header imageheader imageheader image
{Rynek}
Struktura Anime+
Autor: Anime+, Data: 08.03.2005, 22:20:12, Źródło: Redakcja
Anime+Struktura Anime+Premiera Anime+ coraz bliżej. Pora więc uchylić nieco rabka tajemnicy, co do zawartości pierwszego numeru. Jak zapewne zauważycie, gazeta została podzielona na kilka części, tworzacych stałe działy. Nie oznacza to jednak, że tak zostanie na zawsze - jest to pierwszy numer, wszystkie Wasze wnioski weźmiemy pod uwagę przy projektowaniu kolejnych.

Okładkę pierwszego Anime+ zdobi wizerunek bohaterki Gunslinger Girl, anime które już w tym miesiącu zostanie wydane w Polsce. W związku z tym wydarzeniem, dwie strony z działu poświęconego anime, przeznaczyliśmy na recenzję tego tytułu. Dział ten, nastepując po czterech stronach newsów ze świata japońskiej animacji, zajmuje prawie 20 stron, na których oprócz tradycyjnych recenzji znajdziecie całkiem nową w formie rubrykę "Siedmiu Samurajów". Macie dość tego, że zawsze recenzja konczy się słowami "Polecam"? Przecież nie każde anime jest warte poświęconemu mu czasu. Zebraliśmy 7 osób o różnych gustach, każda dostała swoje "pięć minut". Do tego dobraliśmy dziewięć różnych tytułów anime i... Zobaczcie co mają do powiedzenia na ich temat. Pierwszą część działu anime oraz kolorowe strony czasopisma, zamykają plakaty.

Dwukolorowe strony wykorzystane zostały głównie na mangę. Znajdą się tu recenzje, ale też krótki przegląd nowości wydanych na rynku i erotic corner, który zdążył już obrosnąć w legendy. Zaraz po nim przeczytacie krótki wstęp do komiksu Priest i będziecie mogli zagłębić się w tę historię, na całe 32 strony.

Dział muzyczny tworzy Klub Gier Muzycznych, wieści ze świata J-Music oraz recenzje soundtracków z anime. Zaraz potem znajdziecie lekcję japońskiego, w łatwej formie do wycięcia i kolekcjonowania.
Coś do czytania? Prosze bardzo, trzy książki, które od całkiem niedawna dostępne są na naszym rynku oraz to, co michio obiecał: felietony! HydePark, czyli napisz i wyslij do nas, to strona poświęcona dla Was. Chcesz coś napisac, masz pomysł, przemyślenia - wyślij do nas, my to opublikujemy. Kolejne strony to następca słynnego Head in jar oraz całkowita nowość z Kraju Kwitnącej Wiśni. Dwukolorowe strony zajmie dział poświęcony temu, co ciekawego można znaleźć w sieci.

Drugą część kolorową otwierają plakaty i różowy dział "Top 5 Japanese Krejz". Na kolejnych stronach w "Japan Gaijin Gaido" przeczytacie opowieści z Japonii, doświadczone na własnej skórze oraz o filmach nie tylko japońskich - Asian Cinema/Pogranicza. Bywacie na konwentach i nie wiecie co kupić? Specjalnie dla Was przegląd najfajniejszych gadżetów dla fana. Na koniec zostawiliśmy dla Was galerię, ale nie taką zwyczajną. I krótką zapowiedź kolejnego odcinka... to znaczy numeru.

Zapraszamy do kiosków już w piątek.

Uwagi, wnioski, konstruktywna krytyka i cała reszta przyjmujemy na animeplus@phoenix.pl.

Dodaj do:

Zobacz także

Powiązane tematy: Anime+.

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 61 dodaj

[1] Re: Struktura Anime+
szmergiell [*.hstl4.put.poznan.pl], 08.03.2005, 22:27:51, oceny: +0 -0
szmergiellNie ma co - zapowiada sie sympatycznie. Teraz pozostaje tylko uzyc slow: "Poczekamy - zobaczymy"
[2] Re: Struktura Anime+
M3n747 [*.chello.pl], 08.03.2005, 22:34:04, oceny: +0 -0
M3n747Powiem więcej: zapowiada się intrygująco. Szczególnie ciekawi mnie dział "Siedmiu samurajów" - koncepcja bardzo zacna. Niecierpliwie oczekuję piątku (a właściwie to poniedziałku, bo niech mnie licho jeżeli w którymś z okolicznych kiosków/sklepów pismo będzie już jedenastego :D).
[17] Re: Struktura Anime+
)-(arpagon [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.03.2005, 01:29:50, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
)-(arpagonCoś w stylu CDA? Ale jak zwolennicy akcji walną swoje
5 groszy do romansu, to ciepłych słów tu nie widzę :p
Nie mniej pomysł ciekawy.
[36] Re: Struktura Anime+
Tiber [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.03.2005, 12:28:00, odpowiedź na #17, oceny: +0 -0
TiberCDA - nasunęło mi się identyczne skojarzenie.
[61] Re: Struktura Anime+
Astaroth [*.wsinf.edu.pl], 22.03.2005, 12:24:26, odpowiedź na #36, oceny: +0 -0
AstarothJeśli Anime+ będzie dla miłośnikow m&a tym, czym CDA dla graczy komputerowych, to ja to popieram to pismo na całej linii i jeszcze przyślę wsparcie ogniowe
[3] Re: Struktura Anime+
LOX [217.153.99.*], 08.03.2005, 22:38:31, oceny: +0 -0
Czy ja dobrze widze?! Nie ma recenzji ani jednej mangi?? No to ta gazetka stoji jak dlamnie pod znakiem zapytania teraz.
[4] Re: Struktura Anime+
Anime+ [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.03.2005, 22:42:37, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
Anime+Czy ja dobrze widze?! Nie ma recenzji ani jednej mangi?? No to ta gazetka stoji jak dlamnie pod znakiem zapytania teraz.

Cytat z tekstu: Dwukolorowe strony wykorzystane zostały głównie na mangę. Znajdą się tu recenzje, ale też krótki przegląd nowości wydanych na rynku i erotic corner, który zdążył już obrosnąć w legendy. Zaraz po nim przeczytacie krótki wstęp do komiksu Priest i będziecie mogli zagłębić się w tę historię, na całe 32 strony.
[5] Re: Struktura Anime+
Lily [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.03.2005, 22:53:11, oceny: +0 -0
Ehm.. 20 stron newsow, komiks (sorki manghwa) na czarno-bialo, J-Music, recenzje ost'ow o i arty. Tak jakos.. chyba podobna strukture juz gdzies mozna bylo zobaczyc... tylko gdzie?
[7] Re: Struktura Anime+
Anime+ [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.03.2005, 22:59:23, odpowiedź na #5, oceny: +0 -0
Anime+Być może wynika to ze zbyt późnej pory, w jakiej informację napisałam i umieściłam oraz z tego że jesteśmy wszyscy już zmęczeniu, ale zauważyłam, że informacja nie jest do końca zrozumiała. Newsy zajmować będą cztery strony, pozostałe 20 przeznaczone jest na anime.
[8] Re: Struktura Anime+
Lily [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.03.2005, 23:02:19, odpowiedź na #7, oceny: +0 -0
A przepraszam tak poza 32 stronami komiksu to ile reszty? Bo licze i mi wychodzi ( z tego info), ze 32+4+20 ? Oo;
[9] Re: Struktura Anime+
jazer [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.03.2005, 23:10:49, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
456 //pozdrawiam ^o^ //
[10] Re: Struktura Anime+
szmergiell [*.hstl4.put.poznan.pl], 08.03.2005, 23:33:34, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
szmergiellLudzie wy lubicie czepiac sie szczegolow. Przeciez redakcja nie musi ujawniac wszystkiego. Zostalo przedstawione to, co oni uwazaja za istotne, a pozostale... zalozmy, ze to tajemnica - pasuje :D
Pzdr.
[12] Re: Struktura Anime+
jazer [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.03.2005, 23:38:48, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
To 456 miało mieć taki właśnie podtekst. Jak dla mnie to wystarczy ładna okładka.
[14] Re: Struktura Anime+
Lily [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.03.2005, 00:17:48, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
Moje prawo spytac, nie chca, niech nie odpowiadaja, w koncu policze jak wyjdzie...
To ,ze Tobie cos pasuje....
[6] Re: Struktura Anime+
jazer [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.03.2005, 22:53:56, oceny: +0 -0
No i bardzo dobrze, no i nareszcie! u nas w kioskach pewnie nie bedzie, wiec nie ide do szkoly tylko do empiku ;> ciekawe jak szybko tym razem mnie wyrzucą?!@
[11] Re: Struktura Anime+
Pea [*.netia.com.pl], 08.03.2005, 23:35:00, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
Peaza co?
[13] Re: Struktura Anime+
jazer [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 08.03.2005, 23:45:00, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
Kiedy widzi się tyle komiksów ... kiedy nagle uswiadamiasz sobie, że nie możesz mieć wszystkich na raz.... uwierz, człowiek jest zdolny do wielu dziwnych zachowań.
[15] Re: Struktura Anime+
Mesiaste [*.net.autocom.pl], 09.03.2005, 00:44:43, odpowiedź na #13, oceny: +0 -0
MesiasteNiestety popieram powyższe _^_
++Mece++
[19] Re: Struktura Anime+
froger3 [*.proterians.net.pl], 09.03.2005, 06:32:37, odpowiedź na #13, oceny: +0 -0
froger3empik bleeee
[20] Re: Struktura Anime+
Mesiaste [*.net.autocom.pl], 09.03.2005, 09:43:09, odpowiedź na #19, oceny: +0 -0
MesiasteA czemu odrazu bleeee, dzięki Empikowi jestem stanie przeczytać wiele ciekawych książek. A jeżeli jakaś mi sie szczególnie podoba wtedy ją kupuję *a dzieje się tak przynajmniej w 75% przypadków* XD
++Mece++
[21] Re: Struktura Anime+
M3n747 [*.chello.pl], 09.03.2005, 11:29:14, odpowiedź na #20, oceny: +0 -0
M3n747Ech, nie wiem jak można w Empiku cokolwiek czytać. Zwyczajnie warunków nie ma - hałas, niewygodnie i skupić się nie można.
[22] Re: Struktura Anime+
xippon [*.gdynia.mm.pl], 09.03.2005, 12:03:25, odpowiedź na #21, oceny: +0 -0
xipponzależy gdzie, bardzo ciekawy Empik jest w gdańskiej Alfie.. z wygodną sofa do siedzenia i czytania :)
[23] Re: Struktura Anime+
SniperShit [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.03.2005, 13:30:06, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
SniperShitPamietajcei ze Mangazyn upadlei z tego powodu, ze ludzie nie kupywali tylkoczytali w empiku
[30] Re: Struktura Anime+
NKU [*.aster.pl], 09.03.2005, 19:21:55, odpowiedź na #23, oceny: +0 -0
Weź daj spokój. Procent ludzi czytających w empiku jest tak nikły że nie ma to prawie żadnego wpływu na ilość sprzedanych egzemplarzy. Było wiele przyczyn upadku Mangazynu ale czytanie w empiku można wsadzić jedynie do głupich tłumaczeń niepowodzeń tworzących go ludzi.
[37] Re: Struktura Anime+
Tiber [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.03.2005, 12:37:59, odpowiedź na #30, oceny: +0 -0
TiberJakbyś mnie cytował...
[28] Re: Struktura Anime+
M3n747 [*.chello.pl], 09.03.2005, 16:37:18, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
M3n747Serio? No proszę, czego to dochodzi. :) Jak kiedyś będę (bo jak bywam w Empiku, to w Gdańsku Głównym) to się przyjrzę. ^^

Niemniej jestem zdania, że czytać trzeba w wygodnym fotelu, z mruczącym kotem na kolanach i kubkiem herbaty. Warunki empikowe mnie zwyczajnie nie konweniują.
[50] Re: Struktura Anime+
Mesiaste [*.net.autocom.pl], 10.03.2005, 19:54:43, odpowiedź na #28, oceny: +0 -0
MesiasteW Krakowskim empiku są bardzo wygodne pufy, a nawet kawiarnia ^^; A więc nie brakuje warunków. Ludzie też nie zachowują się jakoś szczególnie głośno XD
++Mece++
[53] Re: Struktura Anime+
M3n747 [*.chello.pl], 11.03.2005, 00:37:07, odpowiedź na #50, oceny: +0 -0
M3n747Wot, ciekawostka. ^^ Niemniej i nic nie jest lepsze od domowych warunków - w domu nie trzeba za każdy kubek herbaty płacić. :D
[31] Re: Struktura Anime+
froger3 [*.proterians.net.pl], 09.03.2005, 19:36:38, odpowiedź na #20, oceny: +0 -0
froger3tia..a potem mnostw orzeczy ma powyginane rogi pourywane strony itp. o stanie komiksow nawet nei wspomne.
I to nei tylko w gdynskim empiku sie dzieje...
az strach kupowac..i dlatego tam nei kupuje;)
[41] Re: Struktura Anime+
BioBuster [*.tpi.pl], 10.03.2005, 13:24:38, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
BioBusterI jeszcze czasem mają powklejane te zabezpieczenia antyzłodziejskie na obrazkach. Ja też nie kupuję w EMPiKach.
[16] Re: Struktura Anime+
Mesiaste [*.net.autocom.pl], 09.03.2005, 00:46:19, oceny: +0 -0
MesiastePożyjemy-zobaczymy.
Ciekawi mnie ta galeria, ale nie taka zwyczajna.
++Mece++
[18] Re: Struktura Anime+
)-(arpagon [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.03.2005, 01:33:24, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
)-(arpagonA mnie ciekawią plakaty. Może tym razem będą na poziomie.
[24] Re: Struktura Anime+
nekko [*.internetdsl.tpnet.pl], 09.03.2005, 14:55:54, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
a wpiatek poleja sie gromy zobaczycie ...
[38] Re: Struktura Anime+
Tiber [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.03.2005, 12:39:23, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
TiberPewnie pójdzie coś od polskiego dystrybutora.
[49] Re: Struktura Anime+
Mesiaste [*.net.autocom.pl], 10.03.2005, 19:46:02, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
MesiasteMagazyn można JUŻ nabyć. Na razie miałam okazję go przejrzeć. Wygląda ciekawie. Zaś galeria to kontynuacja 'Art Alphabet' z Mangazynu- i dobrze, bo pomysł jest fajny :) Gratuluję Karince, Vin oraz Len-Yan opublikowania pracek!
++Mece++
[56] Re: Struktura Anime+
KariNComA [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.03.2005, 15:46:54, odpowiedź na #49, oceny: +0 -0
KariNComATaaaaak~~ Taaaaaaaaakkk~~ Teraz juz na 100% moge sie spodziewac, ze zza kazdego rogu bedzie pojawial sie ktos kto bedzie chcial dac mi w czape.. Dlaczego, dlaczego?? 'Za popularnosc dziurwo' @____@ *ide sie poslinic nad wlasnym zdjeciem*
Dziekuje Meska :*
+{K}+
[59] Re: Struktura Anime+
Tiber [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.03.2005, 23:32:06, odpowiedź na #49, oceny: +0 -0
TiberNie spoilerować!
[60] Re: Struktura Anime+
KariNComA [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.03.2005, 22:38:00, odpowiedź na #59, oceny: +0 -0
KariNComATeraz juz mozna, mozna juz? :D
To ja chce.. 'Zza-rozni spawacze' 0:1 KariNComA..
Dostalam pierwsza notke na priva, ze sse zawodowo, bo jestem popularna.. Dzieki Ci Polsko xD
Swoja droga ciekawe skad ta osoba ma pewnosc co do zawodostwa mojego ssania @___@
+{K}+
[25] Re: Struktura Anime+
Lina-chan [217.96.12.*], 09.03.2005, 15:14:04, oceny: +0 -0
Lina-chanKurcze, takiego smaku mi narobili, że nie wiem czy wytrzymam do piatku.
[26] Re: Struktura Anime+
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 09.03.2005, 15:41:47, oceny: +0 -0
GrisznakTak, w piątek będzie tu wesoło...Z przyjemnością sam sie wypowiem, o ile w Toruniu będzie już do kupienia.
[27] Re: Struktura Anime+
Kryychu [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.03.2005, 16:21:48, odpowiedź na #26, oceny: +0 -0
KryychuJa jush z kunmplem mam opracowany sposób zakupu wrazie jakiś tłumów... Micho ze słoika jak ja na to czekałem....
[29] Re: Struktura Anime+
Gotenks [*.tvkdiana.pl], 09.03.2005, 16:38:52, oceny: +0 -0
GotenksJest dobrze :) Już nie mogę się doczekać piątku ;)
[32] Re: Struktura Anime+
jazer [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.03.2005, 21:16:59, oceny: +0 -0
Taak! Wydaje mi się że w piątek szykuje się rewolucyjnie długi wątek. Trzeba się przygotować na wszelakie ataki tych niezadowolonych! ^o^
[33] Re: Struktura Anime+
michio [217.8.190.*], 09.03.2005, 21:18:25, odpowiedź na #32, oceny: +0 -0
michioJest taki trick, nazywa sie plonk.
[34] Re: Struktura Anime+
Mike* [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 09.03.2005, 21:21:07, oceny: +0 -0
Mike*O!O!O!O! ... o kur**!!! Czyzby to bylo to na co tyle czekalem?

Byle do piatku... i mam nadzieje ze znajde gdzies na tym moim zadupiu...
[35] Re: Struktura Anime+
gabriel [*.oi.pg.gda.pl], 10.03.2005, 08:26:52, oceny: +0 -0
gabrielojejku jej... gdzie sie nie obejrze - Anime+ ;P
Nie to ze zle zycze... wrecz przeciwnie... sam kupie z ciekawosci i ciesze sie iz takowa pozycja zaistnieje :>... ale ostroznie z ta reklama bo sie znudzi zanim wyjdzie :> Kampania reklamowa rodem "z zachodu" :>
ale poza zartem: z ciekawosci zapytam...jaki naklad?
[39] Re: Struktura Anime+ (hipokryzja)
Kaikan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.03.2005, 12:57:27, odpowiedź na #35, oceny: +0 -0
Geez, jedno mi sie rzucilo w oczy - sinny misio to hipokryta do potegi. Jezdzil po Mangazynie jak po lysej kobyle, szczegolnie za koreanska "mange", a tymczasem sam ja wpakowal do Anime+ i reklamuje jako mange - tak po prostu. Polski fandom zszedl na psy, jesli na jego czele stoja tacy ludzie. Choc... w sumie to nie, bo z tego co pamietam misio oficjalnie (jeszcze na lamach starego kawajca) wypisal sie z fandomu, uznajac go za zbiorowisko nieudacznikow zyciowych... Hehe, tak czy owak, ogarnia mnie pusty smiech. No, ale zycze powodzenia.
[40] Re: Struktura Anime+ (hipokryzja)
michio [217.8.190.*], 10.03.2005, 13:16:15, odpowiedź na #39, oceny: +0 -0
michioCheer up, emo kid. W którym miejscu reklamuję to jako mangę?
[42] Re: Struktura Anime+
Anime+ [217.8.190.*], 10.03.2005, 13:24:41, odpowiedź na #39, oceny: +0 -0
Anime+Hm, nie do końca rozumiem.
Anime+ to nie "sinny misio" i jego wydumane pomysły. To efekt pracy grupy ludzi, którzy poświęcili swój czas i wiedzę potrzebną do jego powstania.
Nie wydaje mi się, że to dobry pomysł, że identyfikujesz to czasopismo z jego osobą.
Mam również wrażenie, że jeśli nie jesteś w stanie napisać poprawnie choć jego ksywki, to nie wiem czy powinieneś wydawać na jego temat osądy.

W sprawie dotyczącej rzekomego nazywania manhwy Priest mianem mangi - proponuję abyś przejrzał wszystkie oficjalne newsy, zamieszczone choćby tutaj, w żadnym z nich w stosunku do tego tytułu, nie zostału użyte słowo manga. Zawsze infrormowaliśmy, że jest to komiks koreański, nigdy nie mydląc czytelnikom oczu, że tak nie jest.

Mimo, iż Twoje zdanie niekoniecznie musi się zgadzać z moim, pozdrawiam. I proponuję najpierw zajrzeć jutro do kiosku, zapoznanie się z Anime+, a potem wydawanie osądów. Tego życzę wszystkim.

Oczywiście wszelka *konstruktywna* krytyka jest i będzie mile widziana.
[58] Re: Struktura Anime+
Tiber [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.03.2005, 23:27:00, odpowiedź na #42, oceny: +0 -0
TiberCzy pan "Anime+" mógłby zdradzić, kto zajmuje się PR w A+ i ukrywa pod mianem "Anime+"? Bo że "grupa ludzi" to nie uwierzę.
[51] Re: Struktura Anime+ (hipokryzja)
kiba [*.lublin.mm.pl], 10.03.2005, 20:25:17, odpowiedź na #39, oceny: +0 -0
kibaRany, czy ta dyskusja manhwa-manga nigdy się nie skończy? Czy podział hicior-chała nie jest bardziej logiczny? Poza tym chyba nikt się nie kryje z tym, że Priest jest koreański.
BTW, tego sinego misia to mógłbyś sobie darować, nie wiem czy tylko ja tak myślę ale umyślne przekręcanie nicków to jakieś takie, no nie wiem. Trochę jak z nazwiskami, jakbyś się nazywał Pudel to chciałbyś żeby ktoś to specjalnie przekręcał na Dupel?
[54] Re: Struktura Anime+ (hipokryzja)
M3n747 [*.chello.pl], 11.03.2005, 00:40:19, odpowiedź na #51, oceny: +0 -0
M3n747Mały biały dupelek? Tylko broń Boże jajnik! :D
[55] Re: Struktura Anime+ (hipokryzja)
kiba [*.lublin.mm.pl], 11.03.2005, 07:39:53, odpowiedź na #54, oceny: +0 -0
kibaW ostateczności może być Łyżew :)
[57] Re: Struktura Anime+ (hipokryzja)
Tiber [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 11.03.2005, 23:23:27, odpowiedź na #54, oceny: +0 -0
TiberJa wiem tylko tyle, że nie zazdroszczę PD Frasyniuka...
[43] Re: Struktura Anime+
wampirek [*.internetdsl.tpnet.pl], 10.03.2005, 13:26:50, oceny: +0 -0
wampirekNo,no^^ Mam nadzieję, że mój kiosk mnie nie zawiedzie i już jutro znajdę w nim gazetkę. No cóż, znów zacznie się mangowe molestowanie sprzedawczyń.....
[44] Re: Struktura Anime+
Greahtor [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.03.2005, 13:51:59, oceny: +0 -0
Greahtormam pytanie - kącikiem J-Music zajmuje się Frukto? mam nadzieje, że tak :]
druga sprawa - czy w Asian Cinema nacisk zostanie nałożony na masowe produkcje z HK i Japonii czy może będzie dane zobaczyć coś z Tajlandii (ostatnio dobre horrory wychodzą)?
[46] Re: Struktura Anime+
Frukto [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.03.2005, 16:15:20, odpowiedź na #44, oceny: +0 -0
Fruktokącikiem J-Music zajmuje się Frukto?

Nie.
[45] Re: Struktura Anime+
Hikaru [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.03.2005, 14:12:49, oceny: +0 -0
HikaruPriest! Pierwszy rozdział Priesta już jutro !!! :D
[48] Re: Struktura Anime+
kaneda [*.internetdsl.tpnet.pl], 10.03.2005, 19:12:26, odpowiedź na #45, oceny: +0 -0
kanedaJa sam również nie moge się doczekac tej "gazetki" osobiście trzymam kcuki za ten magazyn, bo wiadomo, ze to będzie jedyny na polskim rynku:)))jutro sie oczywiscie tez odezwe^_^
[47] Re: Struktura Anime+
Minosha [*.chello.pl], 10.03.2005, 19:11:30, oceny: +0 -0
Minoshajuż jutro ujrzę nowe pismo A+ ciekawe czy wszystko będzie takie cacy.
[52] Re: Struktura Anime+
Ho [*.icpnet.pl], 10.03.2005, 21:41:13, odpowiedź na #47, oceny: +0 -0
A ja juz mam, dziś w empiku rzucili... Ogólnie całkiem przyzwoicie, sporo tekstu i konkursów, kolorystyka raczej stonowana, ogólnie to bardzo przypomina kontynuację Mangazynu(chociaż może to przez strukturę pisma mi się skojarzyło). No cóż-poczytamy do poduszki :)
Powered by WashuOS