo 10.
[176] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
duke3d [.*], 16.11.2006, 15:03:19, odpowiedź na #170, oceny: +0 -0
duke3dKrowa ci musiała nadepnąć na jajka, że dajesz Mai tak dużo lat!

Are you another incarnation of Michio?
[196] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Idn [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.11.2006, 17:56:48, odpowiedź na #176, oceny: +0 -0
Idntak, jestem jego jelitem cienkim.
[199] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
duke3d [.*], 16.11.2006, 18:39:36, odpowiedź na #196, oceny: +0 -0
duke3dCze, z tej strony wontroba
[76] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
i [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.11.2006, 09:01:18, odpowiedź na #51, oceny: +0 -0
☐ tits
☐ gtfo
[155] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Vericon [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.11.2006, 14:11:10, odpowiedź na #51, oceny: +0 -0
O proszę. Jak widać chamstwo i prymitywizm mają większą siłę przebicia. Nie znajdzie się nikt kulturalny, by np. poprzeć Mai. A dobrze ona prawi.
[157] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
:( [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.11.2006, 14:18:20, odpowiedź na #155, oceny: +0 -0
[168] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Idn [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.11.2006, 14:47:32, odpowiedź na #155, oceny: +0 -0
Idnweź ją na kawę zaproś, może nawet pójdziecie potem na jakieś bara bara, ale nie broń czegoś, czego nie da się bronić.
[192] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Froh [*.bielsko.dialog.net.pl], 16.11.2006, 17:14:09, odpowiedź na #168, oceny: +0 -0
Spytam znienacka - które z rodziców wg ciebie przekaże inteligencję a które urodę?
[197] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Idn [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.11.2006, 18:05:33, odpowiedź na #192, oceny: +0 -0
Idnbędą wypadkową genów Mai i listonosza.
[54] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
R4Zi3L [82.139.11.*], 13.11.2006, 21:16:22, oceny: +0 -0
R4Zi3Ljesli sie wam to oplaci to bedzie super :)
[74] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
kpt. Harlock [*.internetdsl.tpnet.pl], 14.11.2006, 08:52:48, oceny: +0 -0
kpt. HarlockPrzydałoby się zaopatrzyć. Ale drogie to to :(
[141] Cry you emos
Yen [*.interbit.com.pl], 16.11.2006, 11:10:34, oceny: +0 -0
YenSpieprzylem wam ciągłość strony. Now INTAKE EXCREMENT AND LET LOOSE THE MORTAL COIL!
[144] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Asher [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.11.2006, 13:02:24, oceny: +0 -0
Może podsumuję dyskusję:
Powstał front przyjaciół michia:
duke3d, Tiber, idn, Deptak bogusława,
I front jego przeciwników:
Vincent, Roshi, Joe.
Mam dziwne wrażenie, że ci pierwsi specjalizują się w opluwaniu wszystkich błotem, używaniem obficie przekleństw i przerabianiem zdjęć swoich przeciwników... I jakie wrażenie wywierają fani mangi i anime? Co najgorsze, przeciwnicy michia też, pod wpływem swoich przeciwników, też zaczęli przeklinać...
Nie dajcie się, ziomy.
[145] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
otaking [*.espol.com.pl], 16.11.2006, 13:16:12, odpowiedź na #144, oceny: +0 -0
Mam dziwne wrażenie, że jesteś funkcjonalnym analfabetą.
[146] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Roshi [*.gprsbal.plusgsm.pl], 16.11.2006, 13:47:27, odpowiedź na #145, oceny: +0 -0
A ja mam dziwne wrażenie, że chyba w tym przypadku - choć może nie w tych samych słowach i nie w stu procentach - solidaryzuję się z Miczem..
Teges, słuszna uwaga - wojny klanów.. Teges.. No.. Właśnie podsumowania było nam trzeba - teraz wystarczy podać cel i będzie git..
[149] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Tiber [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.11.2006, 13:53:07, odpowiedź na #144, oceny: +0 -0
TiberPowstał front przyjaciół michia:
(...) Tiber (...)
Mam dziwne wrażenie, że ci pierwsi specjalizują się w opluwaniu wszystkich błotem, używaniem obficie przekleństw i przerabianiem zdjęć swoich przeciwników...

Kłamiesz.

Powstał front przyjaciół michia:
duke3d, Tiber, idn, Deptak bogusława,

Conajmniej dwie osoby pominąłeś

Co najgorsze, przeciwnicy michia też, pod wpływem swoich przeciwników, też zaczęli przeklinać...
Czy pod wpływem przeciwników, czy też swojego nastoletniego emo to już jest kwestia dyskusyjna.
[159] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Asher [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.11.2006, 14:27:43, odpowiedź na #149, oceny: +0 -0
Kłamiesz.
Rzeczywiście, akurat w twoich postów nie ma elementów, które wymieniłem. Po prostu średni poziom postów tzw. "przyjaciół michia" jest taki jaki jest, a tacy jak ty to wyjątki. Przepraszam za to niedopatrzenie
Conajmniej dwie osoby pominąłeś
Przejrzałem tylko komentarze pod tym niusem, możliwe, że niedokładnie.
Czy pod wpływem przeciwników, czy też swojego nastoletniego emo to już jest kwestia dyskusyjna
Może zorientowali się, że inaczej nie da się z nimi rozmawiać? Ale masz rację - być może poniosły ich emocje.
[163] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Roshi [*.gprsbal.plusgsm.pl], 16.11.2006, 14:33:03, odpowiedź na #159, oceny: +0 -0
Musisz odnotować, że Tiber (jak i sporo innych osób) występuje na ACePie prawie jak TrójcaŚwięta S.A. - pod kilkoma postaciami..
[177] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Tiber [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.11.2006, 15:22:25, odpowiedź na #163, oceny: +0 -0
TiberRaczyłbyś kolego wyrażać się troche precyzyjniej, bo jakoś nie widzę powodu dla którego wycierasz sobie mną twarz.
Nie odpowiesz ty - spytam mojej przyjaciółki. Będzie wniebowzięta.
[182] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Roshi [*.gprsbal.plusgsm.pl], 16.11.2006, 16:03:17, odpowiedź na #177, oceny: +0 -0
"Przyjaciółki", hmm.. Nie wiem, co ona ma z tym wspólnego.
I w którym miejscu wycieram sobie Tobą twarz?
Chodziło mi tylko o to, że gościu nie zauważył chyba faktu, że nie za każdym razem wypowiadasz się (nawet w jednym wątku) pod jedną ksywą - wsio..
A może powiesz mi, o co właściwie pytasz / Ci chodzi?
Skoro oczekujesz odpowiedzi, postaw pytanie.
[185] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
joe hisashi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.11.2006, 16:13:52, odpowiedź na #182, oceny: +0 -0
joe hisashi"Przyjaciółki", hmm..
Coś ci nie pasi?
Tyle ma wspólnego, że zna cię chyba lepiej ode mnie, więc łatwiej jej będzie wyjaśnić co ci chodzi po głowie.

Chodziło mi tylko o to, że gościu nie zauważył chyba faktu, że nie za każdym razem wypowiadasz się (nawet w jednym wątku) pod jedną ksywą - wsio..
O to właśnie pytam. Chodzi ci o pole "Autor"? Skoro Joe pozostawił możliwość edytowania w przy edycji posta tego pola, to dlaczego mam z tego nie korzystać? Połowa fandomu tak robi.

Czy może awatar? Od kilku miesięcy nie zmieniałem i, o ile wiem, nikt nie ma takiego jak ja.

Albo jeszcze coś innego? Wal.
[187] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Roshi [*.gprsbal.plusgsm.pl], 16.11.2006, 16:28:31, odpowiedź na #185, oceny: +0 -0
Tylko o różnice w polu "autor" - widocznie przedmówca, który zliczał ludzi biorących udział w "puczu", policzył Cię kilka razy - chciałem mu to tylko uświadomić. Luz. Nie miałem nic zdrożnego na myśli..
[190] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Tiber [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.11.2006, 16:44:35, odpowiedź na #187, oceny: +0 -0
TiberOK. Powinien był patrzeć na awatar.
[215] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Tiber [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 23.11.2006, 08:06:54, odpowiedź na #190, oceny: +0 -0
TiberCofam co powiedziałem :-)
[161] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Roshi [*.gprsbal.plusgsm.pl], 16.11.2006, 14:30:39, odpowiedź na #149, oceny: +0 -0
Myślę, że to może jednak nie do końca kwestia wieku..
Whatever - fakt faktem, wszyscy robimy źle i powinniśmy się jak najszybiciej nawrócić, or czeka na nas fiskus, albo następne podsumowanie - choose your destiny.
[164] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
duke3d [.*], 16.11.2006, 14:36:31, odpowiedź na #161, oceny: +0 -0
duke3dMyślę,
Przesadzasz.

że to może jednak nie do końca kwestia wieku..
Uderz w stol... Ile masz lat, Roshi? Ja ci daje 17-20 max.
[167] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Roshi [*.gprsbal.plusgsm.pl], 16.11.2006, 14:46:45, odpowiedź na #164, oceny: +0 -0
Uff.. Zmieściłeś mnie w górnej granicy - całe szczęście..
Nie sądzę jednak, by była to Twoja wspaniała dedukcja, a tylko dowiadywanie się od ludziów - brawo za odnalezienie związku między mną i wieściami o Asu - wspaniała dedukcja..

Przesadzasz.
Mnie sie przynajmniej zdarza,
Mistrzu, doświadczony mentorze, stary człowieku, antyszczylu..
Huh.. Zmachałem się..
[178] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
duke3d [.*], 16.11.2006, 15:22:32, odpowiedź na #167, oceny: +0 -0
duke3dUff.. Zmieściłeś mnie w górnej granicy - całe szczęście.. Nie sądzę jednak, by była to Twoja wspaniała dedukcja,
Twoje posty sa ogolnie dostepne. Niestety.

a tylko dowiadywanie się od ludziów - brawo za odnalezienie związku między mną i wieściami o Asu - wspaniała dedukcja..
Bredzisz, pierdolisz albo zapomniales cos zazyc. Mow do mnie normalnym jezykiem, man.

Mnie sie przynajmniej zdarza,
Klamiesz w zywe oczy. Mnie sie nie zdarza, u mnie to proces ciagly jest. Mistrzu, doświadczony mentorze, stary człowieku, antyszczylu..
Czy twoje uwielbienie dla mojej osoby to jakis twoj fetysz? Idz ty do doktora.

Huh.. Zmachałem się..
A probowales, bo ja wiem, z kobieta??
[180] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Roshi [*.gprsbal.plusgsm.pl], 16.11.2006, 15:55:27, odpowiedź na #178, oceny: +0 -0
Z kobietą.. Hmm.. W sumie czemu nie..
Ale skoro już jestem amatorem świniojebstwa i wszelkiej szpetoty - wystarczasz mi w zupełności.
[169] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Dembol [*.net.autocom.pl], 16.11.2006, 14:49:22, odpowiedź na #144, oceny: +0 -0
DembolAaaaaaaaaj sratatatata.

Połowa "frontu przeciwników michia" nie ma nic ciekawego do powiedzenia, a tym bardziej niczego na poparcie słuszności wydania SE "Otaku" #1 (bo o tym dyskutujemy, czyż nie?) i jest przeciwko niemu głównie przez jakieś dawne zaszłości, niesnaski (i urojenia) podczas gdy "jego zwolennicy"(a przeciwnicy SE "Otaku") choć nie unikają dosadnych i wulgarnych sformułowań mają za sobą koronny argument, asa w rękawie i jeszcze dwa w kapeluszu. Jest nim "Otaku", jego obecny kształt i to co soba reprezentuje wydawca próbując wcisnąć naiwniakom 'popsuty' produkt w nowym opakowaniu za cenę 5x większą.
[173] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Roshi [*.gprsbal.plusgsm.pl], 16.11.2006, 14:55:15, odpowiedź na #169, oceny: +0 -0
Masz sto procent racji.. A właściwie dziewięćdziesiąt dziewięć, bo tu jednak chyba nie do końca jest mowa tylko o Otaku. Wygląda na to, że słodzimy sobie już tylko dla samego słodzenia - a przynajmiej w co drugim poście..
[171] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Yen [*.interbit.com.pl], 16.11.2006, 14:50:31, odpowiedź na #144, oceny: +0 -0
YenPowstał front przyjaciół michia:
I front jego przeciwników:
A wszyscy stoją w okręgu i onanizują się na ciasteczko.

Kto wygrał?
[172] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Idn [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.11.2006, 14:53:56, odpowiedź na #171, oceny: +0 -0
Idnnieważne, bo to Ciasteczko Special Edition z Jakby Pałeczką, zjada i tak Yanek.
[175] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Roshi [*.gprsbal.plusgsm.pl], 16.11.2006, 14:58:11, odpowiedź na #171, oceny: +0 -0
Tylko dlaczego ciastko jest z dziurką, a pałeczka z kremem? I dlaczego jak zwykle dla niższych nie ma miejsca w pierwszym rzędzie, co za tym idzie - starsi narzekają, że mają obsmarkane plecy.. Ciężki jest żywot szczyla - i tak źle i tak niedobrze.
[179] Studium przypadków: mianownika, celownika i biernika.
Yen [*.interbit.com.pl], 16.11.2006, 15:40:28, oceny: +0 -0
YenPatrząc ogólnikowo, zauważyłem, że ITT jest przekraczające wszelkie normy stężenie stęchlizny internetowej, zwanej potocznie "serious business". Ogólnikowo, czyli właściwie u każdego.
Interesująca sprawa, swoisty żart, autoironia, bądź co bądź rzecz niemożliwa do brania na poważnie jest elementem ogólnofandomowej merytorycznej dysputy. Coś na podobieństwo maltretowania muzyki poważnej przez Piotra H. Rubika.
Ale co będę przeszkadzał panom z problemami libido czy co ich tam swędzi.
[181] Re: Studium przypadków: mianownika, celownika i biernika.
otaking [*.espol.com.pl], 16.11.2006, 15:56:28, odpowiedź na #179, oceny: +0 -0
XXX 15:53:44
yen kolejnym grisznakiem
XXX 15:53:50
napisz mu, że jest pojebany
[183] Re: Studium przypadków: mianownika, celownika i biernika.
Yen [*.interbit.com.pl], 16.11.2006, 16:06:16, odpowiedź na #181, oceny: +0 -0
YenDlaczego podejżewam, że to Garg?
[184] Re: Studium przypadków: mianownika, celownika i biernika.
otaking [*.espol.com.pl], 16.11.2006, 16:12:37, odpowiedź na #183, oceny: +0 -0
Boś buc.
[189] Re: Studium przypadków: mianownika, celownika i biernika.
Yen [*.interbit.com.pl], 16.11.2006, 16:38:41, odpowiedź na #184, oceny: +0 -0
YenWell, gee, Pinky!
[186] Re: Studium przypadków: mianownika, celownika i biernika.
Tiber [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.11.2006, 16:16:06, odpowiedź na #183, oceny: +0 -0
TiberNa Buga, Yen, niczego nie "podejżewaj"!!
[188] Re: Studium przypadków: mianownika, celownika i biernika.
Yen [*.interbit.com.pl], 16.11.2006, 16:37:48, odpowiedź na #186, oceny: +0 -0
YenNeh, nie podejżewam, w jego przypadku to normalne :)
[191] Re: Studium przypadków: mianownika, celownika i biernika.
Tiber [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.11.2006, 16:49:38, odpowiedź na #188, oceny: +0 -0
TiberZgadzam się, ale nie rób tego, proszę. Ranisz moje polonistyczne oczy.
[193] Re: Studium przypadków: mianownika, celownika i biernika.
Yen [*.interbit.com.pl], 16.11.2006, 17:17:09, odpowiedź na #191, oceny: +0 -0
YenA co to, Kawaiitalk?
[194] Re: Studium przypadków: mianownika, celownika i biernika.
Tiber [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.11.2006, 17:26:00, odpowiedź na #193, oceny: +0 -0
TiberA nie? Popatrz sobie na wypowiedzi Michia i jego przydupasów i wypowiedzi Yanka i jego przydupasów i wtedy zapytaj jeszcze raz.
[195] Re: Studium przypadków: mianownika, celownika i biernika.
Yen [*.interbit.com.pl], 16.11.2006, 17:31:05, odpowiedź na #194, oceny: +0 -0
YenNie? Not gay enough.
[198] Re: Studium przypadków: mianownika, celownika i biernika.
Idn [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.11.2006, 18:07:30, odpowiedź na #195, oceny: +0 -0
Idnthis thread needs more penis.
[200] Re: Studium przypadków: mianownika, celownika i biernika.
duke3d [.*], 16.11.2006, 18:53:23, odpowiedź na #198, oceny: +0 -0
duke3dBut 01110010 01101111 01110011 01101000 01101001 00100000 01110011 01110101 01100011 01101011 01110011 00100000 01110101 01110010 00100000 01100100 01101001 01100011 01101011 00101100 00100000 01100010 01110101 01100100 01100100 01111001 00101110 It's not enough for u?

Fuck, drugi GET.
[201] Re: Studium przypadków: mianownika, celownika i biernika.
Idn [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.11.2006, 19:50:28, odpowiedź na #200, oceny: +0 -0
Idn01101011 01101001 01100101 01110000 01110011 01101011 01101111 00100000 01110011 01110011 01101001 01100101 00101110 00100000 00111010 00101111
[202] Re: Studium przypadków: mianownika, celownika i biernika.
duke3d [.*], 16.11.2006, 21:01:26, odpowiedź na #201, oceny: +0 -0
duke3d01000001 00100000 01101101 01111001 01110011 01101100 01101001 01110011 01111010 00101100 00100000 01111010 01100101 00100000 01110100 01100001 01101011 01101001 00100000 01101110 01100001 00100000 01110000 01110010 01111010 01111001 01101011 01101100 01100001 01100100 00100000 01011001 01100001 01101110 01100101 01101011 00100000 01101100 01100101 01110000 01101001 01100101 01101010 00111111 00100000 01001001 01101101 01101111 00100000 01110111 01111001 01100010 01110010 01111010 01111001 01100100 01111010 01100001 01110011 01111010 00101110
[216] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Org [*.acn.waw.pl], 06.05.2007, 19:58:14, oceny: +0 -0
Mnie dziwi to nabijanie się z tej edycji. W końcu to czytelnicy, wiedząc, że Otaku#1 było do dupy, chcieli sami dodruku... co więcej, teraz ludzie chcą "Jakby Pałeczki 2". To co się dziwić, że Otaku to wydają?
[217] Re: Otaku 1 Special Edition z Jakby Pałeczką
Tiber [*.internetdsl.tpnet.pl], 06.05.2007, 21:09:41, odpowiedź na #216, oceny: +0 -0
TiberA co to, głupoty nie można napiętnować?
Powered by WashuOS