header imageheader imageheader image
{Internet}
Szkice do fabularnego Evangeliona
Autor: Joe, Data: 24.04.2005, 20:29:17, Źródło: Anime News Network
JoeSzkice do fabularnego EvangelionaOd zapowiedzi powstania fabularnej wersji anime „Shin Seiki Evangelion” upłynąły już niemal dwa lata. Projekt jednakże jeszcze nie umarł, gdyż Weta Workshop opublikowało galerię 25 szkiców przygotowanych na potrzeby filmu. Już pierwsze szkice pokazane rok temu wywołały gorące dyskusje, zwłaszcza ze strony ortdoksyjnych miłośników Evageliona, zaś te z pewnością wzbudzą jeszcze większy odzew.

Warto odnotować, że wedle opisu galerii obecnie prace nad filmem są wstrzymane, ale Weta ma nadzieję, że „będzie mieć przyjemność pracować przy produkcji tego filmu w niedalekiej przyszłości”.

Dodaj do:

Zobacz także

Powiązane tematy: Neon Genesis Evangelion.

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 64 dodaj

[1] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Krzych Ayanami [*.chello.pl], 24.04.2005, 20:44:09, oceny: +0 -0
Krzych AyanamiCiuch Misato mnie zabił, tyle powiem :D . Nie wiem w którym epizodzie ona coś takiego na sobie miała :D .
[2] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Joe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.04.2005, 20:54:24, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
JoeA co to ma do rzeczy? Takiego anioła jak tam naszkicowano też nie pamiętam z serii. Film, jeśli powstanie, będzie mniej lub bardziej zbliżoną adaptacją, co oznacza, że to i owo będzie się różnić od pierwowzoru.
[8] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Pea [*.netia.com.pl], 24.04.2005, 22:20:21, odpowiedź na #2, oceny: +0 -0
PeaAle nie musieli z Misato pasztetu robic ^^'''
[9] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Remiel [*.wmc.net.pl], 24.04.2005, 22:37:20, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
Remielto tylko szkic, jak znam życie to obsadzą w jej roli jakąś dżenifer aniston, albo o zgrozo anżuline żuli
[11] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
d-s [*.internetdsl.tpnet.pl], 24.04.2005, 22:43:59, odpowiedź na #9, oceny: +0 -0
Aniston jest niezwykle atrakcyjna, cioto.
[12] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Joe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.04.2005, 22:56:10, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
JoeWolę Angelinę. :-)
[18] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Remiel [*.wmc.net.pl], 25.04.2005, 00:26:29, odpowiedź na #11, oceny: +0 -0
Remielz workiem na twarzy, cioto
[24] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Axel [*.internetdsl.tpnet.pl], 25.04.2005, 08:30:26, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
Axelnie kłócic sie panowie, nie kłocic - obydwie sa smaczne :)
[29] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
d-s [*.internetdsl.tpnet.pl], 25.04.2005, 15:05:18, odpowiedź na #18, oceny: +0 -0
Ja sobie zdaje sprawe, ze wolisz jej "druga polowe", ale czemu mnie obrazasz?
[10] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
d-s [*.internetdsl.tpnet.pl], 24.04.2005, 22:41:25, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
Ale ona zawsze byla pasztetem. Tylko Asu nie byla pasztetem.
[27] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Berni [*.internetdsl.tpnet.pl], 25.04.2005, 10:40:16, odpowiedź na #10, oceny: +0 -0
BerniAsuka jest boginią ^_^. Chociaż na tych szkicach wygląda nie najlepiej.
[57] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Shinji [*.internetdsl.tpnet.pl], 08.05.2005, 02:43:31, odpowiedź na #27, oceny: +0 -0
Zgadzam sie! Razem z kumplem modlimy sie do Asuki ^^ Asuka najlepsza. (ale ta oryginalna a nie z tej przekletej kinowki - szkice) Tylko EVY są fajne :P
[63] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
rolek [*.ryman.sdi.tpnet.pl], 31.01.2006, 16:40:35, odpowiedź na #27, oceny: +0 -0
Masz racje Asuka to bogini ale Rei też jest nie zła. To jak je narysowali to po prostu zbrodnia.
[15] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Joe [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.04.2005, 23:40:56, odpowiedź na #8, oceny: +0 -0
JoeOwszem, facjatę ma nieortodoksyjnej urody, jednak szkic pewnikiem bardziej dotyczy stroju niż rzeczywistego wyglądu aktorki, która strój ten będzie nosiła.
[54] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Kyo [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 29.04.2005, 16:23:59, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
Dobiła mnie Misato i Rei
[58] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Cyberfoxbat [*.adsl.telecomplete.net], 13.05.2005, 04:22:40, odpowiedź na #1, oceny: +0 -0
CyberfoxbatWhy the metal shoulder pads damnit?? Czemu jej to dali - czemu wogle daja ludzia takie rzeczy - przeciez chyba nie beda grac w sapczona hamerykansa wersje rugby w terminal dogma...... moze to specjalnie na ciasne korytarze lub cos........
[3] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
FiN [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.04.2005, 21:36:53, oceny: +0 -0
FiNCzy tylko mi ta Asuka przypomina kobiete po trzydziestce?:/
[5] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Pazuzu [*.chello.pl], 24.04.2005, 21:47:48, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
PazuzuNie tylko tobie...

Rei ma koło dwudziestki, Misato powinna przejść operacje plastyczną, a całej trójce tylko zazdrościć biustu. Ale EVY i inne arty, nie powiem, podobają mi się.
[6] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Hoshi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.04.2005, 21:49:46, odpowiedź na #3, oceny: +0 -0
HoshiAsuka wygląda jak ex-gwiazda niemieckich filmów dla zboczonych dorosłych =_=" Jak dla mnie dziadostwo na kołach...
[14] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Yoghurt [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 24.04.2005, 23:39:13, odpowiedź na #6, oceny: +0 -0
YoghurtSZKICE, szkice, szkice to są kurwa mać. To są projekty STROJÓW bohaterów, a nie samych postaci, bo ci, w co zapewne wielu trudno uwierzyć, mają być żywi. Że też trzeba tłumaczyć takie żeczy. Bóg nie istnieje.
[19] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
bonescraper [*.retsat1.com.pl], 25.04.2005, 00:37:25, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
bonescraperKurwa mać to ty się zajebiście nie znasz. Oni na podstawie szkiców robią FORMY, a potem ODLEWAJĄ z nich aktorów. Zejdź na ziemię. Że też trzeba tłumaczyć takie rzeczy (przez "rz"). Bóg nie istnieje.
[34] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
M3n747 [*.chello.pl], 25.04.2005, 16:34:14, odpowiedź na #19, oceny: +0 -0
M3n747Niestety czasem ktoś się pomyli i zamiast odlać aktora z formy, aktorzy się formalnie odleją. To ja jestem bogiem.
[44] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Yoghurt [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.04.2005, 22:48:39, odpowiedź na #19, oceny: +0 -0
Yoghurtrzeczy (przez "rz")

Alt mi sie docisnął.
[25] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Axel [*.internetdsl.tpnet.pl], 25.04.2005, 08:34:35, odpowiedź na #14, oceny: +0 -0
Axeldokladnie Yoghurt ale nie wszysty to kumaja -_-
[33] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Mike* [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.04.2005, 16:30:51, odpowiedź na #25, oceny: +0 -0
Mike*ale z drugiej strony szkice daja wyobrazenie jak dana postac w zamysle ma wygladac... i jezeli Asuka bedzie wygladac jak gwiazda nomen omen niemieckiego porno to ja dziekuje...

Ale pomijajac to, reszta szkicow niezle wygladala :)
[36] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
bonescraper [*.retsat1.com.pl], 25.04.2005, 16:46:56, odpowiedź na #33, oceny: +0 -0
bonescraperTja, szukają po całym świecie ludzi którzy pasują do ich szkiców... i mają na to nieograniczony budżet... Jasne. Jak już powiedziałem, oni ODLEWAJĄ ich z FORMY. Matka Bboska nie istnieje.
[46] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Pazuzu [*.chello.pl], 26.04.2005, 09:24:11, odpowiedź na #33, oceny: +0 -0
PazuzuEva przerobiona na niemieckiego pornola... swoją drogą, niezły pomysł ^_^.
[4] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Mesiaste [*.net.autocom.pl], 24.04.2005, 21:45:52, oceny: +0 -0
MesiasteWygląda obiecująco poza tą potworną wręcz Misato.
[7] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Remiel [*.wmc.net.pl], 24.04.2005, 22:12:10, oceny: +0 -0
Remiel"I to jest kurwa skandal"
[13] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Tamiko [*.astral.lodz.pl], 24.04.2005, 23:26:59, oceny: +0 -0
TamikoHmm... trochę nowych szkiców doszło. Ale jeśli same postacie mają tak wyglądać ja na załączonych obrazkach, to pozostawię to bez komentarza.
Zastanawia mnie tylko dlaczego już od dłuższego czasu nie ma na żadnym ze szkiców Shinjiego? Czyżby amenrykańcy chceli zekranizować, kolejną wersję Aniołków Charli'ego (???)(no patrzcie mamy trzy panie w obcisłym "lateksie" XD!), ale tym razem z udziałem wielkich "maszyn".
[16] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Ucho [*.multicon.pl], 24.04.2005, 23:42:05, oceny: +0 -0
UchoDlaczego nie zrobili by filmu fabularnego o First Impact? Pewnie i lepiej by im to wyszło i było by mniej kontrowersji :)
[17] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Qraq_pk [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.04.2005, 00:13:36, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
ciekawy pomysl.
[20] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Torin [*.internetdsl.tpnet.pl], 25.04.2005, 01:01:11, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
TorinTeż jestem zdania, że film o First Impact byłby nie tylko lepszym pomysłem ale też mniej ryzykownym dla producenta. Wiadomo przecież jak wysokie wymagania mają potencjalni odbiorcy względem filmu fabularnego na bazie NGE a ekranizacja scenariusza o First Impact to bezpieczne pole do popisu dla producenta. Nie ma wiekszości najabrdziej znaczących bohaterów (bo się nie urodzili), wystarczy dobrać dobrych aktorów dla Ikarego, młodej Misato i doktorka a reszta to już komputery ;)
[22] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
JaMES [*.244.159.46.mielec159.tnp.pl], 25.04.2005, 02:41:58, odpowiedź na #20, oceny: +0 -0
tyle mlotki, ze First Impact to był prawdopodobnie 65 mln lat temu....
z udzialem Ikariego i reszty to Second ;)
[35] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
M3n747 [*.chello.pl], 25.04.2005, 16:37:05, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
M3n74765 mln lat temu to dinozaury papa, FI to jeszcze wcześniej.
[47] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Radagajs (unlogged) [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 26.04.2005, 15:58:22, odpowiedź na #35, oceny: +0 -0
Przypomnij mi , w którym miejscu stwierdzono jednoznacznie , że First Impact to właśnie oddzielenie się Ziemi od Księżyca?
[48] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
M3n747 [*.chello.pl], 27.04.2005, 09:43:57, odpowiedź na #47, oceny: +0 -0
M3n747[Robin]
Zgodnie z ksiazka, wedlug ktorej Shinji i jego koledzy z klasy ucza sie historii, First Impact nastapilo w chwili, kiedy to Ziemia oddzielila sie od Ksiezyca.
[/Robin]
[60] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Folken [*.bumerang.univcomp.waw.pl], 23.05.2005, 13:30:00, odpowiedź na #48, oceny: +0 -0
CHyba razej ksiezyc od ziemi. Chociaz ja sie nie znam ale tak bylo by bardziej logicznie gdyż to ziemia jest kilka razy cieższa.
[38] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Torin [*.internetdsl.tpnet.pl], 25.04.2005, 17:51:09, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
TorinOk, ok, pomyliło mi się, zbyt dawno NGE oglądałem. Idea ta sama. Zawsze to ciekawsze niż oglądać to samo w innej (niekoniecznie lepszej) formie.
[30] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
namaru [*.nat.ino.tvknet.pl], 25.04.2005, 15:18:59, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
Moze dlatego ze nikt by go nie kupil :].
[21] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
rin.unlogged [212.160.139.*], 25.04.2005, 01:17:17, oceny: +0 -0
Rysunki postaci są ble, strój Misato wygląda jak połączenie anime z wczesnych lat 80 z final fantasy tsw. Concept arty evangelionów są... no, są. Jedyne co mi się podoba, to mnętrze hangaru i dwa evangeliony w plenerze, reszta to po prostu przyzwoite rysunki. IMHO, nic takiego super tam nie ma. A film i tak będzie porażką :P
[23] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
JaMES [*.244.159.46.mielec159.tnp.pl], 25.04.2005, 02:44:47, oceny: +0 -0
1. przepraszam co to za potworek miast Asuki?
2. 15 szkic Evy-01 wyglada... dziwnie
3. to, to na 17-tym to Miasato ma być?
4. jesli 23 to Anioł to nie tak źle wyglada
[26] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Axel [*.internetdsl.tpnet.pl], 25.04.2005, 08:36:28, oceny: +0 -0
AxelFajne Evy, fajne anioły, fajny wyglad bazy, fajne stroje. I to tyle co najwazniejsze. Wyglada toto ładniutko. Dobrze ze aktorzy zywi beda (a wiec z normalnymi twarzami) bo na tych szkicach tylko Rei była "mniam" :P
[28] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Spike cb [*.gdynia.mm.pl], 25.04.2005, 12:28:45, oceny: +0 -0
Spike cbJak dla mnie zrąbane te arty :/ Weta Workshop nie postarała sie. To mają być profesjonalne szkice? Bleeeee. Fakt podobać sie mogą ale jak sie bardziej przyjżeć to jakoś tak wszystko nie trzyma sie kupy >.
[31] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Ataru [*.chello.pl], 25.04.2005, 15:24:56, oceny: +0 -0
AtaruPopierdolcie sobie. Film pojawi się pewnie za jakieś 5 lat najwcześniej...
[53] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Popierdolmy [*.wmc.net.pl], 28.04.2005, 19:01:11, odpowiedź na #31, oceny: +0 -0
powiększymy rodzine fanów
[32] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
:) [*.wroclaw.mm.pl], 25.04.2005, 15:45:05, oceny: +0 -0
Hurra, fabularny evangelion.... Moze mi ktos napisac, gdzie moge znalezc angielskie napisy do anime "Jungle wa itsumo hale nochi guu"?? Niestety mam wersje po japonsku z hiszpanskimi napisami, a zadnego z w/w jezyka nie znam :) Polskie napisy sa tylko do 5 odc. :( Bylbym wdzieczny za info :) Sorry za wtracenie i z gory dziekuje :)
[37] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Selphie [*.promax.media.pl], 25.04.2005, 17:27:59, oceny: +0 -0
Selphiete szkice wcale nie sa takie nowe... bo 24 z 25 mam na kompie od paru miesięcy, jeśli nie dłużej.

a jeśli chodzi o komentarz do nich... hm. do twarzy bym się nie czepiała, bo tak naprawdę to jeden diabeł wie, kogo obsadzą ;) projekty Evangelionów wyszły b. smacznie. i generalnie jeśli oglądałabym te szkice pod kątem prac okołoevangelionowych to byłabym nimi jak najbardziej usaysfakcjonowana.
Jednak oglądam je pod kątem wizji ekranizacji mojej uluibonej serii i pod tym kątem o wiele mniej mi sie podobają. Głównie dlatego, że rzucają na produkcję cień komercji, amerykanizacji i spełniają wszelkie obawy apropo designu postaci. A poza tym i tak nie wierze, żeby komukolwiek udało się zrobić efekty komputerowe tak ładne jak te szkice Ev.

co do stroju Misato to mógłby taki być - schludny uniformik do pracy;)
pamiętajmy, że to nie będzie, bo w ogóle nie ma być dramat psychologiczny na tle mechów, tylko mechy, akcja, walki i ewentualne płytkie rozterki psychiczne. i niczego innego się nie spodziewam
[45] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Yoghurt [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.04.2005, 22:52:09, odpowiedź na #37, oceny: +0 -0
YoghurtJednak oglądam je pod kątem wizji ekranizacji mojej uluibonej serii i pod tym kątem o wiele mniej mi sie podobają. Głównie dlatego, że rzucają na produkcję cień komercji, amerykanizacji i spełniają wszelkie obawy apropo designu postaci

To ci ciekawostka, bo ze szkiców postaci i ev, które wyglądają niemal identycznie jak w oryginale jesteś w stanie wywnioskować, iż będzie to ble, fu i ogólnie rzecz biorąc pupu? Chciałbym posiadać takie umiejetności prekognicji.
[61] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Selphie [*.promax.media.pl], 24.05.2005, 22:59:21, odpowiedź na #45, oceny: +0 -0
Selphiehehe, czy ja mowie ze do konca zle? po prostu jakos nie wierze w to, ze uda sie amerykancom zrobic cos sensownego z evangeliona. poza tym 'niemal identycznie jak w oryginale' to jest zmiana wygladu Asuki z zasmarkanej 14-latki w conajmniej gwiazde porno:p a to mi sie nie podoba. wiesz - to tak jak sie przeglada fan-arty z Evy: sa niektore ladne, ale zmieniaja wyglad swiata i postaci w tym stopniu, ze nie chcialbys aby tak wygladalo anime.
[39] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Grisznak [195.136.212.*], 25.04.2005, 18:09:00, oceny: +0 -0
GrisznakPo tym jak Weta zrobiła Władcę mam do tej firmy duży kredyt zaufania. Tak więc ufam, ze wyjdzie im nieźle, o ile kiedyś coś z tego wyjdzie.
Ważne jest, iż to co tam mamy to jedynie projekty kostiumów itp, bez przełożenia na postacie aktorów.
[40] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
AceMan [*.telpol.net.pl], 25.04.2005, 18:29:03, oceny: +0 -0
AceManPrzynajmniej napisali "Rei" i "Asuka" miast "Kate Rose" i "[nie pamiętam]"...
[41] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Remiel [*.wmc.net.pl], 25.04.2005, 18:58:14, odpowiedź na #40, oceny: +0 -0
RemielRay
[42] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Słodki Madziuś [*.internetdsl.tpnet.pl], 25.04.2005, 19:37:44, oceny: +0 -0
Hmm... Sądzę, że będzie duża przeprawa z zekranizowaniem Evangeliona. Sama fabuła mangi i anime dla niektórych jest ciężka do przełknięcia (nie mówię, że wszyscy), to jak to zrobić, by zrozumieli ją ZEKRANIZOWANĄ,ludzie którzy wogóle nie znają fabuły? No ale nic należy czakać i pozostawać w nazieji, że coś z tego będzie. A teraz poznęcam się trochę nad projektami z tej galerii: Rei- Czemu ma czarne włosy,jest pasztetem i wygląda jakby miała ok. 25 lat? Asuka- Nex pasztet i również wygląda na 25-30 lat Evy- wyglądają jak godzille z amerykańskiej wersjii Misato- Kto tą panią tu zaprosił? No to tyle bezlitosnej krytyki^^
[43] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Tassadar [*.bydgoszcz.cvx.ppp.tpnet.pl], 25.04.2005, 22:16:56, oceny: +0 -0
TassadarKiedyż to, ach kiedyż przyjdzie nam ujrzeć wreszcie ową wielce oczekiwaną realizację? Nie mam praktycznie żadnych obaw co do ewentualnego skopania atmosfery oryginału. Ja po prostu nie mogę usiedzieć na miejscu gdy tylko słysze jakieś świeże wiadomości na ten temat. Kiedy wreszcie!? :)
[49] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Hideki 4 EVER [*.oslink.pl], 28.04.2005, 00:12:23, oceny: +0 -0
Hideki 4 EVERJa zaliczam się do ortdoksyjnych miłośników Evageliona, te szkice są do D***.
[50] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Ataru [*.chello.pl], 28.04.2005, 13:42:00, oceny: +0 -0
AtaruA jak ja sobie przypomnę co amerykanie zrobili z Gojiry, to aż szlag mnie trafia na myśl, co zrobią z Evą...
[51] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Yoghurt [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 28.04.2005, 14:24:34, odpowiedź na #50, oceny: +0 -0
YoghurtA ja jak soie przypomnę, że większość późniejszych Godzilii była robiona za amerykańskie pieniądze (Sie ogląda Ale KIno, sie wie) a japończycy są zapatrzeni w amerykanów jak w obrazek przy produkcji swoich filmów najnowszych, to jakoś mi się żaden tryb agresji nie włacza. A jak sobie jeszcze skojażę, że za efektami stoi WETA, która zrobiła Władcę Pierścienic, to teraz wystarczy tylko pomartwić się o dobór odpowiedniej obsady i rezysera i jest zajebiście.
[52] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
bonescraper [*.retsat1.com.pl], 28.04.2005, 14:34:47, odpowiedź na #51, oceny: +0 -0
bonescraperNikt tu się chyba nie martwi o efekty... raczej o scenariusz. Sam fakt trzydziestoletniej "Kate Rose" zamiast czternastoletniej Asuki przyprawia mnie o... ale nie czekam na ten film, nie jest on potrzebny i raczej go nie obejrzę jeśli powstanie.
[55] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Wolf EGO [*.grybow.net.pl], 05.05.2005, 12:02:23, oceny: +0 -0
Postacie na szkicach są do bani, to większość przyzna, co do reszty to nieźle. Jedno jest pewne: NIC DOBREGO Z TEGO NIEWYJDZIE - amerykańska komercja zniszczy wszystko...
[56] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Krejt [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 07.05.2005, 11:53:28, odpowiedź na #55, oceny: +0 -0
KrejtI w ogóle.
KOMERCHA!!! KYA!
[s] Pewnie zamiast sił OeNZetu w damuwi będzie na maksa KOMERCYJNA armia amerykańska, w SEELE zasiądą Putin, Blair, Busz i Kwaśniewski, a bohaterowie będą się stołować w KOMERCYJNYM maku. Bo przeciez tak jest w każdym amerykańskim filmie... :roll: Aha, na unitach będa naklepki z reklamami olejów silnikowych. [/s]
[59] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
K0nr4d3k [*.internetdsl.tpnet.pl], 22.05.2005, 16:03:09, oceny: +0 -0
Nie... powiedzcie mi, że to nieprawda... Jak ten film skiszczą, a na to wygląda, to ja się popłaczę =/ Heh... ale dawno nic nie wywołało u mnie takiej reakcji jak przeczytanie tekstu, że ludzie muszą mieszkać w podziemnych bunkrach, ponieważ na powierzchni Ziemi rządzą istoty zwane Aniołami. Heh... no i tym sposobem mój najkochańszy Evangelion zostanie zbeszczeszczony. Dlaczego, kiedy myślę o tym filmie, na myśl przychodzi mi "znakomity" film Hulk?

A co do szkiców... Gdyby na kostiumach nie było napisane "Eva" to bym się w życiu nie domyślił, kto to, co to. =/
[62] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Marshall_91 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 04.10.2005, 15:41:30, oceny: +0 -0
Marshall_91Ja w sumie nie wiem, czy chce wogole zeby film wyszedl... Moga go tak spieprzyc, ze zniecheca niektorych do obejzenia anime ktore jest boskie... Trzeba tylko miec nadzieje i nie wierzyc w to ze niektore z tych szkicow zostana wykozystane... ehh..:/
[64] Re: Szkice do fabularnego Evangeliona
Eva 01 [*.toya.net.pl], 06.06.2006, 22:22:16, odpowiedź na #62, oceny: +0 -0
Ja ta chce rzeby film wyszedł tylko ze starymi szkicami.Wogule Misato wyglonda jak debilka a nic juz nie muwie o Rai i Asuce.
Powered by WashuOS